Suzanne heeft geen tijd om sacherijnig te zijn lol ik vind haar juist altijd zo sacherijnig overkomen
Het lijkt net alsof Suzanne nog net niet van hem walgt ofzo, en dat door haar afkeer in hem juist extra kleffig zachtgekookt ei loskomt haha echt verschrikkelijk om naar te kijken
Die Patrick heeft dat wel goed gezien in Anneke.
Alles draait om haar, aandacht en alle ogen moeten op haar…
Als ze moet reageren op Dirk zijn brief zegt ze: ik vond 'm wat lang… IK heb dat niet gedaan IK ben niet zo.
Sorry ik kan gewoon niet uit over die vrouw.
En ik heb wel met Gerben te doen. Ik vind hem echt een leuke man, waarom doet Erik zo afstandelijk…
No pain no gain
Wel mooi dat ze Anneke nog een beetje aanpakken. Niet dat het binnenkomt, maar goed.
Had nog even wat harder gemogen,maar ik vond Carlo wel lekker hierin. Toch nog even wat pit erin want van die experts heb je het niet
Vond ik ook! Zijn irritatie ook toen zij met dat vingertje begon te zwaaien.
Suzanne en Bastiaan praten allebei op zo’n onnatuurlijk, gespeeld hoog stemmetje met elkaar. Niet te doen. En suzanne idd maar doen alsof alles leuk en gezellig is maar ze is 1 bonk stress en ongemak?
Haha ja, ik vond dat wel iets aandoenlijks hebben. Genant, maar ook weer lief dat je zo graag indruk op iemand wilt maken
Ik denk dat Suzanne gewoon lekker single moet blijven.
Het is een soort sfeer als bij een ongemakkelijk sollicitatiegesprek. Heel correct, beleefd en beide toch een beetje bang iets verkeerds te zeggen. Erg geforceerd en stijfjes.
Omg ja, dát is het!!
Ja!!! Inclusief dat voorzichtige licht zenuwachtige lachje wat je dan doet!
Als ze met Bastiaan praat gaat haar stem 5 octaven omhoog t.o.v. als ze bijvoorbeeld alleen tegen de camera praat.
Och die Jeppe is zo’n blije golden retriever. Wat een schat.
Diner Wat typisch dat Suzanne en Bastiaan helemaal aan t einde vd tafel gaan zitten, was zeker haar idee.
Videoland
Heb misschien niet helemaal goed opgelet maar was dit diner voor iedereen vlak ná het samenwonen? Of zit daar weer verschil in?
Ik vond de cijfers vanuit iedereen vrij hoog, verbaasde mij wel.
Bastiaan krijgt niet eens ontbijt bij Suzanne
En Jeppe is echt een lieverd
Haha ja echt heel hoog terwijl er toch maar twee koppels zijn met potentie, de rest is zo ongemakkelijk en geforceerd.
16
Omg Anneke en Dirk volgende aflevering?