Er staan er nu meer op!! 5 tm 8
In 5 omg kan het niet aanzien dat hij Jacqui laat vallen en het fragment komt zo vaak terug
Zo ongemakkelijk
Er staan er nu meer op!! 5 tm 8
In 5 omg kan het niet aanzien dat hij Jacqui laat vallen en het fragment komt zo vaak terug
Zo ongemakkelijk
Ik kan hem sowieso niet aanzien gadverdamme wat een egotripper.
Jacqui is zelf ook wel bijzonder. Haar wedding vow . En haar zus/vriendinnen hadden ook al snel hun mening gevormd.
Ja heel bijzonder! Ook dat ze ging huilen in de tussenstukjes van haar bruiloft maar het zag er echt uit als nep huilen en lachen tussendoor
Ik ben nu bij aflevering 6 maar de honeymoons zijn al voorbij en ik heb het gevoel dat ik er amper iets van heb gezien? Hebben jullie dit ook of ben ik ergens in slaap gevallen en een deel gemist? Vorige seizoenen had ik het idee dat we er meer van zagen
Brace yourself voor de kant die Jacqui nog gaat laten zien
Ik vind Billy echt net Fabrizio (maar dan leuker, tot dusver in ieder geval).
JA! Dat zag ik ook meteen haha
HAHAH ja dat zeiden mijn vriend en ik ook meteen tegen elkaar!!
@Druppels ik ben benieuwd, ik was net bij het eerste diner, maar kon niet verder kijken.
Ik had hetzelfde gevoel! Verraste mij ook.
Ik zit nog vol in de aflevering maar: wat gebeurde tijdens dat diner tussen Katie en die mafkees waaraan zij gekoppeld is?! Vond het echt heel naar om te zien hoe manipulatief hij is en dat zij volledig aan haarzelf ging twijfelen. Dat vatte die andere vrouw goed samen en wat fijn dat zij zich uitsprak.
Bij welke aflevering zijn jullie? Ik keek het in de UK en kwam elke avond 1 aflevering dus heb er nu 4 gezien en heb het gevoel dat ik flink achterloop (of ik let heel slecht op)
@chasingrainbows ik ben nu bij aflevering 5
Ik ben halverwege en Jacqui is echt knettergek?
Edit: wat een lul die neef van Tony dat Morena te oud zou zijn voor hem. Gelukkig reageert Tony er goed op en vindt hij haar heel erg leuk.
Ik ben bij 8
Jacqui is idd behoorlijk koekoek ja
Jamie en Dave zijn m’n favo’s tot nu toe
Ik begrijp nu waarom ik de namen niet herkende. Was begonnen in seizoen 6, die had ik blijkbaar ook nog niet gezien
Aflevering 7
Huilt zij nou om een tv in de slaapkamer?
Hahaha I was shook ze huilt ook zo overdreven
Ja maar die schoenen op het bed vind ik ook smerig en respectloos om te doen. En dat hij haar niet op nummer 1 zette met die foto’s!
Ja het is zo easy die ranking opdracht, zolang je maar je partner op 1 zet
Ik ben Morena echt helemaal zat
Ze luistert ook niet? Zo irritant.
Nee schreeuwt alleen maar dat ze het niet verdient