Married at first sight

Oh ik was vergeten hoe irritant die Patrick is

9 likes

Ongetwijfeld maar kan ze denk ik weinig schelen aangezien deze variant vooral zoveel mogelijk drama moet hebben ipv serieuze matches

5 likes

Het verbaast me echt dat de meeste mensen echt zero fucks geven hoe hun huis er uit ziet. Bij al die gesprekjes tussen familie/vrienden zien die huizen er zo ongezellig uit.

1 like

T/m afl 3

• Silio: ik vind blond leuk, zoals Chantal Janzen :grin: Krijgt vervolgens Manuela?? En Jeff ook al dat al z’n exen blond waren enzo haha.
  • Dat zingen van Jeff ooooo echt heel dapper hoor maar ik zou echt huilen van binnen. Wel lief dat die moeder moest huilen. En heeft dat zusje van de bruid nou serieus een witte satijnen jurk aan of komt dat door t licht daar binnen :rofl:?
  • Is dat haar van die blonde nou zo groen?
  • Die seksuoloog vind ik maar apart
4 likes

Dat zingen zie ik nu, wat eeeeerg hahaha whyyyy. Alles voor de fame?! Gelukkig vond ze het leuk

2 likes

Ik vond het hele rare melodieën en niet mooi gezongen, als het mijn man zou zijn was ik echt weggerend haha. Sowieso wat een lompe jeroenen zijn alle mannen, echt mega onaantrekkelijk en oppervlakkig lijken ze. Beetje van die inhoudloze mooiboys. Ok was even mijn rondje judgement

5 likes

Wat een bijzondere plottwist

vind het wel raar dat die instagram gast zijn kind niet mag of kan zien, heb je daar geen recht op ofzo? Meteen benieuwd naar zijn verhaal, maar dat zullen ze verder wel niet uitlichten.

2 likes

T/m aflevering 6

-Wat is die Manuela heftig, meteen beledigd. Je kon van veraf aan zien komen dat dit geen match is.
-Olivier vindt zichzelf echt geweldig :roll_eyes:
-Victoria en Jeff vind ik een leuke match!

2 likes

Ja ook hoe manuela reageert als die man zegt dat hij ooit 1x in iemands telefoon heeft gekeken. Meteen over de zeik en 3 seconde later zegt ze dat ze dat zelf aan de lopende band doet. En met die bruiloft meteen roepen ja ik ben psycho, ga echt opletten hoe jij naar die bruid kijkt. Echt doe even normaal zeg :joy:

4 likes

Dat ‘psycho latina’ heeft ze zichzelf ook lekker aangepraat en haar ding van gemaakt :joy:

11 likes

Dat soort opmerkingen geven me echt ex on the beach vibes😭

2 likes

Kijkt iemand dit nog? :joy:

9 likes

Haha ja ik wel!
Met een schuin oog vaak wel hoor.
Wat een chaos is het

2 likes

Sowieso manuela die heeft gesnitcht

6 likes

100% :laughing:

3 likes

Ik twijfelde tussen Manuela en Jeroen
 zal hem niks meer boeien aangezien hij toch al slecht binnen de groep valt

Ooo ja dat is ook een goeie.
Ik vind het echt debiel dat ginger voor zoiets weg moet

1 like

Ja ik ook! Jammer ook want het leek wel goed te gaan tussen haar en Olivier. Hopelijk zien we haar wel later nog terug.
Had eerder gedacht dat het wegsturen te maken zou hebben met de leugens over de ‘driehoeksverhouding’ van Silio

2 likes

Ja. Elke week weer spijt dat ik kijk, wat een trashy seizoen

2 likes

Vraag na afl 11

Kan iemand 1 reden bedenken waarom Ollie wel zou blijven?

1 like