Married at first sight

Pff ja het wordt wel tot in den treure uitgemolken allemaal. Het programma duurt ook een paar weken te lang naar mijn mening

8 likes

Ik snap ook niet waarom Suzanne en Bastiaan niet gewoon kappen? Het is er niet, het gaat niet komen
 en dat geldt eigenlijk ook voor Erik en Gerben en Kim en David :smiling_face_with_tear:

8 likes

Omdat er dan geen programma meer overblijft
.
Vind het ook echt zo uitgerekt allemaal en ik heb echt het idee dat het alleen maar om programmavulling gaat nu. Er zijn zoveel mislukte stellen die voor mijn gevoel “gedwongen” door moeten gaan.

4 likes

Haha ik heb Suzanne nog nooit zo relaxt en leuk gezien als in die tattooshop :joy: Zo random dat ze dat deden haha

12 likes

Ja, ik vond haar in deze aflevering ook veel gezelliger. Ik denk echt dat ze het gewoon heel moeilijk heeft met de match met Bastiaan en ze daardoor niet zo goed tot haar recht komt in de uitzendingen.

5 likes

Pfff Eric is helemaal niet bang om gekwetst te worden hij wil de tijd uitzitten en daarna meedoen met expeditie Robinson lol

Hoe zijn dit geen broers

12 likes

Ja echt hoor, weet nu zeker dat het toneel is en hij alleen maar meedoet voor de fame

8 likes

Ik ga nu stuk bij dat deel dat Jantine moet huilen om dat valse gejank van Eri(c)(k)hahahaha

17 likes

Beeld je ff in als David zijnde dat je die brief moet schrijven en dan OOK NOG inspreken bij de productie :joy::sob:
Vind het nu toch wel sneu voor ‘m

9 likes

Hahahaha ja toen dacht ik misschien wil hij ook ontdekt worden als zanger

3 likes

Hij zei toch ook tijdens die opdrachten “ja maar ik ben een BN-er”, toen de opdracht was “ga met onbekende BN-er op de foto (oid)”

Hij voelt het dus al helemaal

4 likes

Wat een dom gejank van iedereen. Mensen er is niemand dood. Je hebt meegedaan aan ene experiment en dat is, naar verwachting, mislukt. En dat domme gepush van de ‘experts’. Ik ga stoppen met kijken.

3 likes

Mooi op tijd bij afl 19 :joy:

17 likes

Met dr juffen toontje: Dat zijn meer dan twee woorden David!

Ik vind David echt een natte dweil, maar mijn goddd waar doet zij allemaal moeilijk over met dat briefje

7 likes

Sowieso dat hele ‘omg je post wel op social media maar je kan niet eerst even appen naar mij???’ Meid ben je 12?

20 likes

Oh en dat podium dat ze Malou ook blijven geven met haar solo proces :face_vomiting:

9 likes

Dit verwacht ze ook van haar andere dierbaren hoor!!!

Stel dat een vriendin dit tegen je zegt.

3 likes

Bastiaan neemt vaak zo’n rare houding aan wanneer hij tegen de camera praat. Hij houdt zijn voorhoofd zo naar voren en z’n kin 20 cm naar achteren. En ondertussen lijkt er een boer dwars te zitten.

Stukjes met Malou en Sarath heb ik doorgespoeld, zo vermoeiend.

20 likes

Wat bedoel je precies?

32 likes

Oh brrrr ik krijg echt de kriebels van hem :woozy_face:

6 likes