Married at first sight

Jacqui lijkt op een combinatie van Eloise en Danique van most wanted

spoiler

Kan niet meer blij zijn voor Jamie en Dave omdat ik spoilers op TikTok zag over dat hij na de partnerswap ineens helemaal omslaat

3 likes

Ugh ik wilde net komen schrijven hoe leuk ik dat stel vindt.

3 likes

Ik smul echt van MAFS Australiƫ. Jacqui en Ryan; the gift that keeps on giving. Ongekend.

Vind trouwens de groepsessies steeds ook erg interessant qua onderlinge dynamieken. En vind dat de experts ook best goede feedback geven.

9 likes

Jacqui is echt gestoord. Hij ook, maar zij is echt nog 35 scheppen daar weer bovenop :skull:

6 likes

Zij is niet normaal gestoord, die krokodillentranen op de bruiloft van Teejay en Beth wtffff

6 likes

En die omslag ineens, zij is echt raar

4 likes

Ik ben net bij dit gedeelte en moest zoooo lachen om de blik van Jacqui bij de openingsdans van dat nieuwe koppel. Prachtig.

@Opheliac ja wow, ze houdt zo van leren, misschien moet ze eens toneelles nemen.

2 likes

Heeft ze niet nodig, ze is al Oscar waardig :joy:

1 like

Ja ze moeten haar echt aan de medicatie zetten hoor

Ja en als ze huilt huilt ze niet eens echt en gaat ze zo als een cartoonfiguurtje met haar schouders op en neer schudden. Wat een gek.

7 likes

Echt zonder tranen ook en zo overdreven nep

5 likes

Ik zeg dit niet snel, maar die Jacqui is echt next level crazy. Gestoord. Iedereen was boos op die gozer omdat hij zei dat ze crazy eyes heeft, maar ongelijk had hij niet.

4 likes

Kunnen we ā€˜t ook nog even over Adrian hebben?!

Wegrennen omdat je (net als een aantal anderen) niet in het promofilmpje zat?! En die grijns van hem toen hij terugkwam en van Awhina excuses verwachtte, echt walgelijk.

4 likes

Ja gadverdamme!
Ik zag ergens iets voorbijkomen dat hij ooit is opgepakt wegens huiselijk geweld. Heb hier verder geen bewijs van maar het verbaast me niet. Aan hoe hij tegen Awhina praat zie je al gewoon dat het een misogyne lul is.

7 likes

Ik vind het wel echt jammer dat je er niet bij hebt gezet waar de spoiler over gaat en het zo neerzet zonder iets erbij. Want het is idd wel echt een spoiler :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Ja die rot-grijns van hem de hele tijd.
En jaaa smaken verschillen maar dat Ahwina hem ook zo knap vind? Vind hem totaal niet aantrekkelijk.

4 likes

Ja ik had dit dus ook niet willen weten 🫠

3 likes

Ja, echt een beetje verpest nu.

Ik vind m op die dwerg uit game of thrones lijken

5 likes

Haha oh ja vooral die rechterfoto

2 likes