Jaaa echt, hij heeft zelfs een beetje dezelfde soort stem
Wel heftig om hier mensen met jonge kinderen aan mee te laten doen, ook al lijken die kinderen het hardstikke leuk te vinden.
Ben nu al klaar met die Malou.
Wat een jankwijf
Echt hè, en ook dat ze zei dat ze al van die Sarath houdt. Hoe dan, na 48 uur?
Hehhhh oke ik heb nog niet gekeken, maar wat is dat voor plottwist dat ze van die kerel houdt?? Alles leek erop dat ze hem afgrijselijk vindt
Is Sarath ook lid van een kale mannen clubje ofzo, dat ie al zijn vrienden daar vandaan heeft
Met Sarath naar Lapland is wel echt mijn definitie van de hel. Zij is een zeikerd, maar wat is dit voor match.
Pff ja zeggen ze dat de wetenschap dat zegt. Maar het waren gewoon allebei de âdorpsgekkenâ die zich aangemeld hebben dus vonden ze dat wel een goede match. Sowieso al die matches slaan nergens op. Denk dat ze bij die jerney en die andere J ook dachten hey mooi allebei alleenstaand met kinderen. En bij die jeppe en die meid ook van allebei saai en zoeken huisje boompje beestje, match!
Vraag me ook af hoeveel mensen zich opgeven, als het bij wijze van maar 20 mannen zijn dan heb je ook wat minder keuze natuurlijk.
Ik loop achter maar die David wat een dooie
Hij heeft een soort intellectuele act maar/en hij is echt vreselijk saai volgens mij
Dat je ook als vraag aan die zus stelt âwat typeerde haar als kind?â Wat voor antwoord wil je waarschijnlijk niet dat ze een furbyverzameling had
Edit: ook een mooie quote van Patrick âja het is married at first sight want LIEFDE op het eerste gezicht, dat duurt veel langerâ ?!?
Die moeder van Malou kreeg sowieso veel te veel zendtijd
Edit: ik ben nog maar bij aflevering 2 dus late to the party maar ik kan echt alleen maar naar die borsten van Malou in die trouwjurk kijken
Ik vind Jeppe echt te leuk voor Jantine, vind haar een beetje sloom overkomen. Ik zou Jeppe eerder koppelen aan Kim!
Dat moment dat Malou en Sarath gaan inchecken in het hotel en niets begrijpen over die melding die ze krijgen als ze het noorderlicht kunnen zien en Sarath zegt nog even bloedserieus oh ja dat is natuurlijk een melding voor als er een bosbrand is hier, I canâttttt
Oh een melding als er rendieren te zien zijn?? Alsof een app dat weet
Echt allessss gaat compleet aan die vent voorbij (en vooral Malou haar gevoelens).
Fijn dat ik dankzij mafs nu weet hoe je zoân bak magnum ijs moet laten kraken
Aflevering 7
Zit Anneke nou echt te mieren dat een man die ze 1 dag kent op de reisdag niet zân mooiste kloffie aan heeft?
âZullen we hem kraken?â - said no one ever
Van Jorney krijg ik BB vol liefde Diana (van Martijn) vibes. Single mom. Zichzelf wegcijferen, beetje desperateđ en veel te lief.
Anneke is heel complicated en ze moet echt even van haar high horse komen.
Ik vond het bij Anneke al gek dat ze bij het voorstellen vertelde dat ze opzoek ging naar de liefde van haar leven terwijl haar man is overleden? Vond dat heel bijzonder. En dat benadrukken dat ze op foute mannen valt. Heel irritant.
Ik vind het echt beetje zielig voor Dirk