Pff ja het wordt wel tot in den treure uitgemolken allemaal. Het programma duurt ook een paar weken te lang naar mijn mening
Ik snap ook niet waarom Suzanne en Bastiaan niet gewoon kappen? Het is er niet, het gaat niet komen⊠en dat geldt eigenlijk ook voor Erik en Gerben en Kim en David
Omdat er dan geen programma meer overblijftâŠ.
Vind het ook echt zo uitgerekt allemaal en ik heb echt het idee dat het alleen maar om programmavulling gaat nu. Er zijn zoveel mislukte stellen die voor mijn gevoel âgedwongenâ door moeten gaan.
Haha ik heb Suzanne nog nooit zo relaxt en leuk gezien als in die tattooshop Zo random dat ze dat deden haha
Ja, ik vond haar in deze aflevering ook veel gezelliger. Ik denk echt dat ze het gewoon heel moeilijk heeft met de match met Bastiaan en ze daardoor niet zo goed tot haar recht komt in de uitzendingen.
Pfff Eric is helemaal niet bang om gekwetst te worden hij wil de tijd uitzitten en daarna meedoen met expeditie Robinson lol
Hoe zijn dit geen broers
Ja echt hoor, weet nu zeker dat het toneel is en hij alleen maar meedoet voor de fame
Ik ga nu stuk bij dat deel dat Jantine moet huilen om dat valse gejank van Eri(c)(k)hahahaha
Beeld je ff in als David zijnde dat je die brief moet schrijven en dan OOK NOG inspreken bij de productie
Vind het nu toch wel sneu voor âm
Hahahaha ja toen dacht ik misschien wil hij ook ontdekt worden als zanger
Hij zei toch ook tijdens die opdrachten âja maar ik ben een BN-erâ, toen de opdracht was âga met onbekende BN-er op de foto (oid)â
Hij voelt het dus al helemaal
Wat een dom gejank van iedereen. Mensen er is niemand dood. Je hebt meegedaan aan ene experiment en dat is, naar verwachting, mislukt. En dat domme gepush van de âexpertsâ. Ik ga stoppen met kijken.
Mooi op tijd bij afl 19
Met dr juffen toontje: Dat zijn meer dan twee woorden David!
Ik vind David echt een natte dweil, maar mijn goddd waar doet zij allemaal moeilijk over met dat briefjeâŠ
Sowieso dat hele âomg je post wel op social media maar je kan niet eerst even appen naar mij???â Meid ben je 12?
Oh en dat podium dat ze Malou ook blijven geven met haar solo proces
Dit verwacht ze ook van haar andere dierbaren hoor!!!
Stel dat een vriendin dit tegen je zegt.
Bastiaan neemt vaak zoân rare houding aan wanneer hij tegen de camera praat. Hij houdt zijn voorhoofd zo naar voren en zân kin 20 cm naar achteren. En ondertussen lijkt er een boer dwars te zitten.
Stukjes met Malou en Sarath heb ik doorgespoeld, zo vermoeiend.
Oh brrrr ik krijg echt de kriebels van hem