Married at first sight

Ik vind Lucinda ook echt een leuk mens. Maar volgens mij is ze wel echt savage als je haar boos maakt :joy:

ik was nu bij dat stukje dat hij zei dat ze een shirt aan moest doen in bed en toen zei zij dat hij dan hetzelfde moet doen omdat hij ook borsten heeft :joy: Zo pretty, ik hou ervan hahaha

4 likes

Ik hou ook echt van Lucinda, ik duim zo voor haar en timothy!

MAFS AUS Afl 23

Die Jack is zo een fucking sukkel, ik werd echt boos tijdens deze aflevering. Wat een manipulator, hoop echt dat Tori een keer haar ogen open doet. Vind het zo zielig voor Tristan. De band tussen hem en Timothy vind ik echt aandoenlijk. Ik heb de hele aflevering zitten rooten voor Timothy en Lucinda. Ik schreeuwde letterlijk naar mijn tv: “ZOEN HAAR NOU!!!” Maar allejezus wat duurde die aanloop naar dat geheim van Eden langgggg. Ik had tbh ook veel erger verwacht :joy:.

6 likes

Same haha
Zat echt van heh is dit het?? Meh.
:face_holding_back_tears:

1 like

Ja ik ook!
Heb de aflevering van vandaag wel echt met volle verbazing gekeken.

3 likes

Zit er net middenin haha

3 likes
Jack

Zijn ‘excuus’ aan Tristan met supplementen, mijn god die man :sob:

5 likes
Samenvatting

JA WAT EEN IDIOOT. Ik zat mij echt op te vreten op de bank. Vond iedereen echt nog matig, heb het idee dat het vooral timothy en lauren zijn die hun mond open trekken. Was echt uit mn slof geschoten.

1 like

Ik kan er echt niet tegen hoe zowel Tim als Sara de hele tijd met hun tanden zo lachen en praten. Vooral Sara. Die tanden zijn de hele tijd zo super aanwezig ik word er een beetje ongemakkelijk van :joy:

image

2 likes

Omg die is echt te spot on :joy: Nee het is ook zeker niet bedoeld als body shaming, maar de manier waarop ze praat met die tanden lijkt zo geforceerd? Alsof het niet oprecht is hoe ze praat. En idd hoe ze overkomt als persoon helpt ook niet mee :sweat_smile:

1 like

Sowieso maakt iedereen steeds rare bewegingen met hun mond, de vrouwen tenminste. Heeft ook met fillers te maken voor mijn gevoel?

1 like

Bij Eden vond ik het in de laatste aflevering ook opvallend toen ze op de bank zat bij de experts. En Sara loopt constant te trekken met haar mond ja, denk ook mede door die fillers

2 likes

Het wordt zo uitgemolken uuulgh

Echt een gigantisch bord voor der kop. Ze wilt het ook gewoon niet zien :skull:

In het begin vond ik Lucinda echt helemaal niet leuk, maad kan haar nu steeds meer waarderen.

Vgm vindt ze Jack zelf ook niet leuk maar is ze te koppig om het nu nog toe te geven dus zit ze gewoon de tijd uit

Ben wel blij dat Cassandra en Tristan er eindelijk uit gaan pfff dat was toch ook al lang duidelijk

Ik heb echt te doen met Lucinda, zeker na de laatste aflevering. Ze steekt er zoveel energie in en heeft echt engelengeduld met Timothy. Die man is het niet voor haar, just leaveee

5 likes

Ik vind jayden met los haar echt :fire: met zn haar vast totaal niet.

1 like

13 likes

Vind dit nog beter hoor

1 like

Zag dit op Reddit om Jack en Tori te beschrijven haha :joy: Omg en toen Lauren hem een Christmas ham noemde. Lauren is zoo grappig ik hou van haar

10 likes

Ik ging zo stuk om die foto hahahaha, keek ook echt met zo’n ieelll gezicht toen. Ik hoop dat hij door dit programma echt nooit meer een vrouw vindt, en dat tori eens even uit z’n kont kruipt

2 likes