Married at first sight

Hij kijkt elke keer alsof die een boer moet onderdrukken.

9 likes

Hahahah lig dubbel om deze reactie

3 likes

Hahaha ja ik ook. Ik zag via de mail eerst alleen de tekst en toen dacht ik: hallo hoe zie jij dit niet
 pas toen ik het topic opende zag ik de foto erbij :joy:

3 likes

Hahaha ja ook weer in de aflevering met het eindgesprek

3 likes

Nou, dit verklaart wel eea. Verbaast me ook niet echt, het blijft toch een tv-programma.

13 likes

Mooi dat Kim zegt: “Dat zijn niet mijn woorden”, maar dit al wel letterlijk zo heeft gezegd in het programma :joy:

4 likes
Aflevering 22 - Gerben en Erik

Hoe ironisch dat Erik juist diegene is die zegt “Ik had het heel graag anders gezien, maar daar heb je wel 2 mensen voor nodig” :joy:

14 likes

Ja het is mij echt helemaal duidelijk geworden afgelopen afleveringen hoe nep die Erik is :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post:

16 likes
22

Wel echt weinig reflectie van Kim, kan me echt niet voorstellen dat je na alles denkt nee ik kon echt niets anders doen alles lag aan hem. Maar vind hem wel echt een huichelachtige rare onvolwassen jongen.

10 likes

Ja duh hij woont bij zijn moeder nota bene

3 likes

22

Samenvatting

Ahhhh zonde van Jeffrey en Jerney, vond ze cute

10 likes

Waaaaaroooom ,krijgen Malou en Sarath alsnog zendtijd? Het is klaar, net als Anneke en Dirk. Die zie je tenminste niet elke keer weer terugkomen

15 likes

Ja snap niet waarom zij wel in beeld kwamen maar anneke en dirk niet? We hebben nu niet gehoord hoe hun “vriendschappelijke” contact is afgelopen

4 likes

ik zag gister op insta een reactie van dirk dat het programma hun contact had opgeblazen tot iets groots, en dat ze nu geen contact meer hebben

3 likes

Zoiets had ik al wel verwacht, alles om er zo veel mogelijk interessante tv van te maken.

Die experts liggen dus nu best wel onder vuur, ben benieuwd of er nog meer seizoenen van mafs gaan volgen. Vind 1 ‘gelukt’ stel nou ook niet echt een topscore.

4 likes

Dat ze ook van tevoren zeiden “ja echt een topseizoen en vuurwerk en goede koppels” haha wat een deceptie als altijd. Ik ga weer naar mafs australia/uk kijken hoor toedeloe dan heb je iig nog wat echte juice erbij

3 likes

Zou die regenjas van David aan twee kanten te dragen zijn of heeft ie gewoon 2 van die jassen met geel

Edit: ben nu bij zijn toespraak wat een typ zeg gadverdamme

4 likes

Omdat zoveel deelnemers zulke irritante dramaqueens zijn, begin ik Bastiaan en Suzanne gewoon leuk te vinden hahahha

11 likes

Ja omg dat had ik ook
Vond hen het meest volwassen met het negatieve eindgesprek omgaan

5 likes

Ja precies. Ze kunnen het wel leuk hebben samen, ondanks dat ze weten dat het niet werkt tussen hen

1 like