Married at first sight

Zo, wat een knap stel ook die mannen :heart_eyes:
En die medium (is dat een kleding maat hahahah) spoort inderdaad niet, kan niet echt zijn gewoon.

3 likes

Ja 100%

4 likes

Er ligt iemand van een vorig seizoen bij mij op de bank :joy: date van een huisgenoot

5 likes

Namen!!!

2 likes

Nee absoluut niet, sorry!

1 like
mafs aus 16

Hoeveel moet er nog gebeuren voordat tori haar ogen opent omg
En btw ook hoeveel moet er nog gebeuren voordat die griezel uit het programma wordt gezet

Love Lauren wel en sneu voor haar dat Jonathan zich zo slap gedraagt. Zou ook geen vriendinnen meer kunnen zijn met zo’n tori type na dit soort acties hoor

5 likes

11 likes
MAFS aus 16

Ik snap dat dus ook echt niet? Zat zelfs nog even te denken of het niet gewoon een soort kink van dr is ofzo. Ik snap ook niet hoezo NIEMAND van de mannen dat gesprek met Alexandra benoemd? Dat had Timothy de vorige keer al meteen moeten doen, want zijn manier van aanpak was ook niet handig. Dan snap ik dat Tori denkt dat het gebaseerd is op niks. Ik hoop dat Alexandra dat volgende keer wel benoemd.

Ook wel benieuwd wat Tristan tijdens de ceremonie gaat zeggen.

4 likes

Ik moet telkens lachen om het kleurverschil tussen Eden en Jayden :smiling_face_with_tear:

2 likes

Inmiddels zijn er echt veel stukken waarbij ik door wil spoelen zoveel flashbacks en herhaling
En sommige problemen snap ik ook echt niet (Andrea en Richard) en dan is het daarna ineens ook weer over?

Maar goed wel fijn dat je met een schuin oog kan kijken en niets mist

2 likes

Tori: ‘I have great intuition’ :clown_face:

Ooooh en ik hou zo van Lucinda. Eerste aflevering dacht ik echt oh nee zoveel zweverigheid, maar zij zou de hele dag bij me mogen zitten om met die heerlijke stem lieve dingen te zeggen. Wat een geweldige vrouw, en ik ben zo blij dat haar engelengeduld ook echt lijkt te helpen bij haar en Timothy.
Het yogaclubje in afl. 23 is zo’n lieve groep.

Lauren vind ik ook echt een schat. Leek in haar eerste afl. ook een dramaqueen te worden maar vind haar echt goed in de groep.

10 likes

Ja lauren vind ik ook leuk! Jong daarentegen is echt een clown

1 like

Ik vind Lucinda ook echt een leuk mens. Maar volgens mij is ze wel echt savage als je haar boos maakt :joy:

ik was nu bij dat stukje dat hij zei dat ze een shirt aan moest doen in bed en toen zei zij dat hij dan hetzelfde moet doen omdat hij ook borsten heeft :joy: Zo pretty, ik hou ervan hahaha

4 likes

Ik hou ook echt van Lucinda, ik duim zo voor haar en timothy!

MAFS AUS Afl 23

Die Jack is zo een fucking sukkel, ik werd echt boos tijdens deze aflevering. Wat een manipulator, hoop echt dat Tori een keer haar ogen open doet. Vind het zo zielig voor Tristan. De band tussen hem en Timothy vind ik echt aandoenlijk. Ik heb de hele aflevering zitten rooten voor Timothy en Lucinda. Ik schreeuwde letterlijk naar mijn tv: “ZOEN HAAR NOU!!!” Maar allejezus wat duurde die aanloop naar dat geheim van Eden langgggg. Ik had tbh ook veel erger verwacht :joy:.

6 likes

Same haha
Zat echt van heh is dit het?? Meh.
:face_holding_back_tears:

1 like

Ja ik ook!
Heb de aflevering van vandaag wel echt met volle verbazing gekeken.

3 likes

Zit er net middenin haha

3 likes
Jack

Zijn ‘excuus’ aan Tristan met supplementen, mijn god die man :sob:

5 likes
Samenvatting

JA WAT EEN IDIOOT. Ik zat mij echt op te vreten op de bank. Vond iedereen echt nog matig, heb het idee dat het vooral timothy en lauren zijn die hun mond open trekken. Was echt uit mn slof geschoten.

1 like

Ik kan er echt niet tegen hoe zowel Tim als Sara de hele tijd met hun tanden zo lachen en praten. Vooral Sara. Die tanden zijn de hele tijd zo super aanwezig ik word er een beetje ongemakkelijk van :joy:

image

2 likes