Married at first sight

Nee echt he vind de experts ook altijd irritant vooral die bioloog

Helemaal met je eens over de kerstelf hahaha
maar hoezo David een viezerik? Ik vind hem vooral iets engs hebben

Oh en Jantine en jeppe vind ik errrrggg burgerlijk hoor

2 likes

Soms denk ik, ik geef me op. Maar nu denk ik ja nee bedankt, word je dadelijk gekoppeld aan een Sarath die binnen 5 minuten tot over z’n oren verliefd op je is en nog geen 10 seconden zijn klep kan houden. Of aan een David die voor je gaat zingen

10 likes

De UK versie is echt een heerlijke mix van Geordie Shore en Made In Chelsea met de muziekjes en editing style van First Dates🤣

4 likes

Ik vind David veel weghebben van Nick van Bonnie.

7 likes

Moet wel zeggen dat ik ook zo zou reageren als je mij zonder voorbereiding naar een ijskoude bestemming waar het ā€˜s winters amper licht en ā€˜s zomers amper donker wordt stuurt

1 like

Ik vind de nieuwe aflv van MAFS NL leuk! Normale, sympathieke mensen. En tempo zit er beter in vergeleken met vorige seizoenen.

5 likes

Die Jantine en Jeppe doen me echt denken aan Richelle en Maarten van vorig seizoen, zo verschrikkelijk saai :yawning_face::yawning_face:

14 likes

Dat zei ik ook al tegen mijn vriendin! En Sarath en Malou een beetje op Wichian en Loes op het eerste gezicht

13 likes

Jaaaa exact en idd @RMN !! Ik denk/hoop dat Malou eerder haar mond open trekt dan Loes deed :joy:

1 like

Ik vind Jeppe wel een leuke vent! Lijkt me stuk minder saai dan Maarten. Sarath ook sympathieker dan Wichian.
Die Anneke trouwens, wat een schat van een vrouw :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ja dit had ik ook!
Wat heeft die moeder van Malou een vreselijke stem zeg!

Fine evening!

7 likes

Jeffrey staat de hele tijd als een voetballer bij het zingen van het volkslied.

Ik vond Jerney en Jeffrey wel schattig samen, het lijken ook wel een beetje dezelfde soort mensen, heel lief.

3 likes

Ik vind die nieuwe bruidegom (Bastiaan?) Echt heel erg lijken op Klaas van der Eerden

6 likes

Ja! Hebben echt potentie samen, leuk!!

1 like

Ik had dit programma nog nooit gezien, maar er doet dit seizoen een collega mee.
Dus nu ben ik het gaan kijken. Hij mag er nog niets over loslaten, ik ben zo benieuwd hoe het afloopt. Wat een leuke show en wat een types allemaalšŸ˜…

2 likes

Heb laatst gesproken met een zus van een ex- deelneemster, die geheimhouding gaat wel ver.
Zij werd toen ernstig ziek, maar mocht bepaalde zaken ook daaromtrent met haar omgeving niet delen.

Zei ook dat Carlo heel lief is in het echt, ook geĆÆnteresseerd in de mensen (als de camera’s niet lopen) dat vond ik wel mooi om te horen.

6 likes
aflevering 6

Wel goed dat Malou de kerstelf de waarheid heeft verteld, hoop nou niet dat de experts gaan zitten drammen om het te laten lukken want dan wordt het alleen maar erger voor hem

3 likes

Ik denk dat de eXpErTs niet helemaal de vrije hand hebben in de matches. Misschien denkt het programma ook aan de views… Een blinde kan toch nog zien dat Malou en Sarath niks worden🤣

8 likes