Married at first sight

Omg die is echt te spot on :joy: Nee het is ook zeker niet bedoeld als body shaming, maar de manier waarop ze praat met die tanden lijkt zo geforceerd? Alsof het niet oprecht is hoe ze praat. En idd hoe ze overkomt als persoon helpt ook niet mee :sweat_smile:

1 like

Sowieso maakt iedereen steeds rare bewegingen met hun mond, de vrouwen tenminste. Heeft ook met fillers te maken voor mijn gevoel?

1 like

Bij Eden vond ik het in de laatste aflevering ook opvallend toen ze op de bank zat bij de experts. En Sara loopt constant te trekken met haar mond ja, denk ook mede door die fillers

2 likes

Eden kijkt continu alsof ze iets vies ruikt

3 likes

Het wordt zo uitgemolken uuulgh

Ughhhh Tori in aflevering 20 :-1:t2: ik vind haar zo onsympathiek

2 likes

Echt een gigantisch bord voor der kop. Ze wilt het ook gewoon niet zien :skull:

In het begin vond ik Lucinda echt helemaal niet leuk, maad kan haar nu steeds meer waarderen.

Vgm vindt ze Jack zelf ook niet leuk maar is ze te koppig om het nu nog toe te geven dus zit ze gewoon de tijd uit

Ben wel blij dat Cassandra en Tristan er eindelijk uit gaan pfff dat was toch ook al lang duidelijk

Ik heb echt te doen met Lucinda, zeker na de laatste aflevering. Ze steekt er zoveel energie in en heeft echt engelengeduld met Timothy. Die man is het niet voor haar, just leaveee

5 likes

Ik vind jayden met los haar echt :fire: met zn haar vast totaal niet.

1 like

13 likes

Vind dit nog beter hoor

1 like

Zag dit op Reddit om Jack en Tori te beschrijven haha :joy: Omg en toen Lauren hem een Christmas ham noemde. Lauren is zoo grappig ik hou van haar

10 likes

Ik ging zo stuk om die foto hahahaha, keek ook echt met zo’n ieelll gezicht toen. Ik hoop dat hij door dit programma echt nooit meer een vrouw vindt, en dat tori eens even uit z’n kont kruipt

2 likes

Volgens mij vind Tori het wel steeds lastiger hoor, die krijgt met de aflevering meer stressvlekken in haar nek. Ik snap haar ook niet, tijdens die homestay vond ze het echt niet top en had ze twijfels, en daarna wil ze ineens verhuizen?

Jack ook, die dan wel een kamer voor haar heeft??!! :eyes:Sorry wat haha? Echt gezellig samenwonen met hem lijkt me :clown_face:

En die seks, ik heb nog nooit twee mensen, die voor het eerst seks hebben gehad, dat zo platonisch zien vertellen. Je zou denken dat dit echt de meest verschrikkelijke seks is die ze beide ooit gehad hebben.

Oke einde Tori en Jack gezever

Ik heb ook het idee dat Jack het als een soort strategische zet heeft gebruikt? Hij zei ook letterlijk ‘the woman liked it’???

1 like

Nadat ze seks hebben gehad zegt tori ook opeens een paar keer ‘sir’ tegen hem. Volgens mij is hij echt zo’n typische Christian Grey die het verschil niet snapt tussen dom/sub en een misogyne creep zijn.

2 likes

Ja is hij ook, gaf hij bij de experts aan met de begin interviews.

Echt meid, runnnnnn.

2 likes

Oh Jaaaa, ik was dit alweer vergeten, te veel red flags om bij te houden.

Hij zegt op een gegeven moment ook iets van ‘i have her right where i want her’, volgens mij was het hele geen seks ook een controle ding. En een soort negging.

1 like

Heb geen zin meer om die laatste afleveringen te kijken blegh duurt allemaal zo lang

Heb al spoilers gezien

spoilers niet klikken als je niets wil weten

Tori en Jack zijn nog samen??
Ridge en Jade ook
Jono is met Ellie
Lauren zou terug naar haar ex zijn
Tim is met ene Barbara zou zijn ex zijn
Sara zou met Tristan daten??? Maar dat geloof ik eigenlijk niet
Eden en Jayden zijn ook uit elkaar

Timothy en Lucinda zijn nog vrienden
Andrea en Richard zijn geen vrienden

1 like