Married at first sight

Zij vindt zichzelf een 10, minimaal.

4 likes

Afl 10.

Anneke be like: ik, ik, ik, ik, ik, ik

7 likes

Ik snapte wel meteen wat hij bedoelde

1 like

Als je je ogen dicht doet klinkt hij serieus als een oude vrouw. Hij doet me denken aan die oude vrouwen stem van Kitboga hahah (youtuber die scammers prankt)

1 like

Nouuu sorry maar dat geluid van Jeppe op de boot. :expressionless:
Bij deze een waarschuwing voor iedereen die dat nog moet kijken

8 likes

Ze deden het er echt om hĂš, had geen enkele toegevoegde waarde om dat zo uitgebreid te laten zien. Hij werd zeeziek, we get it.

2 likes

Wat een vreselijk mens is Anneke? Hoe kun je zo zijn :rofl:
Wat Dirk heerlijk zegt: dit was een foute vrouw.

Dat ze haar excuses aanbiedt, maar niet omdat ze lompe dingen zegt en dat ze hem belachelijk maakt, nee
 omdat ze ja heeft gezegd.
En ze heeft ook niet eens het fatsoen om hem gedag te zeggen, walgelijk mens.

7 likes

Ik vind Bastiaan best wel cute maar hij maakt het zo ongemakkelijk :smiling_face_with_tear: met die kus ook

3 likes

In welke wereld is Anneke een positief mens die geniet van de zon en de kleine dingen in het leven? Zij is juist echt mega moeilijk en negatief al de hele tijd
(Aflevering 10)

25 likes

Anneke is delulu

8 likes

Jeetje ik word zo kwaad van die Anneke, gadverdamme.
Moest zo hard lachen toen ze dat zei @Evenveel ze is echt ALLES behalve dat.
Denk trouwens echt dat ze een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft.

8 likes

Ik kan echt niet luisteren naar Anneke. Zo venijnig in alles, om precies niks.

9 likes

Die Suzanne ook :smiling_face_with_tear: ‘huehuehue kan me daar echt niet druk om maken hoor dat hij op blond valt, succes voor hem’. Ondertussen kijkt ze alsof ze net keihard heeft zitten janken

18 likes

Bedoelt Anneke nou dat ze nee had moet zeggen bij het altaar? Wat een verschrikkelijke vrouw. En volgens mij is ze ook diep ongelukkig ookal wil ze graag uitstralen dat ze helemaal happy is met een goed boek bij het zwembad

5 likes

Vraag me echt af hoe Anneke en haar omgeving hier op terugkijken, zou er een lampje gaan branden dat haar gedrag niet oké is of blijft zij (en mensen om haar heen) in de bubbel dat dit normaal is?

3 likes

Nee

Ik hoop trouwens wel dat ze nu wegblijft en niet ineens bij het koppelweekend opduikt en leuk komt doen in het bubbelbad zoals die griezel van vorig jaar

19 likes

Wat een grap die Anneke. Ook die terugblik met ‘ja ik gaf een zoen terug, want hij ziet er leuk uit’. En nu doet ze alsof ze hem altijd al afgrijselijk lelijk heeft gevonden

6 likes

Ja jeetje die Anneke. Tijdens het gesprek ging ze ook steeds bekakter praten. Ik heb het idee dat ze zichzelf zo hoog heeft zitten. Ze is niet classy maar trashy.

Ik vind die Suzanne wel echt moeilijk publiek.

Ik had niet verwacht dat het zo goed zou gaan tussen Jeffrey en Jerney, maar leuk! Jerney heeft ook leuke, beleefde kinderen.

Ik vind Erik en Gerben een beetje saai. Heb sommige stukken doorgespoeld.

12 likes

In deze fase van het programma begrijp je altijd heel goed waarom iedereen nog vrijgezel was en het niet op een andere manier lukte :rofl:

18 likes

Ik moet wel lachen om de positiviteit van Gerben die alles leuk, super, tof en “maak je nooit meer mee!!” vindt.

Suzanne en Bastiaan die zeggen het gezellig t hebben zie ik niet hoor. Ze zitten steeds elkaars woorden te herhalen. Mooi, super mooi. Top, ja heel leuk. Lekker, ja heel lekker.

9 likes