Ja het is mij echt helemaal duidelijk geworden afgelopen afleveringen hoe nep die Erik is
22
Wel echt weinig reflectie van Kim, kan me echt niet voorstellen dat je na alles denkt nee ik kon echt niets anders doen alles lag aan hem. Maar vind hem wel echt een huichelachtige rare onvolwassen jongen.
Ja duh hij woont bij zijn moeder nota bene
22
Samenvatting
Ahhhh zonde van Jeffrey en Jerney, vond ze cute
Waaaaaroooom ,krijgen Malou en Sarath alsnog zendtijd? Het is klaar, net als Anneke en Dirk. Die zie je tenminste niet elke keer weer terugkomen
Ja snap niet waarom zij wel in beeld kwamen maar anneke en dirk niet? We hebben nu niet gehoord hoe hun âvriendschappelijkeâ contact is afgelopen
ik zag gister op insta een reactie van dirk dat het programma hun contact had opgeblazen tot iets groots, en dat ze nu geen contact meer hebben
Zoiets had ik al wel verwacht, alles om er zo veel mogelijk interessante tv van te maken.
Die experts liggen dus nu best wel onder vuur, ben benieuwd of er nog meer seizoenen van mafs gaan volgen. Vind 1 âgeluktâ stel nou ook niet echt een topscore.
Dat ze ook van tevoren zeiden âja echt een topseizoen en vuurwerk en goede koppelsâ haha wat een deceptie als altijd. Ik ga weer naar mafs australia/uk kijken hoor toedeloe dan heb je iig nog wat echte juice erbij
Zou die regenjas van David aan twee kanten te dragen zijn of heeft ie gewoon 2 van die jassen met geel
Edit: ben nu bij zijn toespraak wat een typ zeg gadverdamme
Omdat zoveel deelnemers zulke irritante dramaqueens zijn, begin ik Bastiaan en Suzanne gewoon leuk te vinden hahahha
Ja omg dat had ik ook
Vond hen het meest volwassen met het negatieve eindgesprek omgaan
Ja precies. Ze kunnen het wel leuk hebben samen, ondanks dat ze weten dat het niet werkt tussen hen
22
Ja dit idee heb ik ook precies zo! Dat hij op camera niet durfde te zeggen wat hij echt vond terwijl Jerney steeds super enthousiast was.
En dat hij zei dat hij iemand nodig heeft die meer tegengas geeft⊠Que?!
Speech david 22
Wat een lul
Samenvatting
Ja ik begon bij die Jeffrey steeds meer te denken dat hij zich op zich gevleid voelde dat hij in de smaak viel bij Jerney maar puntje bij paaltje wil hij eigenlijk gewoon zoân standaard âlekker wijfâ.
En David vind ik echt heel eng onberekenbaar overkomen. Geloof ook echt wel Kims kant van het verhaal
Volgens mij is dat een filter
Bastiaan heeft een relatie nadat een oude date hem op tv zag. Vond dit wel een leuk artikel om te lezen, ook een beetje achtergrond informatie: https://www.bndestem.nl/show/toen-ze-bastiaan-46-op-tv-voor-het-mafs-altaar-zag-staan-baalde-ze-enorm-nu-is-zij-zijn-nieuwe-liefde~aaf258fd
Ik schrok er wel van dat Bastiaan 20min voor het altaar moest wachten op Suzanne, dat lijkt me zo ongemakkelijk met al die vreemden die je aanstaren
Wie kijkt er nog meer mafs Aus!? Eerste 6 afleveringen staan erop
Spoilers aflv 6
Verbaast me niets dat Jack degene is met de relatie net voor de start. Vond het ook verdacht al zân cliĂ«nten op de bruiloft
Echt zoân Andrew tate douchebag, RUN TORI
Heb medelijden met Nathalie dat ze aan zoân type gekoppeld is. Zij moest hem maar redden of zo? Denk dat hij misschien nog in de kast zit? Snap niet wat er met hem is, hij doet zo raar?!
Ik vind Lucinda verrassend leuk, eerst dacht ik omg wat een zweverig type maar ze is zo lief
De nederlandse MAFS kijk ik gewoon voor tijdverdrijf, of achtergrond geluid bij het koken ofzo. Maar voor mafs australia ga ik echt zitten. Zag er weer veelbelovend uit!