Married at first sight

Volgens mij staat de trouwdatum toch wel in beeld? Meende dat dat altijd september/oktober was

3 likes

Iemand die ik ken heeft mee gedaan en de opnames waren begin augustus en februari/maart kwam ze op tv

2 likes

Bij jeppe en Jantine zie ik 1 oktober als trouwdatum staan. Ervoor zijn nog opnames voor trouwjurk en vrijgezellen (of was dat laatste seizoen niet meer?). En die testdagen dan miss in augustus.
En natuurlijk huwelijksreis direct na je trouwdag.

Wel heel leuk en stoer dat je je gaat aanmelden :grinning::grinning:

3 likes

Ik kwam net Anneke van vorig seizoen tegen, met haar nieuwe vriend. Denk waar ken ik haar toch van :sweat_smile:

2 likes

Ik zat net met Martijn van Nicole in een restaurant!!!

1 like

Iemand die ik vrij goed ken doet volgend seizoen mee en ik kan echt niet wachten tot het op tv komt

4 likes

Had je nog eetlust nadat je hem zag :nauseated_face:?!

1 like

Zeker

1 like

Ik krijg op TikTok echt super awkward fragmenten van nieuw seizoen mafs uk, hoop dat het snel op Videoland komt

2 likes

Hoelang geleden zou dat opgenomen zijn? Degene die ik er op Tiktok qua stel leuk uit vind zien, zijn al niet meer samen, en hij is zelfs al met iemand anders getrouwd😅

2 likes

Ach… Jeppe en Jantine zijn uit elkaar.

OMG thanks voor de reminder zat er al op te wachten

4 likes

Ik ben het laatste seizoen van Blind Getrouwd (Belgische MAFS) aan het kijken en wat is dat leuk! Vind het een groot verschil ook met MAFS. Ze lijken het wat serieuzer aan te pakken met die coaching en het is minder gericht op drama.

1 like

Saai

5 likes

Kan niet wachten op het nieuw seizoen van mafs Australië, zie alweer genoeg goede voorstukjes op tiktok

11 likes

Heerlijk, weer 40 dagen lang elke dag een nieuwe aflevering :ok_hand: als t voorbij is is het hopelijk lekker voorjaar :joy:

6 likes

Is het al bekend wanneer het nieuwe seizoen op videoland start? Hopelijk kan ik bingen tijdens een lange lange lange vlucht binnenkort haha

2 likes

28 februari! Kan echt niet wachten ook :star_struck:

4 likes

Nieuwe seizoen staat erop!
Paul is :heart_eyes:
Eliot vind ik nu al irritant

Verder interessante en leuke mensen tot nu toe. Ik zit er al helemaal lekker in en het vult mijn winter vol liefde gat.

3 likes

Echt deze man voelt zich niet aangetrokken tot Katie omdat hij normaal op ‘klein en petitie’ valt. En zelf ziet hij er zo uit?

Echt the audacity van mannen he
Zo sneu voor Katie, vind haar een leuke mooie vrouw.

17 likes