Samenvatting
Tja, vooroordelen. Vond hem aan het begin gewoon wat lompigs hebben.
Tja, vooroordelen. Vond hem aan het begin gewoon wat lompigs hebben.
Ik heb ook het idee dat er iets achter zit waarom ze zo verkrampt bij een kus of knuffel, want je ziet het gewoon op tv. Voelt het als een ongewenst? Misschien is er in het verleden iets gebeurd? Of gewoon echt niet aantrekkelijk dat je bij voorbaat al denkt: oh nee hij wil weer een kus/knuffelā¦
Mocht er iets in het verleden zijn gebeurd dan begrijp ik heel goed dat je daar op tv niet mee te koop loopt. Ik vraag me dan wel af of je dan mee doet aan het juiste programma (klinkt lullig dit maar bedoel ik niet zo, is gewoon een vraag).
Maar sowieso reageert ze heel apart. Dan zit ze op de bank met die expert te praten, is ze hardop aan het lachen en lacht haar hele gezicht. Binnen 0,1 seconde verandert haar gezicht dan alsof ze bijna aan het huilen is, vind die overgang steeds heel extreem om te zien
Ja ze lijkt echt onder hoogspanning te staan. Zo praat ze ook trouwens
Bastiaan heeft het wel ook vaak over het fysiek contact (even los van hoe Suzanne hierop reageert). Manier hoe hij erover spreekt lijkt voor mij ook een beetje alsof hij een relatie heeft gehad waarin bijna geen seks oid was (of überhaupt intimiteit vanuit de andere kant), en hij daarin nu āop zijn strepen wil staanā. Weet niet hoe vaak hij het aankaart met haar erbij, maar mocht hij dat veel doen zou ik er ook wel een beetje onpasselijk van worden omdat het dan zo geforceerd voelt (ipv dat het gewoon organisch groeit). Hij is er in ieder geval wel veel mee bezig (ook in vergelijking tot andere stellen, vind ik).
Begrijp wel dat als iemand steeds reageert alsof ze een elektrische schok krijgt wanneer je haar aanraakt dat wat meer in je hoofd zit. Maar goed het is duidelijk geen match
Hoop echt dat Erik zich ook wat meer openstelt, vanuit Gerben snap ik goed dat hij nu wel toe is aan een kus en knuffel.
Ja dat klopt ook zeker! Maar ipv dat hij dat als reden geeft, lijkt het voor mij meer alsof hij dan zijn verleden aanhaalt als in: dat hij deze keer daar geen/minder concessies in wil doen.
Bastiaan hoopt dat ze op de laatste dag lekker gaan lachen. Nou, veel succes met Suzanneš
Ik snap het huis van Jeppe niet, zit nou achter de groene wand de slaapkamer? Totaal niet interessant maar ik blijf het me afvragen haha
Ik zit dat nu ook uitgebreid te bestuderen en zijn bank? Is die nou heel klein?
Ja volgens mij wel, en daarvoor dus echt een mini bankje
Jezus Kim zeg gewoon dat je niet wil samenwonen Wat een gedoe om niks met ja nee doordeweeks lastig lastig want werk. Is toch het hele punt van dat samenwonen dat je ook meemaakt hoe het is als je allebei aan t werk bent?
Wij snapten er ook al niks van en hebben het teruggespoeld. Volgens mij heeft hij een aquariumwinkel aan de voorkant van zijn huis? Dat kwam een paar keer in beeld en er staan zoveel zakken voer etc.
Huis lijkt me zo ook onverkoopbaar ooit
Ik moest deze aflevering vooral heel hard lachen om die zin met āstomenā van Suzanne haha
Ja ze wil stomen, maar zit 24/7 te kijken of ze net heeft zitten janken en wordt ramchagrijnig als Bastiaan haar aanraakt. Ondertussen houdt ze niet van chagrijnige mensen
Maar heb je hem wel in de sportschool gezien? Wat een afknapper. Zo overduidelijk dat hij indruk wilt maken terwijl je ook heel goed ziet dat het allemaal net ff te zwaar is
Jeeeeetje mina wat is die Suzanne toch vreselijk saai. Komt ook niets leuks en spontaans uit⦠alleen maar alles āprimaā
Hahaha lekker potje diepār spelen
Wel een leuke poes
Dat is denk ik ook het leukste aan haar.