Married at first sight

Ik ook, hij probeert ook aardig te doen maar ondertussen is hij Gerben vaak aan het uitlachen of ergens een steekje onder water aan het geven

10 likes

Misschien kan het nog iets worden tussen Kim en de vader van DavidšŸ‘Œ

6 likes

Gerben mag wel de styling doen van mijn huis! Ik vind hem sowieso een leuke man en gun hem echt een man die hoteldebotel van hem is want dat verdiend hij echt vind ik!

Sarath is heel bijzonder en inderdaad onvolwassen. Maar Malou vind ik ook echt ā€˜gevaarlijk’. Lijkt wel of zij erin zitten voor de sensatie ofzo.

2 likes

Ja en Bastiaan en de moeder van Suzanne :laughing:

2 likes

Beschrijft Erik die familie van Gerben nou als ā€œwarme hartige mensenā€ :joy:

11 likes

Ja het niveau is erg laag

2 likes

Vind Jeppe en Jantine echt zo’n leuk koppel

11 likes

Het is duidelijk dat Erik het gewoon niet zo ziet zitten en het is irritant dat ie dat niet eerlijk zegt en zo vaag doet (maar het ondertussen wel nonverbaal heel duidelijk laat merken). MAAR ik snap hem wel heel goed want wat is die Gerben een manchild zeg, hij weet niks te vinden in zijn eigen supermarkt?? En in plaats van zelf even te kijken of na te denken waar je fucking creme fraiche kunt vinden gaat ie 100x bellen naar Erik? Ik zou sowieso allang zijn afgehaakt op intelligentieniveau maar goed dat ben ik.

12 likes

Ik had eigenlijk een beetje het idee dat dit ook voor het amusement was en gescript… ik bedoel wat toevallig dat er dan een camera bij is. En dat ze Gerben in de montage ook wel echt zo neer willen zetten.

3 likes

Nou non-verbaal… hij maakt echt heeeel veel kutopmerkingen onder het mom van ā€˜grapje hahaha’

6 likes

Die bijdehante bioloog die ff duidelijk moet maken dat de metafoor van Malou over het luipaard niet klopte uuulgh

En snap wel waarom Bastiaan zo raar is echt die VRIEND MET DAT RITUEEL AAN DIE TAFEL OMG het leek wel een sketch gewoon kan het niet aan

14 likes

Ik heb hier ook zo hard om gelachen, hartige mensen lol

3 likes

Ik cringe zo hard om iedereen :smiling_face_with_tear: nog wel het meest om Jeppe en Jantine

9 likes

Zooooo awkward dat samenwonen van Kim en David bij zijn moeder op zolderšŸ˜‚

Ik ben wel een beetje op het punt gekomen dat ik het saai begin te vinden. De kandidaten vind ik ook niet bijzonder dit jaar.

2 likes

Ik ging zo goed op haar blik. Het idee dat ik met deze mensen aan tafel zou zitten en ze dat ineens zouden doen.

3 likes

Iedereen wordt gewoon zo hard geforceerd om elkaar leuk te vinden waardoor het extreem cringe is en ik echt geen zin meer in heb om verder te kijken

9 likes

Kan het met suzanne niet zo zijn dat ze enorm gespannen wordt door al die camera’s op haar? En dat wanneer de camera weg is ze misschien wel wat meer ontspannen is?

Het hele idee dat ze met Bastiaan ging eten zonder camera’s kon ze ook allemaal niet aan

14 likes

Nou ik denk dat Suzanne gewoon gespannen is als in altijd

10 likes

Ik vind het overigens wel goed dat Suzanne het nog wel zo lang probeert, ze zit eigenlijk met hetzelfde probleem als Malou in geen aantrekkingskracht maar ze probeert alles nog wel.

3 likes