Married at first sight

Ik vind het wel echt jammer dat je er niet bij hebt gezet waar de spoiler over gaat en het zo neerzet zonder iets erbij. Want het is idd wel echt een spoiler :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

Ja die rot-grijns van hem de hele tijd.
En jaaa smaken verschillen maar dat Ahwina hem ook zo knap vind? Vind hem totaal niet aantrekkelijk.

5 likes

Ja ik had dit dus ook niet willen weten 🫠

3 likes

Ja, echt een beetje verpest nu.

Ik vind m op die dwerg uit game of thrones lijken

5 likes

Haha oh ja vooral die rechterfoto

2 likes

Ik vind hem ook zo kinderachtig. Steeds die domme grijns, opdrachten niet willen uitvoeren en dan ook nog die idiote opmerkingen over haar kind. Hij krijgt echt te weinig kritiek op zijn belachelijke gedrag.

4 likes

Vanaf 8 april weer MAFS Nederland :slight_smile:

4 likes

Ik heb nog nooit een Nederlandse versie gekeken! Is dat ook een beetje vermakelijk en glamoureus om naar te kijken?

Vergeleken met Australië, val je bij de NL versie echt in slaap 🫣 totaal niet glamoureus ook helaas

3 likes

In Nederland? Never.

1 like

Niet eens polderglamour

5 likes

Ik vind dat glamoureuze juist niet fijn om te kijken, de NL versie komt op mij echter over. Zitten niet veel influencertypes bij, da’s wel fijn.

6 likes

Ik vind NL trash tv bijna nooit beter dan uk enzo behalve bij mafs. Ik kom nooit door mafs aus/uk heen, veel te langdradig :yawning_face:

2 likes

Ah jammer. Dan sla ik deze over denk ik :smile:

1 like

Het is alsnog leuk hoor! Alleen niet te vergelijken met de versie uit Australiƫ en UK.

1 like

Zou ik doen!

Spoiler over toekomst van een van de koppels en spoiler over na de show

Als ik op instagram kijk lijkt Awhina Adrian een nieuwe kans te geven en komen ze weer (tijdelijk) bij elkaar??? Gelukkig heb ik ook al een gerucht gezien dat Billy en Awhina nu samen zijn

Je ziet wel waar Adrian z’n houding en nul procent zelfreflectie vandaan komt zeg nu ik z’n familie heb gezien. Echt bizar hoe ook zij en daarna hij ook weer alles omdraaien.

12 likes

Wat een vreselijke lui, werd er zelf gewoon geĆÆrriteerd van terwijl ik het keek!

2 likes