Married at first sight

Ik kijk nu ook voor het eerst uk, maar wat een jonge mensen allemaal, in vergelijking met het Nederlandse seizoen dan

Eigenlijk allemaal mensen die zo aan Love Island kunnen meedoen maar daar zijn ze dan net te oud voor. Zal wel voor extra drama zorgen omdat iedereen dan in principe met elkaar kan gaan

Ik heb echt het idee dat we in mafs inmiddels elke geadopteerde met boers accent in Nederland gezien hebben.

13 likes

Oh mijn god prins carnaval en de kerst elf đŸ«Ł

6 likes

Zal bijna denken dat ze haar om d’r moeder hebben uitgekozen. Ze zit ook in elk shot tot aan de bruiloft :smiling_face_with_tear:

2 likes

Nee zag het ook

1 like

Wow echt hahah. Ik ben nog aan het kijken dus ga even opletten.

1 like

Dat ingezongen liedje van die man op speaker, kreeg zelf de kriebels van die stem en de toepasselijkheid. Erg mooi en sexy.

1 like

Wat gĂȘnant was dat zeg.

Jorine & Jeppe vind ik wel gelijkwaardig, qua looks ook. Ik moet bij haar steeds denken aan een actrice uit de jaren 80 ofzo

En David & Kim ook leuk!

2 likes

Die Sarath die binnen 5 minuten verliefd is. Sorry maar ben je 12 ofzo :skull:

12 likes

Ik kreeg ook de kriebels maar jij bedoelt het positief vgm

1 like

Ik dacht eerst toen die vrienden zo sceptisch deden met: “Nou Sarath, veel succes he!” etc. van jeeeetje wat een kut vrienden. Maar snap inmiddels waar die houding vandaan komt :joy:

4 likes

Kijkt niemand meer UK? :face_holding_back_tears: Ben nog niet aan de Nederlandse begonnen.

Ben nu halverwege, en mijn onderbuikgevoel liet me hier zeker niet in de steek.

4 likes

Jaaa ik ben niet echt fan van de NLse of Belgische. De Uk en Aus zijn precies het goede level van drama haha.

Ik ben net bij confessions week, volgens mij gaat het hier langzaam downwards met het spiriwiri koppel of niet haha

Ik kijk ook UK! Ben bij de 1 na laatste stay or leave ceremonie. Vind UK zoveel leuker om te kijken, zit veel meer tempo en drama in.

Vind t altijd alleen jammer dat er dan ineens nog nieuwe koppels bij komen. Voor mn gevoel zit iedereen in dezelfde fase en dan ineens kijk je weer naar een bruiloft, vind ik altijd een beetje gek ofzo.

Die gozer met zn tattoos is wel echt een wandelende red flag.
Vind Rozz en Thomas wel leuk samen! Wie vind jij t leukste koppel?

1 like

Jawellll! Vroeg het een paar dagen geleden nog hier haha, looooove UK/AUS. Ben ergens bij 22/23 geloof ik. Genieten weer.

1 like

Hoeveel koppels heeft de NL versie deze keer? 7 dacht ik zo snel te tellen.

1 like

Rozz en Thomas vind ik juist saai en awkward! In de beginstukjes was ze helemaal blij en spontaan maar bij de bruiloft was dat meteen weg.

Naast Brad vind ik Georges ook een enorme red flag met zijn rare opmerkingen. Ik zou er niet blij mee zijn als ik terugzag in ieder geval!

Tasha en Paul vind ik heel cute samen! Ik zie hun nog wel samen na mafs.

2 likes

Ja ze zijn wel awkward ja, maar heb bij hun t gevoel dat ze wel echt hun best doen om elkaar te leren kennen. Vind hun t meest oprecht en normaal.

Georges is idd ook een red flag ja.

Heb overigens alle kandidaten al opgezocht op insta om te kijken wie er nog samen zijn. Normaal kan ik me inhouden, maar nu niet haha

2 likes

Jawel!! Wilde ik toen al zeggen maar was een spoiler haha

Ben overigens wel afgehaakt in aflevering 29 toen werd het saai en had net als @Oneinamelon al gespiekt wie nog samen waren

3 likes

Sarath en Malou wordt helemaal niks.

David vind ik een viezerikje.

Jantine en Jeppe vind ik leuk!

De experts voegen wat mij betreft echt geen moer toeđŸ„Č

14 likes