Married at first sight

22

Ja dit idee heb ik ook precies zo! Dat hij op camera niet durfde te zeggen wat hij echt vond terwijl Jerney steeds super enthousiast was.
En dat hij zei dat hij iemand nodig heeft die meer tegengas geeft… Que?! :joy:

9 likes
Speech david 22

Wat een lul

2 likes
Samenvatting

Ja ik begon bij die Jeffrey steeds meer te denken dat hij zich op zich gevleid voelde dat hij in de smaak viel bij Jerney maar puntje bij paaltje wil hij eigenlijk gewoon zo’n standaard “lekker wijf”.

En David vind ik echt heel eng onberekenbaar overkomen. Geloof ook echt wel Kims kant van het verhaal

8 likes

Volgens mij is dat een filter

1 like

Bastiaan heeft een relatie nadat een oude date hem op tv zag. Vond dit wel een leuk artikel om te lezen, ook een beetje achtergrond informatie: https://www.bndestem.nl/show/toen-ze-bastiaan-46-op-tv-voor-het-mafs-altaar-zag-staan-baalde-ze-enorm-nu-is-zij-zijn-nieuwe-liefde~aaf258fd

Ik schrok er wel van dat Bastiaan 20min voor het altaar moest wachten op Suzanne, dat lijkt me zo ongemakkelijk met al die vreemden die je aanstaren :flushed:

5 likes

Wie kijkt er nog meer mafs Aus!? Eerste 6 afleveringen staan erop

Spoilers aflv 6

Verbaast me niets dat Jack degene is met de relatie net voor de start. Vond het ook verdacht al z’n cliënten op de bruiloft
Echt zo’n Andrew tate douchebag, RUN TORI

Heb medelijden met Nathalie dat ze aan zo’n type gekoppeld is. Zij moest hem maar redden of zo? Denk dat hij misschien nog in de kast zit? Snap niet wat er met hem is, hij doet zo raar?!

Ik vind Lucinda verrassend leuk, eerst dacht ik omg wat een zweverig type maar ze is zo lief

3 likes

:raising_hand_woman:t3:
De nederlandse MAFS kijk ik gewoon voor tijdverdrijf, of achtergrond geluid bij het koken ofzo. Maar voor mafs australia ga ik echt zitten. Zag er weer veelbelovend uit!

6 likes

Ik ben net bij 5, maar ik vind dat oudere koppel heel leuk! Benieuwd of dat zo blijft.

@Vlek same, echt jammer dat ik niet kan bingen Hahah!

3 likes

Ja maar ergens ook leuk om elke dag naar iets uit te kunnen kijken!
Vind Jack echt vreselijk en vind die bokser leuk!!

Wat vinden jullie van Nathalie?

2 likes
afl 6

Net aflevering 6 gekeken. Die collins vond het erger dat hij het experiment moest verlaten dan dat zn zoektocht naar liefde niet gelukt is.
En ik vond Lauren in het begin echt maar een rare, en dat is ze nog steeds, maar ik vind haar wel heel grappig :joy:. Er zitten nu wel een hoop stellen tussen waarbij ik echt hoop op een goed einde.

Mijn vriend moest net gedwongen meekijken, maar hij zat er helemaal in. Beetje dom van mezelf want nu kan ik het niet meer zonder hem kijken :smiling_face_with_tear:

3 likes
7

Wat een gek die Jayden, dan spoor je toch echt niet ?! :triangular_flag_on_post:

Ik snap Tori ook echt niet hoor hoe duidelijk wil je het hebben :triangular_flag_on_post:

Ik vind Lucinda en Timothy echt leuk, snapte hem wel dat hij die foto’s niet wilde ranken, in tegenstelling tot die ouwe Richard… en dan denken dat ze zich gevleid voelde, zij werd daar helemaal onzeker van

3 likes

Ik lees net dat Patrick en Radboud stoppen met MAFS. In verband met verschillende zienswijze stoppen zij ermee

2 likes

Ik vind Eden van de Australische editie echt een blonde Anna Nooshin

5 likes

OMG ja ik zie wel wat je bedoelt

1 like

Ik vind die foto sorteer taak elk jaar zo kut en zo onnodig, het doel is “om te ontdekken wat je partner aantrekkelijk vindt” maar het echte doel is natuurlijk chaos en frictie creëeren omg zo irritant

3 likes

Die collins is echt cray cray :dizzy_face:
(Aflevering 9)

5 likes

Collins is echt zo’n rare, daar kan je toch echt 0 hoogte van krijgen, helemaal de kriebels van.

Vindt Jayden ook wel een beetje shocking trouwens, echt wtf is dat voor een actie.

Wel echt heerlijk dit allemaal weer hoor, na het oersaaie Nederlandse seizoen

4 likes

Daar is t hele programma op gericht :joy:

5 likes

Nou Timothy is t wel erg aan t verpesten, in het begin vond ik hem nog wel leuk maar omg arme Lucinda

2 likes

Dat medium moet toch een actrice zijn? Ze doet wel heel overdreven nep en het lijkt af en toe ook of ze haar lach probeert in te houden. Die twee mannen vind ik wel heel leuk!

2 likes