Pff ja zeggen ze dat de wetenschap dat zegt. Maar het waren gewoon allebei de “dorpsgekken” die zich aangemeld hebben dus vonden ze dat wel een goede match. Sowieso al die matches slaan nergens op. Denk dat ze bij die jerney en die andere J ook dachten hey mooi allebei alleenstaand met kinderen. En bij die jeppe en die meid ook van allebei saai en zoeken huisje boompje beestje, match!
Vraag me ook af hoeveel mensen zich opgeven, als het bij wijze van maar 20 mannen zijn dan heb je ook wat minder keuze natuurlijk.
Ik loop achter maar die David wat een dooie
Hij heeft een soort intellectuele act maar/en hij is echt vreselijk saai volgens mij
Dat je ook als vraag aan die zus stelt “wat typeerde haar als kind?” Wat voor antwoord wil je waarschijnlijk niet dat ze een furbyverzameling had
Edit: ook een mooie quote van Patrick “ja het is married at first sight want LIEFDE op het eerste gezicht, dat duurt veel langer” ?!?
Die moeder van Malou kreeg sowieso veel te veel zendtijd
Edit: ik ben nog maar bij aflevering 2 dus late to the party maar ik kan echt alleen maar naar die borsten van Malou in die trouwjurk kijken
Ik vind Jeppe echt te leuk voor Jantine, vind haar een beetje sloom overkomen. Ik zou Jeppe eerder koppelen aan Kim!
Dat moment dat Malou en Sarath gaan inchecken in het hotel en niets begrijpen over die melding die ze krijgen als ze het noorderlicht kunnen zien en Sarath zegt nog even bloedserieus oh ja dat is natuurlijk een melding voor als er een bosbrand is hier, I can’ttttt
Oh een melding als er rendieren te zien zijn?? Alsof een app dat weet
Echt allessss gaat compleet aan die vent voorbij (en vooral Malou haar gevoelens).
Fijn dat ik dankzij mafs nu weet hoe je zo’n bak magnum ijs moet laten kraken
Aflevering 7
Zit Anneke nou echt te mieren dat een man die ze 1 dag kent op de reisdag niet z’n mooiste kloffie aan heeft?
“Zullen we hem kraken?” - said no one ever
Van Jorney krijg ik BB vol liefde Diana (van Martijn) vibes. Single mom. Zichzelf wegcijferen, beetje desperate🙈 en veel te lief.
Anneke is heel complicated en ze moet echt even van haar high horse komen.
Ik vond het bij Anneke al gek dat ze bij het voorstellen vertelde dat ze opzoek ging naar de liefde van haar leven terwijl haar man is overleden? Vond dat heel bijzonder. En dat benadrukken dat ze op foute mannen valt. Heel irritant.
Ik vind het echt beetje zielig voor Dirk
7
Haha ja Anneke zeiken dat ze op foute mannen valt en dan krijgt ze een lieve en dan is t weer niet goed arrivederci he
Die Anneke is wel weer zo’n typetje hoor, die vindt dat een man perfect moet zijn zoals zij wil. Echt zielig voor die man
Afl 8
Haha anneke die zegt; neeee dat heb ik allemaal niet gezegd. Doet me zo’n pijn dat je dat zegt. Also Anneke vijf sec. later; ik heb alleen maar gezegd dat je mooiere kleren aan moet, je gebit slecht is en dat ik schrok van je leeftijd…
Ik hoop dat Gerben en Erik een mooie match is. Dat ze elkaar zagen was in elk geval wel een mooi moment
Afl. 7 en 8
Ahh ik vind het sneu voor Dirk hoor. Anneke heeft binnen een paar seconden alles al voor zichzelf besloten en onder het mom van eerlijkheid ook maar even de waslijst aan Dirk doorgegeven. En nu moeten ze het ook nog maar blijven proberen van de experts.
Afl 8
Anneke die de perfecte man wil en anders liever alleen blijft, hoezo doet ze dan überhaupt mee. Wat een heksksksks
Afl. 8
Ik ben heel emotioneel afgelopen dagen en moet steeds bijna huilen als ik de stukjes met Drik zie vind het zo zielig
En onnodig van Anneke om steeds die dingen die niet goed zijn te benoemen
Ik heb aflevering 8 nog niet gezien, maar had bij 7 wel een vreemd gevoel bij die Anneke.
7
Best wel sneu als je op zo’n leeftijd blijkbaar zoveel waarde hecht aan ‘kasten vol dure merkkleding’. Ik denk dat er goed verzorgd uitzien iets heel anders is dan dure kleding dragen. Vind persoonlijk dat Dirk er meer klassiek uitziet en zij juist wat meer ordinair.
Dirk zag er toch prima uit bij het ontbijt? Wat moet hij aan dan? Smoking of een driedelig pak .