Nee zag het ook
Wow echt hahah. Ik ben nog aan het kijken dus ga even opletten.
Dat ingezongen liedje van die man op speaker, kreeg zelf de kriebels van die stem en de toepasselijkheid. Erg mooi en sexy.
Wat gĂȘnant was dat zeg.
Jorine & Jeppe vind ik wel gelijkwaardig, qua looks ook. Ik moet bij haar steeds denken aan een actrice uit de jaren 80 ofzoâŠ
En David & Kim ook leuk!
Die Sarath die binnen 5 minuten verliefd is. Sorry maar ben je 12 ofzo
Ik kreeg ook de kriebels maar jij bedoelt het positief vgm
Ik dacht eerst toen die vrienden zo sceptisch deden met: âNou Sarath, veel succes he!â etc. van jeeeetje wat een kut vrienden. Maar snap inmiddels waar die houding vandaan komt
Kijkt niemand meer UK? Ben nog niet aan de Nederlandse begonnen.
Ben nu halverwege, en mijn onderbuikgevoel liet me hier zeker niet in de steek.
Jaaa ik ben niet echt fan van de NLse of Belgische. De Uk en Aus zijn precies het goede level van drama haha.
Ik ben net bij confessions week, volgens mij gaat het hier langzaam downwards met het spiriwiri koppel of niet haha
Jawellll! Vroeg het een paar dagen geleden nog hier haha, looooove UK/AUS. Ben ergens bij 22/23 geloof ik. Genieten weer.
Hoeveel koppels heeft de NL versie deze keer? 7 dacht ik zo snel te tellen.
Rozz en Thomas vind ik juist saai en awkward! In de beginstukjes was ze helemaal blij en spontaan maar bij de bruiloft was dat meteen weg.
Naast Brad vind ik Georges ook een enorme red flag met zijn rare opmerkingen. Ik zou er niet blij mee zijn als ik terugzag in ieder geval!
Tasha en Paul vind ik heel cute samen! Ik zie hun nog wel samen na mafs.
Jawel!! Wilde ik toen al zeggen maar was een spoiler haha
Ben overigens wel afgehaakt in aflevering 29 toen werd het saai en had net als @Oneinamelon al gespiekt wie nog samen waren
Sarath en Malou wordt helemaal niks.
David vind ik een viezerikje.
Jantine en Jeppe vind ik leuk!
De experts voegen wat mij betreft echt geen moer toeđ„Č
Nee echt he vind de experts ook altijd irritant vooral die bioloog
Helemaal met je eens over de kerstelf hahaha
maar hoezo David een viezerik? Ik vind hem vooral iets engs hebben
Oh en Jantine en jeppe vind ik errrrggg burgerlijk hoor
Soms denk ik, ik geef me op. Maar nu denk ik ja nee bedankt, word je dadelijk gekoppeld aan een Sarath die binnen 5 minuten tot over zân oren verliefd op je is en nog geen 10 seconden zijn klep kan houden. Of aan een David die voor je gaat zingen
De UK versie is echt een heerlijke mix van Geordie Shore en Made In Chelsea met de muziekjes en editing style van First Datesđ€Ł
Ik vind David veel weghebben van Nick van Bonnie.
Moet wel zeggen dat ik ook zo zou reageren als je mij zonder voorbereiding naar een ijskoude bestemming waar het âs winters amper licht en âs zomers amper donker wordt stuurt
Ik vind de nieuwe aflv van MAFS NL leuk! Normale, sympathieke mensen. En tempo zit er beter in vergeleken met vorige seizoenen.