Married at first sight

Suzanne vind ik ook zo stijfjes. Hij doet wel echt zijn best.

24 likes

Die hebben t helemaal niet leuk nee en ik vind Suzanne echt heel erg gemaakt. Met haar nee hoor doet me niks en tegen de camera doorlopend mekkeren over Bastiaan en dan tegen hem: nee hoor niks wat ik vervelend vind, in de camera: ja nee hij heeft geen eigen mening. Spreek je dan ook uit en wees eerlijk.

7 likes

Volgens mij denk Anneke dat ze (nog) een 30-jarige blonde stoot is

9 likes

Het lijkt voor mij alsof Suzanne een heel specifiek beeld in haar hoofd heeft van hoe een man moet zijn of reageren, en zodra hij dit niet meteen doet zij dit een afknapper(tje) vindt. Zoals bijv. dat hij vroeg of hij voor haar mocht bestellen, en zij dat dan direct raar vind. Ipv dat ze even denkt: goh, misschien is hij nu nog wat onzeker/probeert hij de boel nog een beetje te peilen en komt hij later wel wat meer los. Zij noemt dit dan meteen als “bewijs” dat hij niet bij haar past. Ik dacht echt alleen maar: Cut him some slack, voor hem is dit ook onbekend terrein.

22 likes

Dat gesprek tussen Anneke en die blonde vrouw ook echt weer tenenkrommend :woozy_face: is het nu klaar met die screentime

Edit: oh ze zegt nu dat ze ze nog niet helemaal loslaten nooo stop

1 like

Ik vind Suzanne echt een vermoeiend type.

30 likes

Elke keer als dat stukje van Marlou met ‘EN MN PRATER IS EEN BEETJE STUK MET PRATEN’ er voor komt gaat m’n stressniveau meteen een level omhoog.

21 likes

Aflevering 11

ik denk dat jeffrey aanbt afknappen is op zn journey. Zij lonkt en hij heeft steeds zn armen gekruist en vind dr grapjes niet grappig. En hij vind t nog oppervlKkig

7 likes

It is a difficult roet is et nie?

12 likes

OMG ja waarom kan er niemand Engels

11 likes

Ik had meer het idee dat hij het een leuk uitje vond en zij wat minder

1 like

Vind dat zooooo’n afknapper.

3 likes

In aflevering 2 was het al duidelijk dat het echt helemaal niets zou worden tussen Sarath en Malou en nu zitten we in afl 12 nog steeds naar die dorpsgekkies te kijken

Heb dan liever dat ze een ander koppel laten invliegen

16 likes

Ik vind die 2 echt zo goed bij elkaar passen :rofl:

2 likes

Omg dat kinderachtige kerstgedoe in afl 12, wat is dat voor iets idioots? Vinden ze dat Ăšcht leuk?

Ik vraag me af of er ĂŒberhaupt een koppel gaat slagen, beetje slap allemaal dusver

12 likes

Ik ook kan die stem niet meer aan

5 likes

Wie gaat Malou vertellen dat de Kerstman niet bestaat?

4 likes

Ik vond dat stuk ook zo mooi dat ze zei dat maar 2% (?) van de bevolking Nederlands kan en dat ze hem lekker in die waan laat. Volgend shot is dat ze vet serieus de brief op de post doet :joy::joy:

5 likes

Hahaha ja die was mooi. Zij vraagt om wereldvrede aan een mythisch figuur maar Sarath is degene met waanideeën

10 likes

Vind het ook mooi dat de Kerstman in het Nederlands wat zegt.
Vast een standaard zin wat die heeft geleerd, maar toch :joy::joy:

4 likes