Is MAFS van videoland af of kijk ik verkeerd?
En zou er vandaag nog een nieuwe aflevering online staan?
Is MAFS van videoland af of kijk ik verkeerd?
En zou er vandaag nog een nieuwe aflevering online staan?
Ik zie het ook niet meer terwijl ik gister nog heb gekeken
Mannen die bewierrookt worden om the bare minimum, what else is new?
Is er al meer ‘zijn ze nog samen’ nieuws bekend? Of komt er nog een reunie aflevering oid?
Op Instagram van rtl boulevard staat een update
Bedoelde eigenlijk van de andere stellen, van Loes en Wichian was hier al gepost
In de reguliere afl van gister zijn alleen f&w en l&w voorbij gekomen hè. De rest zit in de uitzending van vandaag. Dus dat zouden spoilers zijn voor de reguliere kijkers (behalve f&w dan, maar daarvan weten we al dat ze uit elkaar zijn). In het filmpje met l&w op boulevard zeggen ze dat ze nog naar de andere stellen gaan. Dat zal morgen/loop van de week denk ik dan online komen.
Oh natuurlijk!Ik kijk alles online dus geen idee wat al op tv is geweest. Paar dagen geduld dus nog
Francois (?) heeft inmiddels een nieuwe liefde. Ontmoet bij een tankstation en toen sprong de vonk over oid vertelden ze bij Boulevard. Ze zijn nu al langer samen dan dat het MAFS huwelijk duurde en zien elkaar 4x per week dus dat klonk alsof het wel goed zat (aldus Boulie)
Overspringende vonk bij tankstation klinkt gevaarlijk
Fik erin!
Hahaha ja ze brachten het ook op die manier leek het
:o
De meest interessante wendingen komen eigenlijk niet in het programma
Ben benieuwd naar stephan en patricia… ik denk ook dat het gevoel bij haar niet verder gekomen is. Maar wie weet…
Dit programma is bijna net zo onsuccesvol als first dates.
Krijg ineens weer zin in boer zoekt vrouw
Ik kan niet zeggen dat ik verrast ben. Ik vond ze echt zo afstandelijk op beeld, zou best door de camera’s kunnen komen maar die gesprekken samen voelden altijd zoooo geforceerd aan
Ohh hun had ik niet verwacht! Maarja als je erover nadenkt is dit experiment ook helemaal niet lang dus het is niet gek dat het in de tijd erna nog mis gaat
Ik gok eigenlijk dat er exact hetzelfde uitkomt bij Stephan en Patricia
Ik vond dat gesprek tussen Laura en Cathelijne echt iets ongemakkelijks hebben. Toen ze zeiden dat ze elkaar niet leuk vonden op het eerste gezicht dacht ik dat ze een grapje maakte maar het was ineens serieus
Ik denk ondertussen dat geen enkele relatie t programma zal overleven.
Jeeeeezus
Remco die als antwoord op wat je anders zou doen zegt “Ik zou haar een zoen op haar mond hebben gegeven”
Wat
The
Fucking
Fuck
Echt ziekelijk