7
Haha ja Anneke zeiken dat ze op foute mannen valt en dan krijgt ze een lieve en dan is t weer niet goed arrivederci he
7
Haha ja Anneke zeiken dat ze op foute mannen valt en dan krijgt ze een lieve en dan is t weer niet goed arrivederci he
Die Anneke is wel weer zoân typetje hoor, die vindt dat een man perfect moet zijn zoals zij wil. Echt zielig voor die man
Afl 8
Haha anneke die zegt; neeee dat heb ik allemaal niet gezegd. Doet me zoân pijn dat je dat zegt. Also Anneke vijf sec. later; ik heb alleen maar gezegd dat je mooiere kleren aan moet, je gebit slecht is en dat ik schrok van je leeftijdâŠ
Ik hoop dat Gerben en Erik een mooie match is. Dat ze elkaar zagen was in elk geval wel een mooi moment
Afl. 7 en 8
Ahh ik vind het sneu voor Dirk hoor. Anneke heeft binnen een paar seconden alles al voor zichzelf besloten en onder het mom van eerlijkheid ook maar even de waslijst aan Dirk doorgegeven. En nu moeten ze het ook nog maar blijven proberen van de experts.
Afl 8
Anneke die de perfecte man wil en anders liever alleen blijft, hoezo doet ze dan ĂŒberhaupt mee. Wat een heksksksks
Afl. 8
Ik ben heel emotioneel afgelopen dagen en moet steeds bijna huilen als ik de stukjes met Drik zie vind het zo zielig
En onnodig van Anneke om steeds die dingen die niet goed zijn te benoemen
Ik heb aflevering 8 nog niet gezien, maar had bij 7 wel een vreemd gevoel bij die Anneke.
Best wel sneu als je op zoân leeftijd blijkbaar zoveel waarde hecht aan âkasten vol dure merkkledingâ. Ik denk dat er goed verzorgd uitzien iets heel anders is dan dure kleding dragen. Vind persoonlijk dat Dirk er meer klassiek uitziet en zij juist wat meer ordinair.
Dirk zag er toch prima uit bij het ontbijt? Wat moet hij aan dan? Smoking of een driedelig pak .
Ook zo achterlijk dat Anneke de nadruk zo legt op dat ze zich mooi aankleed âvoor hemâ, alsjeblieft zeg dat doet ze toch ook gewoon voor zichzelf
Wat een oppervlakkige trut en dan zelf gaan janken na het maken van al die kut opmerkingen want ZIJ heeft het er zo moeilijk mee
Ik vind haar ook ordinair ja, wsl wilde ze ook een ordinaire vent
Ik moet elke keer lachen om die twee potlood streepjes als wenkbrauwen
Die Anneke wrijft het er echt in, zeg. Wat een verschil met hoe Malou het aanpakt en brengt.
.
Nou de preview voor aflevering 9 vond ik wel weer bijzonder, dan houdt je toch even je muil als je geen zin hebt om te praten, doe even rustig
Oh zover ben ik nog niet! Denk dat ze indd wel lomp kan zijn of nog gaat worden, maar hoe ze het in eerste instantie aanpakte vond ik wel lief en eerlijk.
Ja maar zij denkt geloof ik dat ze zelf ook max 40 is ofzo. Haar vriendinnen waren vgm ook rond die leeftijd. Ik vind het echt zo sneu voor Dirk.
David is echt mijn bec. Zoân nep intellectueel maar eigenlijk gewoon een veel te serieuze saaie lul
Ik vind Jeffrey en Jerney saai, maar wel het enige potentiele koppel dat kan ontstaan. Ik hoop ook dat Erik en Gideon elkaar leuk gaan vinden, leuke mannen.
Verder geen totale mismatches (op Anneke en Dirk na), maar ik denk dat veel stellen in de friendzone blijven hangen
Jantine en Jeppe vind ik ook hoopgevend!
Hij knippert zo traag
Ik ben nu pas begonnen met de eerste aflevering, maar de ratio kale mannen is in dit programma altijd zo hoog :â)
Ik vind het zo grappig hoe Anneke denkt dat zij echt een catch is. Vrouw is de hele tijd aan het zeiken dat een man van zeven jaar ouder te oud is. Alsof veertigjarigen op haar zitten te wachten.