Dat komt nog wel
Ugh nee vind het echt zo’n kwal. Die verkleinwoorden ook de hele tijd ![]()
Ik wil Peter vd Vorst terug, die vond ik het veel beter doen. Niet zo overdreven ofzo @Vaiana
Edit: oh wat @Spaarlamp zegt, nog jiet verder gelezen ![]()
Ik heb mijn eerste seizoen MAFS uit, bravo, wat een vakmanschap. Ik neem een sabbatical om de andere 11 Australische seizoenen te kijken
Welkom bij de club meid, geniet van alle oude seizoenen. Parels zijn het.
afl 3
Wat een dom gedoe over die schoenmaat van Stefan. Plaatsvervangende schaamte
Kwam nog een juicy comment tegen op feeeesboek (over Olof)
Verbaast me niets eigenlijk
aflevering 5
Die vader van Giovanni bleeeeef maar janken
Jesus christ je zag wel waarom die zoon een zacht ei is
Ook geen verrassing dat hij enig kind is
En bij die naam ook “hinke… oh ja… apart”
Ze lijken elkaar gelukkig wel leuk te vinden
Interessant vooruitblik ook daar valt onze Olof al door de mand houdoe
Huh? Ik kijk dit niet eens ![]()
Samenvatting
Ik kreeg Monique en zoon vibes bij hen (b&b winter vol liefde. Hoe heet die gozer ook al weer)
De aflevering van vandaag, krijg zo de kriebels van die man.
Mikeeeeeee
Dankje!
aflevering 6
Wat lult hij nou met z’n niet sjiek
Hij heeft zelf allemaal van die ordinaire opmerkingen lopen maken over haar vriendinnen
Oooh sorry! Ik bedoel @Alchemy alleen ik dacht door die profielfoto dat jij het was maar zit in de war met jouw renesmee ![]()
Bram komt echt als een liefje over. Hij lijkt ook kenorm op zijn zussen. Hoop dat Bram en Eva gaan slagen!
Olof gebruikt zoooveel verkleinwoorden. Ik kan het niet meer niet horen nu. ![]()
Olof doet me denken aan een bekend iemand of een of ander tekenfiguur maar ik kom maar niet op wie ik dan zie ik hem
Oh en die Giovanni vind ik echt zo’n sulletje, wat onaantrekkelijk
Hahahaha god ja dit kan t maar zo zijn met die wijd opengesperde ogen
Hij doet me ook een beetje denken aan Jeroen van Koningsbrugge, maar dan in de vorm van een typetje
Oh man, ik ben jaloers. Wat zou ik graag willen dat ik sommige seizoenen weer voor het eerst kan kijken.