Als ze met Bastiaan praat gaat haar stem 5 octaven omhoog t.o.v. als ze bijvoorbeeld alleen tegen de camera praat.
Och die Jeppe is zo’n blije golden retriever. Wat een schat.
Diner Wat typisch dat Suzanne en Bastiaan helemaal aan t einde vd tafel gaan zitten, was zeker haar idee.
Videoland
Heb misschien niet helemaal goed opgelet maar was dit diner voor iedereen vlak ná het samenwonen? Of zit daar weer verschil in?
Ik vond de cijfers vanuit iedereen vrij hoog, verbaasde mij wel.
Bastiaan krijgt niet eens ontbijt bij Suzanne
En Jeppe is echt een lieverd
Haha ja echt heel hoog terwijl er toch maar twee koppels zijn met potentie, de rest is zo ongemakkelijk en geforceerd.
16
Omg Anneke en Dirk volgende aflevering?
Die zoontjes van Jerney zijn echt lief!
en wat een kinderachtig mens die Malou. Ze doet alsof Sarath een vreselijke misdaad heeft begaan. Hou gewoon de eer aan jezelf en ga naast die vent zitten.
16
Ik rijm dat ook totaal niet met de beelden die wij gezien hebben. Ik heb ze op de bekende discussies na toch ook heel veel zien lachen en lol zien maken?
Doe dat dan ook niet als je het zo beleefd hebt?
Ja precies, ze doet net alsof het een grote nachtmerrie was die huwelijksreis. Dan was ze óf toen niet oprecht (ze zei zelfs dat ze van hem houdt), of nu niet. Vind het een vervelend type. Sarath is ook een dramaqueen hoor, maar wel met een goed hart en hij wil er het beste van maken.
Sarath is misschien ook wel iemand die voor de camera mooi weer speelt en heel volwassen probeert over te komen en dan achter de schermen een engnek is
Nee en dat is dus omdat het tv is. Wij zijn niet bij die reis geweest, misschien is Malou inderdaad dingen aan het overdrijven maar misschien zijn er ook dingen gezegd door Sarath die niet oké zijn en best kunnen verklaren waarom ze zo reageert.
Dat denk ik ook, griezel
Dat geloof ik ook, maar toch gaat ze dan nog sneeuwbalgevechten houden, bowlen, naar de kerstman, huskytocht etc…
Als ze toen gelijk deze houding had aangehouden was het logischer geweest dan eerst nog alle leuke dingen doen en lachen en dan in NL zeggen dat ze er klaar mee is.
Bastiaan en die knuffel, wat een afknapper.
Denk dit ook eigenlijk. Kan het wel geloven dat hij gezegd zou hebben na 2 dagen dat hij van houdt etc, past wel bij hoe hij andere dingen verwoordde. Beetje fantasiewereldje. Denk dat toen ze uit die bubbel kwam ze pas écht besefte hoe vreemd dat was. Je kan wel zien dat ze er een klap van heeft gehad, zoals ze zei.
Edit: wilde reageren op @Xiomara, ging ff mis haha
Afgezien van wat Sarath gezegd en gedaan heeft, vond ik Malou ook wel echt een koude bitch aan tafel hoor. Pfoe
Ja, zo lijkt het inderdaad. Heb het idee dat ze zich zo kil opstelt omdat ze er idd wel last van heeft gehad en wil voorkomen dat het weer gebeurt. Want elke keer als ze Sarath een vinger gaf (gewoon gezellig een drankje doen of lachen in de sneeuw), neemt hij haar hele hand en stort ie weer enorme liefdesverklaringen over haar uit, ook al heeft ze al aangegeven dat het er niet in zit. Echt een emotioneel onvolwassen kerel, om een afwijzing van iemand die je net een paar dagen kent te vergelijken met het overlijden van je bloedeigen vader, pls gedraag je
Vind dat de experts wel elke keer hard op Erik inhakken hoor! Dat analyseren doen ze natuurlijk bij iedereen, maar bij hem wordt voor mijn gevoel iedere mimiek onder een vergrootglas gelegd en noemen ze van alles toneelspelen.
Ik vind Erik vanaf dag 1 heel fake.
Ja maar of dat echt kwade wil is of gewoon onzekerheid/jezelf een houding proberen te geven? Denk dat wel meer dat in dit programma doen. Vind het gewoon opvallend dat ze al zijn gezichtsuitdrukkingen uitpluizen terwijl ze dat bij een Anneke of Sarath niet doen.