Wat een oetlul niet te doen
Dat is toch bizar. Hoe kan hij hier zo over doorzeuren.
Paula heeft al meerdere malen duidelijk aangegeven dat ze niet wilde kussen tijdens de huwelijksvoltrekking. Dat is toch een duidelijke nee.
Ik vind dit echt niet kunnen en ook bizar dat hij hier niet op wordt aangesproken. Echt heel ongepast
Echt he, dat Paula er nog een beetje ongemakkelijk om glimlacht oke, maar je hebt toch zulke âexpertsâ zitten daar
Maar goed die kozen ook de kant van Manipulatie Martijn dus had er niks van verwacht
Cathalijne en Laura zijn nog bij elkaar, super leuk!
Ah, wat leuk!! Gingen al speculaties omdat Cathelijne met haar ex op PANN (gayfeestje) is geweest. Maar dat betekende dus helemaal niets.
Stephan en Patricia helaas niet. Zij voelde het niet. Was een beetje te verwachten natuurlijk, wel jammer want gunde ze allebei echt wel een leuke relatie.
Waar zien jullie deze info? Ik zoek me rot
Boulevard! Tenminste, ik zag het daar net voorbij komen
Volgens dit artikel zou Nicole in een interview hebben verteld dat ze de week vóór de bruiloft ook Martijn heeft ontmoet op Ibiza. En dat hij haar probeerde te versieren, maar zij hem had afgewezen (omdat ze de week erna zou gaan trouwen).
Vond het al zoân vaag verhaal op die trouwdag met die âbossche bolletjesâ vriendinnen.
Haha dit verbaast me nou precies niks
Welk seizoen van mafs AU is het beste volgens jou?
(9 laat ik even achterwege, maar wil ik sowieso iedereen aanraden want was FAN TAS TISCH.)
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- Een seizoen van een ander land namelijkâŠ
0 stemmers
Begonnen aan nieuwe seizoen mafs Australië, mijn god wat zijn die Harrison en Shannon ellendige zielige mannetjes zeg bah. En die Melissa met haar seksobsessie is ook een weirdo
Sowieso seizoen 6 met cyrell en king ding-a-ling
Ja omg Harrison. Wat een vieze misleidende man zeg, haar gaslighten bah. Vind Jesse net zo raar hoor, wil zelf outgoing en spontaan zijn maar als zân vriendin zo is, kan die het niet aan.
Ja ik kan echt niet aanzien hoe hij discussies met haar aan gaat. Word er echt pislink van Die Shannon is ook echt verschrikkelijk met hoe hij haar ronduit beledigd gewoon omdat hij zichzelf beter wil voelen. En ik weet niet wat het is met Jesse , hij is een wandelende red flag en een asshole maar toch een soort van likeable asshole met een klein hartje waardoor ik hem niet zo erg vind als die anderen?
En die Melissa kan ik ook niet handelen met dat geluk over Thor zijn hamer de hele tijd, echt je bent geen Samantha Jones haha
Oh, maar Duncan hoe perfect is/lijkt hij.
Ik ben pas bij aflevering 1 maar omg dat medicijn tegen taaislijmziekte, ik had geen idee maar wat bizar goed en levensveranderend dat dat er nu is
Ik dacht eerst nehhh ga het nieuwe seizoen MAFS Australie niet kijken, 36 afleveringen doe even normaaaaal. Ben nu bij afl. 10 en inmiddels helemaal invested. Krijg ook altijd helemaal inspiratie om full make-up en kleding te gaan door die meiden daaro, kan het wel waarderen.
Dat stel waarvan de bruid taaislijmziekte heeft is echt mijn favo. En de meeste kerels zijn weer lekker teleurstellend qua gedraag, whatâs new.
Hahahaha ja dit heb ik ook altijd
En ik heb hiervoor selling sunset gekeken dus dit is nu in een stroomversnelling geraakt
hahah ja toch, die Melinda vind ik bv echt een stoot en ga dan bij mezelf denken: goh misschien moet ik toch ook maar aan de lip fillers. Helemaal geinspireerd, maar zodra ik klaar ben met het seizoen zijn die gedachtes allemaal weer snel verdwenen