Married at first sight

Ik vond het ook te lang duren en alles wordt zo erg uitgemolken, dus ik heb hetzelfde gedaan.

Sara en Tristan geloof ik ook niet, heb dat ook zelf nergens gelezen. Jono en Ellie heb ik wat stukken van gezien tijdens de reünie en ze verdienen elkaar. Wat een schijnheilige mensen, Lauren verdient beter dan dat.
En Tori en Jack geloof ik nog steeds niet. :joy:

3 likes

Ik vond dat hele gedoe over Jono die met Ellie appt best wel overdreven, maar heb het gevoel dat ik de enige ben die dat denkt. Ik was ook verbaast dat de experts daar zo’n big deal van maakte. Ik denk ook dat als Lauren niet zo heftig gereageerd had, dat zij echt nog wel verder hadden kunnen gaan met elkaar. Ik denk dat als ze het normaal besproken hadden en hadden afgesproken dat Jono geen contact meer met haar zou hebben, dat er weinig aan de hand was geweest.
En ik snap wel dat hij er uiteindelijk best lullig over sprak, want hij heeft volgens mij best veel op z’n tenen gelopen tijdens het hele experiment en dit was voor hem de druppel. Lauren is naar mijn mening ook niet de makkelijkste.

Dat Jono nu uiteindelijk met Ellie gaat, vind ik ook niet gek, want door de reactie van Lauren heeft ze hem gewoon in die richting geduwd.

3 likes

Mhhh zou jij het echt oké vinden als je partner weken lang de hele dag door met met een dame zou appen, dingen bespreekt buiten het experiment zonder dat jij er vanaf weet?? Ik zou echt pissig zijn, ook omdat hij achteraf gezien een opmerking had gemaakt over dat hij Ellie wel zag zitten (en ik ben niet eens jaloers aangelegd).

Het is toch vaag dat als je samen met je partner in een experiment zit en 0 x je naam is genoemd in die gesprekken? Je kan me dan echt niet wijsmaken dat er niks was tussen die twee.

1 like

Maar dit is precies niet wat er gebeurde. Ik zou er geen probleem mee hebben als mijn partner contact heeft met een vriendin/kennis. Ik vind niet dat overal iets achter gezocht hoeft te worden. Vond de reacties uit proportie.

1 like

Huhhh heb ik het dan verkeerd onthouden?? Is ook een paar weken terug dat ik het heb bekeken dus kan best, maar dat was toch wel de situatie?

Nou zo zie ik het ook hoor. Ze zijn ook gewoon samen nu? Dus hij had er wel bedoelingen mee (ook al zegt hij natuurlijk van niet)

1 like

Ik weet niet waar het idee vandaan is gekomen dat ze hele dagen met elkaar appte. Dat is nooit gezegd volgens mij. Op mij is de situatie wel anders overgekomen.

Ik denk oprecht dat als Lauren er anders op gereageerd had, dat zij nog altijd kans van slagen hadden samen.

Maar ik zei al dat ik het gevoel heb dat ik enige ben die er zo in staat😋

Ik zag Jeppe en Jantine gisteren hand in hand lopen, zo cute om te zien :pleading_face:

16 likes

Volgens mij staat de trouwdatum toch wel in beeld? Meende dat dat altijd september/oktober was

3 likes

Iemand die ik ken heeft mee gedaan en de opnames waren begin augustus en februari/maart kwam ze op tv

2 likes

Bij jeppe en Jantine zie ik 1 oktober als trouwdatum staan. Ervoor zijn nog opnames voor trouwjurk en vrijgezellen (of was dat laatste seizoen niet meer?). En die testdagen dan miss in augustus.
En natuurlijk huwelijksreis direct na je trouwdag.

Wel heel leuk en stoer dat je je gaat aanmelden :grinning::grinning:

3 likes

Ik kwam net Anneke van vorig seizoen tegen, met haar nieuwe vriend. Denk waar ken ik haar toch van :sweat_smile:

2 likes

Ik zat net met Martijn van Nicole in een restaurant!!!

1 like

Iemand die ik vrij goed ken doet volgend seizoen mee en ik kan echt niet wachten tot het op tv komt

4 likes

Had je nog eetlust nadat je hem zag :nauseated_face:?!

1 like

Zeker

1 like

Ik krijg op TikTok echt super awkward fragmenten van nieuw seizoen mafs uk, hoop dat het snel op Videoland komt

2 likes

Hoelang geleden zou dat opgenomen zijn? Degene die ik er op Tiktok qua stel leuk uit vind zien, zijn al niet meer samen, en hij is zelfs al met iemand anders getrouwd😅

2 likes

Ach… Jeppe en Jantine zijn uit elkaar.

OMG thanks voor de reminder zat er al op te wachten

4 likes