Aflevering 21
Omg Awhina wattttttt. Hoezo kiest ze voor stay na die family & friends bijeenkomst?! ![]()
![]()
Aflevering 21
Omg Awhina wattttttt. Hoezo kiest ze voor stay na die family & friends bijeenkomst?! ![]()
![]()
Jaa die had ik ook echt niet aan zien komen!
Over Lauren (afl 21/22)
Ze is me nu echt kwijt hoor, met haar alfaman-gebeuren. Ik was zoooo benieuwd naar âhet voorvalâ waardoor zij ging twijfelen aan hun relatie. Bleek het te zijn omdat zij hem betrapte op het doen van de afwas, echt next level. Hoe krijg je dat ĂŒberhaupt zo serieus gezegd. Vraag me ondertussen af of die mensen een script moeten volgen ofzo.
Alf. 21/22
Voelt alsof we iets gemist hebben? Op de bank zat hij nog te bevelen dat ze niks mocht zeggen. Maar de aflevering erna verteld ze er nog wel dat er seksuele aantrekking is⊠ik snap het echt niet
Reactie over Awhina
Ik denk dat ze blind is van verliefdheid en dat ze in zân woorden en manipulatie trapt. Hij heeft ook geen reet gedaan om zich te bewijzen.
Dikke vette eind spoiler
OMG Jaqcui en Clint zijn verloofd ![]()
Wtf. Didnt see that one coming. Hij leek voor nu nog relatief normaal
PARDON
Ja WTF na de laatste episode ging ik ff clint opzoeken op insta zie ik allemaal die fotos ![]()
![]()
![]()
hij is echt te leuk voor haar man
Kijkt iemand de Nederlandse versie?
Oeh het staat sinds vandaag op Videoland? Ik ga het vanavond kijken, heb er weer zin in!
Aflevering 34
Oh my god hahahahahah net als ik denk ugh nu wordt het saai met alleen maar de âstabieleâ koppels en nu moeten we ze net zoals bij Love is Blind nog 3 afleveringen âleuke dingenâ zien doen en daarna nog eens zien trouwen, gooien ze de andere matches erin!!! Yes yes yessssss dit programma understands the assignment
Jaaa!
Zet het nu aan
Ben blij dat die ene irritante man eruit is van dat panel (of waren het er twee?)
Ik vind Anne ook niks toevoegen tbh
Is dat die nieuwe? Kan ik nog niet over oordelen
Maar ja niets kan tippen aan die man van mafs aus
Nee die vrouw met de krulletjes. Volgens mij heet zij Anne.
Oh die eerste man wil een poppetje ![]()
Sta je daar in je trouwjurk en dan zegt je aanstaande âprachtige rij tanden, word ik wel blij vanâ. OkĂ© dan ![]()
Hij is sowieso echt ontzettend hinderlijk