Ik ben net begonnen met het seizoen maar ligt het nu aan mij of heeft iedereen dit jaar een spraakgebrek?
Oké je hebt me overtuigd maar het is wel 13 uur investering
Je vliegt er echt doorheen, het is veel korter en bondiger dan eerdere seizoenen
mafs geklets
Ik ben nu bij aflevering 3 omg ik cringe echt van de Braziliaanse zanger/rapper
Het zijn wel allemaal bepaalde type mensen he, vond ik in de “reguliere” seizoenen minder opvallend
Complottheorie over afl 11/12
Ik heb een theorie over het vertrek van Ginger.
Ik denk dat de makers hun reputatie als serieus programma met een serieus “experiment” hoog willen houden, en willen overkomen alsof er allemaal heftige sancties aan bepaalde gedragingen hangen.
Silio kunnen ze niet naar huis sturen, want hij zorgt voor sensatie en is dus goed voor de kijkcijfers. Terwijl hij natuurlijk eigenlijk naar huis had moeten gaan omdat zijn gedrag totaal haaks staat op wat ze daar zogezegd aan het doen zijn.
Ginger en Olivier zijn vergeleken met de rest de meest redelijke en volwassen mensen. Daarnaast zullen zij denk ik ook de eersten zijn die de groep tot de orde roept als mensen rare dingen gaan zeggen / doen. Dus het is voor het programma niet erg als zij eruit gaan. Ik dat het uitkomen van dit feestje de makers daarom wel goed uitkwam.
Ja waarom zegt silio ook de hele tijd dat hij vrijgezel is broer je bent letterlijk getrouwd
Oke nu begin jij ook te praten als Silio…
Ik ben silio
Ik wil jou op articulatieles sturen
Ik ben tilburgs hoor daar kan ik niks aan doen
Staat tilburgs gelijk aan wauwelen?
Heb je Olof gezien???
Oja…
Hahaha
Einde slowchat
Ze zijn niet getrouwd
Maar dat is toch het punt van het programma? Als je vrijgezel wil zijn moet je niet meedoen?
Nou ik denk dat de punt van deze variant is om zoveel mogelijk drama te creëren en dat begint al met dat deze mensen niet echt trouwen
Edit: eerder nog, bij de mensen die ze casten
Ja tsja ik vind het stom dat iemand er met zo’n instelling in gaat
Ik ben bij aflevering 11 ben je trots
Ik denk dat Roy gesnitcht heeft
Ja heel
Hij werkt ook als handhaver