Married at first sight

Dat is heel gek, als ik op de link klik dan doet ie het idd niet op mobiel, maar op m’n laptop deed ie het gewoon en kan hem ook nog via Google vinden :thinking:

Dit kan toch ook? Het ligt er denk ik aan of je voor de komma iets bevestigends of ontkennends zegt, en met ‘niets is minder waar’ bedoel je dan toch sowieso het tegenovergestelde?

3 likes

Ik vind Loes eigenlijk wel normaal reageren. Ik zou het eerlijk gezegd ook doodvermoeiend vinden als je voor jezelf (of samen) besloten hebt het rustig aan te doen en dat programma echt continue een statusupdate wil hebben en conclusies wil over je gevoel. Door iets snel te willen/moeten duiden kun je het ook stuk maken en ik krijg eerder het gevoel dat ze dat wil beschermen ipv dat ze het niet ziet zitten.

19 likes

Wij kijken idd al 9 weken ofzo inmiddels? Maar zij zijn net terug van hun huwelijkreis, volgens mij duurt dat huwelijk nog niet eens 3 weken ofzo? Zou voor mij ook echt too much zijn…

2 likes

Hahahaha ja ze spreken zichzelf ook tegen
Eerst daarvoor op het strand lopen verkondigen dat ze het rustig aan moeten doen en op hun eigen tempo etc en dan daarna weer mega hard gaan drammen of er al vlinders zijn echt wat een vreselijk programma

Komt er nu dan nog 1 aflevering om te kijken of de rest getrouwd blijft en is het dan klaar? Dit is het eerste seizoen dat ik kijk

Ah ik vind Stephan echt zo’n goedzak, echt een lieverd en verademing naast een Martijn.

13 likes

Is niet gek hoor want in het engels is het wel zoals jij zegt

Aflevering 20

Ohhh François en Wilfred :broken_heart: Ik vind het zooo verdrietig. Staat Wilfred daar ook in zn mooiste pak maar echt met zn ziel onder zn arm.

En ik denk ook dat Loes gewoon overweldigd is hoor, hoe lief iedereen ook wil dat zij Wichian niet ziet zitten denk ik echt niet dat dat zo is. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat. Gun ze het zeker ookal vond/vind ik Wichian echt cringe maar hij is wel lief voor Loes hoor.

16 likes

Ik vond echt echt heel leuk om een andere kant van Wichian te zien tijdens die puzzeltocht, even niet zo stijfjes/bewust van het feit dat er een camera op je gericht is én ze doorlopend vragen of je al verliefd bent. Kan me voorstellen dat dat meer de echte Wichian is.

6 likes

Net de laatste aflevering gezien op videoland, hoop dat we nog ergens een update krijgen over hoe het nu gaat!

1 like

Paula die tussen de 4 en 10 maanden haar liefde ontmoet :rofl:

1 like

Kan er misschien in een spoiler wie nog samen? Ben te nieuwsgierig en kan pad vanavond laat kijken

Ik was ook te nieuwsgierig en heb het hier gelezen haha:
Deze koppels uit Married At First Sight hebben het (niet) gehaald Deze koppels uit Married At First Sight hebben het (niet) gehaald | Achterklap | NU.nl

Alsnog veel zin om vanavond te gaan kijken. :sunglasses:

8 likes

Omg Remco is echt een idioot he
Op de vraag wat zou je anders hebben gedaan: ik zou haar op haar mond hebben gezoend
Gast GET OVER YOURSELF alsjeblieft zeg :weary:

21 likes

Door dat gedram over zulke infantiele dingen (en dan opeens erbij halen dat hij al op haar was afgeknapt door het kaartje dat ze hem had geschreven voorafgaand aan de bruiloft) denk ik dat hij een beetje probeert om er zelf wat beter uit te komen. Minder gezichtsverlies te lijden doordat het ook heus wel aan haar lag hoor!!! Nee, je bent gewoon een stampvoetende kleuter en daarnaast ook een saaie lul. Over Paula (+ moeder) is ook genoeg te zeggen maar neem gewoon je eigen verantwoordelijkheid voor het mislopen van dit huwelijk.

2 likes

Spoiler over de huidige stand van het huwelijk van Loes en Wichian:

7 likes
spoiler

“Het ontbrak bij mij ook aan aantrekkingskracht” hè hè eindelijk het hoge woord eruit
Arme wychi, maar ja wel beter zo

13 likes

Er is toch echt niks gezegd over wie er nog samen zijn en wie niet?

Wel echt cringe over het compliment wat die matchmaker maakte naar Maarten: echt goed gedaan dat je even geduld hebt gehad toen richelle niet meteen mega enthousiast was. En dan iedereen daar instemmend zijn. Pfffff, echt goed gedaan, een maand even wachten tot zij ook zegt dat zij je leuk vindt

2 likes

Stel iemand in je naaste omgeving zou meedoen aan MAFS, zou je dat meedoen aan het programma i.e. op tv willen komen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik zou dit echt niet willen eigenlijk

3 likes

Nee klopt. Ik had het meer over getrouwd blijven

2 likes