Married at first sight

Oh maar echt, hallo Duncan is echt een droomman :hot_face: en dan even de bom droppen “ik zie jou op woensdag en om het weekend”

Ok.

3 likes

Ja dat mag jij. Je kunt echt geen redelijk gesprek voeren met die vrouw volgens mij. Ze heeft vooraf bedacht dat Duncan haar gaat verlaten omdat hij niet haar prioriteit is, en nu doet ze er alles aan om zichzelf gelijk te geven. Heel irritant.

Anyway, waddup met die laatste aflevering. Waarom hebben we de helft van de koppels niet gezien? Komt er nog een?

4 likes

Dit valt mij zo erg op als je alleen de stemmen hoort van een interview. Na bijna elk woord is wel geknipt, vraag me zo af wat er daar nog echt van is. Snap dat uh’tjes niet heel entertaining zijn maar ze gaan wel echt ver hiermee.

MAAR ECHT! Ze is gewoon zo super onzeker volgens mij. Alsof ze wil dat hij haar afwijst zodat ze dan kan zeggen:’ zie je nou wel!’.

2 likes

Die final vows van Lyndall wat een queen! :clap:

7 likes

Oh joy! Ik kom er ineens achter dat ik al twee seizoenen van MAFS aus achterloop :kangaroo::australia: dus kan het lekker bingennnnnn

4 likes

Laatste seizoen is ge-wel-dig.

1 like

Can’t wait!

1 like

Verkeerde topic :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Owja hehe ik kan het niet weghalen

Laatste, bedoel je dan die met Bronte & Harrison?

1 like

Ja!

1 like

Jaaa vond je echt? Ik vond dat echt een beetje een stom seizoen omdat ik het idee had dat iedereen nep was :’)

Vooral bronte en harrison mijn god wat een raar stel was dat, zeker als je achteraf leest dat bronte bijv allang wist dat harrison een kind had enzo maar dat expres op de bruiloft heeft laten vertellen voor het shock effect.

4 likes

Ja ik vond het ook zo een fake seizoen. Vreselijk Ben op een gegeven moment gestopt met kijken. Had echt het idee dat de helft van de cast alleen meedeed voor de fame en daardoor ook steeds gekkere dingen gingen doen om maar airtime te krijgen

Gaat iemand MAFS Match or Mistake kijken?
Ik had het de vorige keer niet gevolgd, maar was het toen ook dat die trouwdag klaar was na 5 minuten?
Het voelt zo afgeraffeld tov de normale serie?

Samenvatting

Ze doen geen taart, feest, diner
 En ik cringe nu al Eerste bruidegom leeft celibatair maar vraagt wel gelijk of ze wil zoenen met tong, en bruidegom 2 maakt gelijk hele platte grappen met zijn vrienden voor zijn bruid binnenkomt?
Ik vond dat moment met opa wel heeeel cute.

3 likes

Ja chill juist! Die hele bruiloft boeit me echt geen ster, ik wil zo snel mogelijk doorgeschakeld worden naar de drama
Het is toch ook best een debiel idee dat er familie en vrienden naar een huwelijk komen van twee mensen die elkaar niet kennen en dat alleen maar voor een tv programma en dan allemaal gaan doen alsof het een echt huwelijk is met taart enzo.

12 likes

Volgens mij heeft het nieuwe nl seizoen heen wettelijke huwelijken meer? Wel lekker dat ze er gewoon een trashy show van maken. Echt allemaal verschrikkelijke types, zeker de mannen

Edit; ze praten wel echt allemaal verschrikkelijk

1 like

Hadden ze vorig seizoen ook niet.
Is gelijk te merken in de speech van de ambtenaar.
Verbonden in de liefde.
Dat zei die van ons niet hoor

1 like

Ja, bij de ‘match or mistake’ is er geen echt huwelijk, was bij de vorige ook niet. De normale versie had dit altijd wel.

Vind het al veel minder leuk als het niet echt is. Je merkt dat er ook al wel andere types op af komen want je trouwt toch niet echt. Denk wel lekker veel drama dit seizoen en vermoed weinig geslaagde matches aan het eind.

6 likes

Ik vind het heel stom dat een stel elkaar al kent. Checken ze dat niet?

1 like