Hij kijkt elke keer alsof die een boer moet onderdrukken.
Hahahah lig dubbel om deze reactie
Hahaha ja ik ook. Ik zag via de mail eerst alleen de tekst en toen dacht ik: hallo hoe zie jij dit niet⊠pas toen ik het topic opende zag ik de foto erbij
Hahaha ja ook weer in de aflevering met het eindgesprek
Nou, dit verklaart wel eea. Verbaast me ook niet echt, het blijft toch een tv-programma.
Mooi dat Kim zegt: âDat zijn niet mijn woordenâ, maar dit al wel letterlijk zo heeft gezegd in het programma
Aflevering 22 - Gerben en Erik
Hoe ironisch dat Erik juist diegene is die zegt âIk had het heel graag anders gezien, maar daar heb je wel 2 mensen voor nodigâ
Ja het is mij echt helemaal duidelijk geworden afgelopen afleveringen hoe nep die Erik is
22
Wel echt weinig reflectie van Kim, kan me echt niet voorstellen dat je na alles denkt nee ik kon echt niets anders doen alles lag aan hem. Maar vind hem wel echt een huichelachtige rare onvolwassen jongen.
Ja duh hij woont bij zijn moeder nota bene
22
Samenvatting
Ahhhh zonde van Jeffrey en Jerney, vond ze cute
Waaaaaroooom ,krijgen Malou en Sarath alsnog zendtijd? Het is klaar, net als Anneke en Dirk. Die zie je tenminste niet elke keer weer terugkomen
Ja snap niet waarom zij wel in beeld kwamen maar anneke en dirk niet? We hebben nu niet gehoord hoe hun âvriendschappelijkeâ contact is afgelopen
ik zag gister op insta een reactie van dirk dat het programma hun contact had opgeblazen tot iets groots, en dat ze nu geen contact meer hebben
Zoiets had ik al wel verwacht, alles om er zo veel mogelijk interessante tv van te maken.
Die experts liggen dus nu best wel onder vuur, ben benieuwd of er nog meer seizoenen van mafs gaan volgen. Vind 1 âgeluktâ stel nou ook niet echt een topscore.
Dat ze ook van tevoren zeiden âja echt een topseizoen en vuurwerk en goede koppelsâ haha wat een deceptie als altijd. Ik ga weer naar mafs australia/uk kijken hoor toedeloe dan heb je iig nog wat echte juice erbij
Zou die regenjas van David aan twee kanten te dragen zijn of heeft ie gewoon 2 van die jassen met geel
Edit: ben nu bij zijn toespraak wat een typ zeg gadverdamme
Omdat zoveel deelnemers zulke irritante dramaqueens zijn, begin ik Bastiaan en Suzanne gewoon leuk te vinden hahahha
Ja omg dat had ik ook
Vond hen het meest volwassen met het negatieve eindgesprek omgaan
Ja precies. Ze kunnen het wel leuk hebben samen, ondanks dat ze weten dat het niet werkt tussen hen