Nou ik was er allang klaar mee geweest, als je 0 aantrekking voelt tot iemand en je wordt wel bijna geforceerd daar zo lang mee om te gaan, samen te slapen, leuk en aardig te doen ook nog om die persoon niet te kwetsen (terwijl er mega veel cringe is) en dat allemaal voor een miljoen kijkers. Dan ga je constant tegen je gevoel in en ik zou op een gegeven moment ook bijna van iemand walgen misschien wel. Ik zou ook gespannen zijn en er doorheen zitten emotioneel. Laat me met rust.
(maar ja ik doe ook niet mee)
Allemaal waar, lijkt me ook echt vreselijk. Alleen was zij in mijn optiek al gelijk zo haha
Oh mijn god die Gerben die boodschappen doet is toch echt het stereotype man die niks zelf kan. Waar staat de creme fraiche???
Nah weet niet of ik dat goed vind. Volgens mij was zij er heel snel al uit en heeft ze meegedaan maar niet serieus geprobeerd (wat ik snap want dat zou ik ook niet kunnen). Maar dan kun je beter die pleister er af trekken ipv dat hij blijft denken en hopen dat t wat wordt
Ik denk echt wel dat de productie hier iets te zeggen in heeft gehad hoorâŠ
Ik heb zijn Tiktok account laatst gezien. Dat krijg ik ook niet meer van mijn netvlies afđ
Poh als ze nog niet afgeknapt was, was dat wel gebeurd na het zien van deze tiktoks. Man man man
Hahahaha ik vind het zo grappig hoe Jeppe zo op juice uit is
En David
Hoe zit je zo?
OMG nee niet weer Sarat
Oh zo giga seksistisch. Connect totaal niet met deze man.
Ja echt heel onaardig van mij maar ik heb echt geen zin meer in Sarat. Dat verhaal is nu toch klaar. Het werkte niet. Waarom moet hij dan toch weer in beeld komen
Sarat zit zo hoog in mijn irritatiezone, hoe hij praat, wat hij zegt en zijn hoofd⊠brrr.
echt niet aardig van me maar krijg er gewoon de bibbers van
Same. Maar van Malou ook hoor, dat eindgesprekâŠ
Wat vind je een rode vlag aan David?
Ik vind Kim eigenlijk wel vermoeiend. Tijdens hun huwelijksreis deed ze idd al wat moeilijk over het samenwoon-moment en nu dat gedoe over dat appje. We weten niet wat voor bericht ze gestuurd had en als David dan zegt dat ie het fel bericht vond dan snap ik wel dat ie niet meteen wilde reageren. Ze komt zo iig niet heel gemakkelijk over.
Maar tussen neus en lippen door zei ze ook wel dat hij echt had geschreeuwd tegen haar⊠Lijkt me ook schrikken in een date-fase!
Schreeuwen idd en meteen alles willen eindigen als de ander aangeeft dat ze iets niet prettig vindt
Dat lieten ze ook niet zien maar werd benoemd
Schreeuwen/stem verheffen in datefase is indd niet echt een goed voorteken. Maar als je zo op elkaars lip zit, en jij iemand bent die tijd nodig heeft, maar de ander móét er direct over te praten/blijft maar doorgaan/pushen, kan ik wel enigszins begrijpen dat je uit frustratie een keer je stem verheft als iemand dat niet wil horen. Niet dat dat het oké maakt, maar kan het wel begrijpen.
Nah vind Kim ook niet helemaal de heilige in dit verhaal hoor. Per se meteen alles willen uitpraten en oplossen als de ander daar gewoon even tijd voor nodig heeft. Verbolgen doen als David zegt dat hij niet weet of hij het nog wil blijven proberen als zij in de groep uitspreekt dat ze hem niet aantrekkelijk vind. In de groep zeggen dat David erge dingen heeft gedaan maar bij doorvragen zeggen nee ik wil hem in zn waarde laten.
Vind die Jerney ook echt rete irritant trouwens. Die zit daar echt alsof zij de alwetende is met haar ja nee kom hier vooral om er voor de anderen te zijn en tijdens dat ontbijt ja nee kom maar naar me toe hoor als je problemen hebt. Rare vibe ook bij hun twee, zij is helemaal verliefd en bereid om te verhuizen maar Jeffrey blijft akelig stilletjes en praat vooral mee.
Ohh vind ik echt niet, mijn man die keek 30 sec mee en die zei zelfs âzo die ziet er gelukkig uitâ over Jeffrey toen ze t hadden over de toekomst. Echt stralende ogen. Vind Jerney juist lief, een paar zitten zo te worstelen dan is t toch lief en fijn als iemand zegt dat je altijd kan komen praten.
Ben echt klaar met de stelletjes bij wie t niet loopt, denk echt al vier weken van kap ermee het komt toch niet goed haha.