Married at first sight

Ik vind Rosa en Wendy echt gemeen. Gewoon omdat ze gekoppeld zijn aan een man die ze niet aantrekkelijk vinden worden ze al kwaad als hij ademhaalt en lopen ze alleen maar te bitchen. Echt doe gewoon normaal.

Ben wel benieuwd wie heeft lopen snitchen over dat feest

16 likes

Dat sarcasme van Wendy in die interviews kan ik ook echt niet hebben. Ze lijkt net een ijskoninging.
En hoe schijnheilig is Rosa met haar zoenactie en er niet voor uitkomen? Om niet te beginnen over Silio. Wat ziet iedereen in hem?!?!

16 likes

Dat lachje ook van Wendy telkens wanneer Jeroen iets zegt. In het begin kwam ze wat onzeker over maar nu is ze gewoon gemeen.

Ik hoop toch dat zowel Wendy als Rosa leave hebben opgeschreven. Het valt me wel op dat ze snel door de ceremonies heen zijn. Bij Mafs AUS duurt zo’n aflevering een uur. Maar de experts hier hebben toch niet zoveel toe te voegen of te melden over de stellen :sweat_smile:

6 likes

Die man van Wendy is wel ook echt de triestheid zelve. Die van Rosa ook trouwens. Ik snap ze wel. Vind het niet eens een kwestie van aantrekkelijkheid, maar gewoon vervelende persoonlijkheden waarmee samen zijn vermoeiend is.

4 likes

Nah ik vind het zielig voor ze worden. Denk dat ze hun persoonlijkheid met name vervelend vinden doordat ze hun niet aantrekkelijk vinden. Ze lopen vaak genoeg te bitchen op momenten dat Jeroen en Roy niks verkeerd doen. Ook hoe die hele groep zich tegen Jeroen keert vind ik echt achterlijk. En die Jack die dan roept dat Jeroen blijft doordrammen, maar de enige in die situatie die liep te drammen is Jack zelf.

5 likes

Ik begrijp überhaupt niet waarom ollie de kans kreeg om te blijven? Wat kan hij nog opsteken in het experiment… het gaat toch om een huwelijk??

Vind sowieso de instelling van iedereen in de Nederlandse mafs heeeel laks.

3 likes

Jaa het veranderd soms van " leuk trouwen met een vreemde" inneens naar een soort persoonlijke psychologische zoektocht. Niet nodig vind ik.

Indd Wendy en Rosa zo gemeen en sneaky, lekker beetje mouwen en stoken in de vorm van zogenaamd grenzen aangeven en telkens hen zo half uitlachen en belachelijk maken als die mannen wat zeggen. Heb daar echt een allergie voor.

4 likes

Was het jullie trouwens opgevallen dat die vriendin van Ginger die steeds in beeld kwam bij hun bruiloft Kelly Mexy (influencer) is?

afl 10&11

Zou mij ook niks verbazen als zij ook die party wrecker was, lekker influ gedrag voor de fame. En ja, dit is een aanname :nerd_face:

3 likes

Ja dat viel mij ook op en mijn eerste gedachte was ook dat zij de party crasher was

1 like

Huh waarom moet ze nou weg?

Edit: nvm ik zat in de verkeerde afl te zoeken.

Echt naar wel van het programma dat ze Manuela met haar onzekerheid en vervelende ervaringen met ontrouw koppelen aan iemand waarvan ze het type niet is en die al vaker ontrouw is geweest. Vind haar ook niet top maar vind dit wel echt een beetje sneu.

14 likes

Wat een toxic dude die Silio. Hoe hij twee vrouwen aan het lijntje houdt, maar ook nog eens Manuela aanpraat dat ze het toch had moeten weten, ‘want ze hadden toch interesse in hem?!’… Nare vent.

1 like

Wat heeft Roy gedaan waardoor Rosa zo een hekel aan hem heeft. Boos worden omdat hij een briefje aan haar heeft geschreven? Ik vind het sneu voor hem. In het begin was hij best wel druk maar daar is nu niks meer van over.

Silio is een walgelijk ventje. Wat zien al die vrouwen in hem? Dan probeert hij ook nog om te draaien door boos op Manuela te worden.

17 likes

Ja vind dat echt gemeen. Hoe erg is een briefje ontvangen nu?

Zelfde geldt voor Wendy met haar speech. Alleen maar zichzelf omhoog praten (ik bleef me openstellen, ik bleef doorgaan) en verwijten naar Jeroen maken. Waarom zou je dat doen? En ook steeds ‘de groep’ erbij halen. Krijg er echt een naar gevoel bij.

10 likes

Vanaf het eerste moment kan hij niks goed doen bij haar, echt sneu.

4 likes

Echt heel sneu, puur omdat ze hem niet aantrekkelijk vindt. En dan zo glashard tegen hem en die experts liegen, bah.

Niet belangrijk, maar toch, ik zou zoooo graag haar wenkbrauwen anders willen doen. Zij ergert zich aan Roy, ik erger me aan haar wenkbrauwen.

Wenkbrauwen

IMG_9509

9 likes

Nou Wendy, dan moet je de beelden zelf maar terugzien met je ik stelde mij open. Ik zag dat helemaal niet terug :joy: Die vrouw heeft totaal geen zelfreflectie. Vanaf het begin was ze al totaal niet aangetrokken tot Jeroen. Wees daar dan tenminste eerlijk over.

Gelukkig kan die Jack het niet uitzoeken met Wendy nu zij weg is.

2 likes

Ik vind dit zo’n topseizoen. Wat een drama. Ik ben pas bij afl 7 maar ik geniet echt. Wanneer komen de exen het strand op?

10 likes

Zit nu de meest recente aflevering te kijken maar dit heeft toch niets meer te maken met liefde vinden? Iedereen blijft in het programma terwijl ze geen klik/verliefdheid voelen maar omdat ze aan zichzelf willen werken en nog zoveel ~kunnen leren~
Hallo, daar kijk ik niet voor?

14 likes

Ik kijk daar ook niet voor.
Ik kijk voor de drama die het programma met zich mee brengt
Heb altijd het idee dat er met deze versie mensen mee doen alleen voor de drama en hun 15 minuten of fame.
Kan deze nooit serieus nemen

2 likes