Married at first sight

Ja en ik vind haar er zelf ook echt oud uitzien. In ieder geval ouder dan de 60 jaar die ze is.

11 likes

Nou idd. Haar hele gebit schreeuwt kukident en ze lijkt wel 70. En dan over die man gaan zitten klagen

6 likes

Die Suzanne praat echt als een kleuterjuf, heel vermoeiend

7 likes

Ah ik heb zo’n medelijden met Dirk, het lijkt me echt zo’n lieve man en dan wordt hij zo hard afgewezen omdat die Anneke zo’n hoge verwachtingen heeft van een man

6 likes

Sarath is een man die je geen enkele vinger moet geven, want die pakt meteen je volledige hand. Ik vind dat Malou het nog netjes aanpakt. Sarath vindt elke vrouw leuk. Zij vindt hem niet aantrekkelijk, dus het zal nooit wat worden. Dat hij het ook vergelijkt met de dood van zijn vader… come on.

12 likes

Ja het voorstukje voor de aflevering van woensdag betekent ook weer niet veel goeds. En Anneke zich maar afvragen waarom ze foute mannen aantrekt… heeft ze eens een goede man, is het weer allemaal niet goed. Echt geen leuk mens die Anneke

2 likes

Ik vond het juist wel opvallend dat Malou telkens aan het woord lijkt (kan aan de regie liggen) en bepaalt wat er (de komende periode) gaat gebeuren. Wanneer Sarath daar vervolgens tegenin gaat, dat barst de bom en is Malou uitgepraat. Ik begrijp helemaal dat het kut is om daar te zitten met iemand die je niet aantrekkelijk vindt, maar ze lijkt soms ook wel over Sarath heen te walsen.

Ik vind het wel jammer aan dit programma dat ze niet gewoon durven toe te geven dat bepaalde matches niet gelukt zijn, maar dat die mensen het moeten blijven proberen en door moeten gaan met het experiment. Leuk voor de drama-TV, maar ook wel vermoeiend als kijker.

9 likes

Ja, eens met jou ook hoor! En inderdaad dat continu blijven pushen vanuit die experten. Bij Sarath en Malou had je van mijlenver al kunnen zien dat dit geen match wordt.

4 likes

Ik vraag me oprecht af hoeveel mensen zich überhaupt aanmelden als ze genoodzaakt zijn dit soort matches te maken

3 likes

Ik geloof zelf echt niets van dat wetenschappelijke verhaal
Volgens mij maken ze matches echt alleen voor tv (wel leuk als er nog een paar lukken, maar hoeft niet per se)

9 likes

Nou idd, arme Dirk. Wat een vreselijk persoon, niet te doen.

Er schijnt nog wel een verrassende wending te komen dit seizoen? Ben wel benieuwd…

Ik vind Jerney & Jeffrey wel cute, daar heeft, vooralsnog, geen van beide issues met zichzelf. En ze vinden elkaar gelijk leuk.

4 likes

Kan echt niet tegen die stem van Sarat en dan als ie zo bijna gaat huilen wordt het nog hoger :woozy_face:

6 likes

Ik moest lachen toen hij door alle emoties een gek geluid maakte tijdens dat telefoongesprek met die vriend :sweat_smile:
Maar ik vind Malou echt geen leuk type, ze zou heel snel op m’n zenuwen werken. Heb niks met van die emotionele dramaqueens

3 likes

Malou is een beetje ordinair en simpel maar vind wel dat ze het goed heeft verwoord naar Sarath toe. Als iemand niet wil luisteren dan raak je natuurlijk geĆÆrriteerd. Als ik iemand niet aantrekkelijk vind dan had niet eens ja gezegd bij het altaar dus knap dat ze het alsnog heeft geprobeerf.

3 likes

Ja maar dan moet je gewoon niet mee doen hier aan als dat zo belangrijk voor je is. Ik zou hier ook nooit aan mee doen omdat ik iemand fysiek aantrekkelijk moet vinden. Zei Malou ook niet dat ze zoiets had gezegd als ja t uiterlijk maakt me niet zoveel uit. Ja sorry maar dan ook niet zeuren als het niet precies dat is wat je toch in je hoofd had…

5 likes

Je hebt in mafs gewoon elk jaar een paar mensen die hun waarde op de datingmarkt gigantisch overschatten en vervolgens verbaasd zijn als de persoon met wie een stel onbekenden je matcht geen catch is. Daarna gaan ze dagenlang drama maken dat ze iemand gewoon echt niet aantrekkelijk vinden. Vind Sarath ook verschrikkelijk, maar tegen iemand die eigenlijk vanaf seconde 1 wil stoppen kun je sowieso niks.

11 likes

Ik vind Jeppe tot nu toe wel echt een lieve jongen

13 likes

Mijn god wat is die Malou intens

En dan die expert die erbij zit en vraagt: ā€œja en hoe nu verder?ā€ Ehh what about kappen ermee? Maar nee ze moeten er toch mee verder gaan omdat ze in potentie een hele sterke match zijn. Echt niet om aan te zien

7 likes

Ik schrok wel toen hij zei ja ik zou mijn interieur willen omschrijven als een combinatie tussen woonwagenkamp en Marokko

5 likes

Volgens mij heeft Anneke een heel ander beeld van zichzelf dan de rest van Nederland… Ze vindt zichzelf ook heel classy. Ook dat ze zei dat ze hem te oud vond, en dat ze in andere levensfases zitten?! Ik bedoel zij is 60 en hij 67.

8 likes