Ik ben het laatste seizoen van Blind Getrouwd (Belgische MAFS) aan het kijken en wat is dat leuk! Vind het een groot verschil ook met MAFS. Ze lijken het wat serieuzer aan te pakken met die coaching en het is minder gericht op drama.
Saai
Kan niet wachten op het nieuw seizoen van mafs Australië, zie alweer genoeg goede voorstukjes op tiktok
Heerlijk, weer 40 dagen lang elke dag een nieuwe aflevering als t voorbij is is het hopelijk lekker voorjaar
Is het al bekend wanneer het nieuwe seizoen op videoland start? Hopelijk kan ik bingen tijdens een lange lange lange vlucht binnenkort haha
28 februari! Kan echt niet wachten ook
Nieuwe seizoen staat erop!
Paul is
Eliot vind ik nu al irritant
Verder interessante en leuke mensen tot nu toe. Ik zit er al helemaal lekker in en het vult mijn winter vol liefde gat.
Echt deze man voelt zich niet aangetrokken tot Katie omdat hij normaal op ‘klein en petitie’ valt. En zelf ziet hij er zo uit?
Echt the audacity van mannen he
Zo sneu voor Katie, vind haar een leuke mooie vrouw.
Ja ik had het ook al in dat andere topic gepost want was deze vergeten
Ik vind het zo sneu dat ze iedere keer vrouwen die al moeite hebben met zelfvertrouwen dan aan zo’n asshole als Tim koppelen
Hoe komt zij hier weer bovenop? Ik vond het zo zielig voor haar dat ze dit als laatste strohalm zag
Ja dit soort types hebben echt geen enkele vorm van zelfreflectie. Had hem van zijn voorstelrondje alleen totaal niet zo ingeschat
Ik denk dat hij niet eerlijk is geweest. Want eerder zei hij dat uiterlijk hem niet uitmaakte.
Edit: ik hoop dat ze via social media heel veel positieve reacties krijgt (dacht ik al te zien op TikTok een paar maanden geleden) en dat ze echt gaat zien dat ze een hartstikke leuke vrouw is. Wie weet vindt ze wel iemand via deze weg. Ik hoop het voor haar.
Oh ik had hem van zijn voorstelrondje precies zo ingeschat
Oeps, is mijn mensenradar toch kapot
Als mannen de noodzaak voelen om te benadrukken dat ze een “nice guy” zijn dan zijn ze dat (9/10) niet haha.
Komt er maar 1 aflevering per week van Australië?
Dat zijn toch altijd 35 afleveringen ofzo? Kan me niet voorstellen dat er dan iemand 8 maanden aangehaakt blijft
Ik heb net seizoen 11 gebinget en HOEZO zijn Tori en Jack nog samen
Niet 4 per week? Dat dacht ik
Ik snap dit ook echt niet soms denk ik dat het gewoon een stunt is