Die opa van Marissa. Wat schattig zeg
Aflevering 13
Wat een ontzettend ongemakkelijk gedoe en stomme opdrachten met die intimiteit challenge. Zit die Jeff daar op zijn hurken met zo’n veren kwastje een beetje over de broek van Victoria te wrijven terwijl die seksuoloog/expert met zo’n triomfantelijke blik staat toe te kijken. En tussen Roy en Rosa was het ook super awkward. Dat nieuwste koppel wat elkaar een beetje geblinddoekt staat te fouilleren, echt wat voegt dit in hemelsnaam toe
Die reünie
Echt hoor, dacht echt er komt nog meer shit boven tafel. Maar nee
Vind het grootste schandaal tijdens de reünie die schoenen van Wendy
Over die reünie:
Misschien ligt het aan mij omdat ik ondertussen ook wat anders aan het doen was, maar zijn die Victoria en Jeff nog bij elkaar/aan het daten of? Heb het idee dat er niet echt duidelijk ja/nee werd gezegd, ook omdat ie ondertussen nog emotioneel werd. Hetzelfde met Ginger en Ollie, ze zitten nu weer in de fase van “elkaar zien?” Zulke vage omschrijvingen steeds
Vond ik ook! Heel vaag. De reunie valt ook echt tegen! Jeff zei wel iets van ‘het heeft blijkbaar niet gewerkt’ oid. Daaruit maak ik wel op dat ze niet meer samen zijn en het leek vooral vanuit haar te komen. Maar ik snap niet waarom ze dan niet hebben gevraagd wat er dan niet heeft gewerkt etc. Veel terugblikken, weinig vragen beantwoord…
Bloedirritant al die terugblikken indd. Dat hebben we al gezien. Graag wat meer diepgang en juice…
Nu al een reünie? Hoeveel weken hebben ze gefilmd en waren ze ‘getrouwd’?
Dat krijg je met deze flut experts. Er is totaal geen diepgang en de matches waren ook zeer slecht. Voor volgend seizoen graag andere experts, deze voegen echt niks toe.
Ik kijk lang leve de liefde en Nicole zit erin
Door een of andere goor virus wat ik heb opgelopen heb ik lekker MAFS kunnen bingen. Maar wat een slecht opgezet en uitgewerkt seizoen zeg. Op den duur ook echt vermoeiend dat eigenlijk iedereen stay had opgeschreven maar praktisch niemand elkaar kon luchten meer, zo doelloos om dan een intimiteitsweek te doen. Ik vond het traject van dat laatst getrouwde stel ook heel slecht in beeld gebracht. & ik vond het jammer dat ginger eruit moest
Ik vond Rosa en Wendy ook echt heel bitcherig
Hahaha ik loop net op een strand op Texel en kwam Jeff, Jack en Mike tegen
Vanaf 16 januari weer een nieuw seizoen!
Kijkt iemand de nieuwe UK versie op Videoland?
Is het wat? Ik zoek nog nieuwe fijne trash tv nu B&B weer klaar is
Ja ik vind UK altijd wel lekker trashy haha! Wel veel afleveringen maar er gebeurd ook genoeg.
ik ben vandaag begonnen, het is inderdaad heerlijk trash
In 1 dag 5 afleveringen :’) Als ik hieraan begin weet ik altijd dat ik geen tijd meer besteed aan dingen die er eigenlijk ook toe doen haha. Maar worth it. Zin in alle drama.
Hahha ja bij mij is MAFS Australië en UK ook echt alles of niets
Heerlijk, ben ook begonnen.
Ik vind die jongen met die tattoo’s in zijn gezicht heel naar op de een of andere manier. Maar dit is verder op niets gebaseerd. Ben pas bij aflevering 6. Benieuwd wat we van hem gaan zien.
Thomas doet me trouwens de hele tijd aan Ezra Miller denken.