Married at first sight

Dat komt nog wel

10 likes

Ugh nee vind het echt zo’n kwal. Die verkleinwoorden ook de hele tijd :nauseated_face:

2 likes

Ik wil Peter vd Vorst terug, die vond ik het veel beter doen. Niet zo overdreven ofzo @Vaiana

Edit: oh wat @Spaarlamp zegt, nog jiet verder gelezen :sweat_smile:

4 likes

Ik heb mijn eerste seizoen MAFS uit, bravo, wat een vakmanschap. Ik neem een sabbatical om de andere 11 Australische seizoenen te kijken

12 likes

Welkom bij de club meid, geniet van alle oude seizoenen. Parels zijn het.

7 likes

afl 3

Wat een dom gedoe over die schoenmaat van Stefan. Plaatsvervangende schaamte

Kwam nog een juicy comment tegen op feeeesboek (over Olof)

10 likes

Verbaast me niets eigenlijk

aflevering 5

Die vader van Giovanni bleeeeef maar janken :joy: Jesus christ je zag wel waarom die zoon een zacht ei is
Ook geen verrassing dat hij enig kind is

En bij die naam ook “hinke… oh ja… apart”

Ze lijken elkaar gelukkig wel leuk te vinden

Interessant vooruitblik ook daar valt onze Olof al door de mand houdoe

8 likes

Huh? Ik kijk dit niet eens :smiling_face_with_tear:

1 like
Samenvatting

Ik kreeg Monique en zoon vibes bij hen (b&b winter vol liefde. Hoe heet die gozer ook al weer)

3 likes

De aflevering van vandaag, krijg zo de kriebels van die man.

2 likes

Mikeeeeeee

1 like

Dankje!

2 likes
aflevering 6

Wat lult hij nou met z’n niet sjiek
Hij heeft zelf allemaal van die ordinaire opmerkingen lopen maken over haar vriendinnen

2 likes

Oooh sorry! Ik bedoel @Alchemy alleen ik dacht door die profielfoto dat jij het was maar zit in de war met jouw renesmee :joy:

1 like

Bram komt echt als een liefje over. Hij lijkt ook kenorm op zijn zussen. Hoop dat Bram en Eva gaan slagen!

5 likes

Olof gebruikt zoooveel verkleinwoorden. Ik kan het niet meer niet horen nu. :pensive:

1 like

Olof doet me denken aan een bekend iemand of een of ander tekenfiguur maar ik kom maar niet op wie ik dan zie ik hem

Oh en die Giovanni vind ik echt zo’n sulletje, wat onaantrekkelijk

3 likes

Hahahaha god ja dit kan t maar zo zijn met die wijd opengesperde ogen

4 likes

Hij doet me ook een beetje denken aan Jeroen van Koningsbrugge, maar dan in de vorm van een typetje

8 likes

Oh man, ik ben jaloers. Wat zou ik graag willen dat ik sommige seizoenen weer voor het eerst kan kijken.

1 like