Ja, eens met jou ook hoor! En inderdaad dat continu blijven pushen vanuit die experten. Bij Sarath en Malou had je van mijlenver al kunnen zien dat dit geen match wordt.
Ik vraag me oprecht af hoeveel mensen zich überhaupt aanmelden als ze genoodzaakt zijn dit soort matches te maken
Ik geloof zelf echt niets van dat wetenschappelijke verhaal
Volgens mij maken ze matches echt alleen voor tv (wel leuk als er nog een paar lukken, maar hoeft niet per se)
Nou idd, arme Dirk. Wat een vreselijk persoon, niet te doen.
Er schijnt nog wel een verrassende wending te komen dit seizoen? Ben wel benieuwdā¦
Ik vind Jerney & Jeffrey wel cute, daar heeft, vooralsnog, geen van beide issues met zichzelf. En ze vinden elkaar gelijk leuk.
Kan echt niet tegen die stem van Sarat en dan als ie zo bijna gaat huilen wordt het nog hoger
Ik moest lachen toen hij door alle emoties een gek geluid maakte tijdens dat telefoongesprek met die vriend
Maar ik vind Malou echt geen leuk type, ze zou heel snel op mān zenuwen werken. Heb niks met van die emotionele dramaqueens
Malou is een beetje ordinair en simpel maar vind wel dat ze het goed heeft verwoord naar Sarath toe. Als iemand niet wil luisteren dan raak je natuurlijk geĆÆrriteerd. Als ik iemand niet aantrekkelijk vind dan had niet eens ja gezegd bij het altaar dus knap dat ze het alsnog heeft geprobeerf.
Ja maar dan moet je gewoon niet mee doen hier aan als dat zo belangrijk voor je is. Ik zou hier ook nooit aan mee doen omdat ik iemand fysiek aantrekkelijk moet vinden. Zei Malou ook niet dat ze zoiets had gezegd als ja t uiterlijk maakt me niet zoveel uit. Ja sorry maar dan ook niet zeuren als het niet precies dat is wat je toch in je hoofd hadā¦
Je hebt in mafs gewoon elk jaar een paar mensen die hun waarde op de datingmarkt gigantisch overschatten en vervolgens verbaasd zijn als de persoon met wie een stel onbekenden je matcht geen catch is. Daarna gaan ze dagenlang drama maken dat ze iemand gewoon echt niet aantrekkelijk vinden. Vind Sarath ook verschrikkelijk, maar tegen iemand die eigenlijk vanaf seconde 1 wil stoppen kun je sowieso niks.
Ik vind Jeppe tot nu toe wel echt een lieve jongen
Mijn god wat is die Malou intens
En dan die expert die erbij zit en vraagt: āja en hoe nu verder?ā Ehh what about kappen ermee? Maar nee ze moeten er toch mee verder gaan omdat ze in potentie een hele sterke match zijn. Echt niet om aan te zien
Ik schrok wel toen hij zei ja ik zou mijn interieur willen omschrijven als een combinatie tussen woonwagenkamp en Marokko
Volgens mij heeft Anneke een heel ander beeld van zichzelf dan de rest van Nederland⦠Ze vindt zichzelf ook heel classy. Ook dat ze zei dat ze hem te oud vond, en dat ze in andere levensfases zitten?! Ik bedoel zij is 60 en hij 67.
Zij vindt zichzelf een 10, minimaal.
Afl 10.
Anneke be like: ik, ik, ik, ik, ik, ik
Ik snapte wel meteen wat hij bedoelde
Als je je ogen dicht doet klinkt hij serieus als een oude vrouw. Hij doet me denken aan die oude vrouwen stem van Kitboga hahah (youtuber die scammers prankt)
Nouuu sorry maar dat geluid van Jeppe op de boot.
Bij deze een waarschuwing voor iedereen die dat nog moet kijkenā¦
Ze deden het er echt om hĆØ, had geen enkele toegevoegde waarde om dat zo uitgebreid te laten zien. Hij werd zeeziek, we get it.
Wat een vreselijk mens is Anneke? Hoe kun je zo zijn
Wat Dirk heerlijk zegt: dit was een foute vrouw.
Dat ze haar excuses aanbiedt, maar niet omdat ze lompe dingen zegt en dat ze hem belachelijk maakt, nee⦠omdat ze ja heeft gezegd.
En ze heeft ook niet eens het fatsoen om hem gedag te zeggen, walgelijk mens.