Married at first sight

Ik heb elke aflevering letterlijk naar mijn tv lopen schreeuwen. Wat heb ik me toch verbaasd over hoe narcistisch hij is

8 likes

Ik moest gewoon bijna janken toen hij ruzie had met Bronte en hijzelf zei “no, you are gaslighten me” Excuuuuuuuse you :joy::joy::joy:

En nu ik toch bezig ben, Tayla spoort ook niet.

7 likes

Nee, ook echt 0 zelfreflectie. Dat moet toch een typetje zijn?

Ik ging het even googelen wie Tahnee ook al weer was en stuit direct op allemaal spoilers over het seizoen :flushed:đŸ« 

1 like

Hahahaha en toen hij opeens moest huilen op de bank omdat zn vriendin ziek was en hij dat zo moeilijk vond om te zien :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

5 likes

Komen er nog homestays trouwens? Ik ben bij 25, of is het nu voortaan de couples retreat?

2 likes

Komen er ook nog aan! ik ben nu bij het couples retreat en oooh ik kan Harisson en Bronte écht niet meer aan

Ben er zelf nog niet, maar een vriendin is al klaar met het seizoen. De homestays worden ook erg dramatisch weer.

4 likes

Bronte en Harrison, dat kan toch niet anders dat ze hebben afgesproken om aardig tegen elkaar te doen om langer in het programma te blijven?
Ik ben nu bij afl 21 en ik ga stuk om de blikken van de experts😂

Arme Sandy, ik had echt met haar te doen, echt niet verwacht dat Dan zo zou zijn. We passen niet bij elkaar omdat je niet sport en niet van de zee houdt? Echt wtf dude

7 likes

Ja sws om erin te blijven en grotere kans op grotere social media following
 Het is zo fake

Love Evelyn trouwens (ben nu bij afl 22). Ze gaat er gewoon voor en stopt niet als ze een weerwoord krijgt van Harrison.

5 likes

Ik was benieuwd naar Evelyn dus ik ging naar haar insta profiel, MOET JE NIET DOEN!
Je ziet meteen een giga spoiler.

Klik hier als je het toch wil weten

Evelyn heeft nu iets met Duncan!?!?!

3 likes

haha ik moet me ook zo inhouden om niet al hun instas te stalken, die spoiler :open_mouth:
Ik ben nu bij afl. 22, nog 14 te gaan
 blijft toch altijd een hele lange zit maar je blijft kijken

2 likes

Love Evelyn! Ik vind hun ook echt cute samen. Je zag in die aflevering waarin ze de mannen en vrouwen op volgorde zetten ook dat Duncan bij haar op nr 1 staat. En ook grappig dat tijdens het ruilen van de partner dat ze aan elkaar gekoppeld zijn in afl 26.

5 likes

Mag ik ook even zeggen dat ik Alyssa super kut en onredelijk vind

7 likes

MAAR ZE HEEFT WEL EEN KIND HOOR!!!

6 likes

Oja true single mom :cry::cry::cry:

1 like

Ik vind het vooral grappig hoe ik Melinda in het begin echt de stomste van allemaal vond en nu echt ben gaan waarderen in het programma haha

7 likes

Oh maar echt, hallo Duncan is echt een droomman :hot_face: en dan even de bom droppen “ik zie jou op woensdag en om het weekend”

Ok.

3 likes

Ja dat mag jij. Je kunt echt geen redelijk gesprek voeren met die vrouw volgens mij. Ze heeft vooraf bedacht dat Duncan haar gaat verlaten omdat hij niet haar prioriteit is, en nu doet ze er alles aan om zichzelf gelijk te geven. Heel irritant.

Anyway, waddup met die laatste aflevering. Waarom hebben we de helft van de koppels niet gezien? Komt er nog een?

4 likes

Dit valt mij zo erg op als je alleen de stemmen hoort van een interview. Na bijna elk woord is wel geknipt, vraag me zo af wat er daar nog echt van is. Snap dat uh’tjes niet heel entertaining zijn maar ze gaan wel echt ver hiermee.

MAAR ECHT! Ze is gewoon zo super onzeker volgens mij. Alsof ze wil dat hij haar afwijst zodat ze dan kan zeggen:’ zie je nou wel!’.

2 likes