Ik vind hem ook zo kinderachtig. Steeds die domme grijns, opdrachten niet willen uitvoeren en dan ook nog die idiote opmerkingen over haar kind. Hij krijgt echt te weinig kritiek op zijn belachelijke gedrag.
Vanaf 8 april weer MAFS Nederland
Ik heb nog nooit een Nederlandse versie gekeken! Is dat ook een beetje vermakelijk en glamoureus om naar te kijken?
Vergeleken met Australië, val je bij de NL versie echt in slaap 𫣠totaal niet glamoureus ook helaas
In Nederland? Never.
Niet eens polderglamour
Ik vind dat glamoureuze juist niet fijn om te kijken, de NL versie komt op mij echter over. Zitten niet veel influencertypes bij, daās wel fijn.
Ik vind NL trash tv bijna nooit beter dan uk enzo behalve bij mafs. Ik kom nooit door mafs aus/uk heen, veel te langdradig
Ah jammer. Dan sla ik deze over denk ik
Het is alsnog leuk hoor! Alleen niet te vergelijken met de versie uit Australiƫ en UK.
Zou ik doen!
Spoiler over toekomst van een van de koppels en spoiler over na de show
Als ik op instagram kijk lijkt Awhina Adrian een nieuwe kans te geven en komen ze weer (tijdelijk) bij elkaar??? Gelukkig heb ik ook al een gerucht gezien dat Billy en Awhina nu samen zijn
Je ziet wel waar Adrian zān houding en nul procent zelfreflectie vandaan komt zeg nu ik zān familie heb gezien. Echt bizar hoe ook zij en daarna hij ook weer alles omdraaien.
Wat een vreselijke lui, werd er zelf gewoon geĆÆrriteerd van terwijl ik het keek!
Hooooly ja, wauw. Had zo met Awhina te doen.
Ik weet ook nog niet wat ik van Paul zān uitbarsting en verhaal daarna moet maken. En Jacqui being Jacqui met haar excuses opeisen van Rhi. Wat een eng mens.
Over Elliot en Veronica
Samenvatting
Oh wat erg hoe Veronica reageert op de brief van
Elliot en ze gaat maar door? Echt gemeen. Ook dat ze niet tevreden was over hoe hij de foto-opdracht deed. Wat een zeikerd. Had niet gedacht dit te zeggen maar vind dat Elliot dit goed aanpakt. Ze praat tegen hem alsof hij een kind is.
Ja zij is echt gemeen ineens na dat diner.
Euh, doelend op die ervoor met Lauren
Ik ben voor het eerst MAFS aan het kijken en waar is dit mijn hele leven geweest
Love is Blind who?? Iedereen in dit programma is knettergek en ze schamen zich er niet voor hahahaha echt top tv. Mijn werk kan me over 6-8 werkdagen terugverwachten als ik klaar ben met dit seizoen.
Edit; hahahahahahahahhaah ik ben nu bij aflevering 7 waarin die ene man van de Eloise van Oranje lookalike alle vrouwen moet ranken en zijn eigen vrouw als DERDE zet hahahahahwhhw en hij gaat maar door ik zit echt met tranen in mijn ogen
Ohhhh dan heb je echt nog goede seizoenen te kijken!!! Seizoen 9 en 11 is ook the gift that keeps on giving
Girl you missed out, je hebt echt nog parels van seizoenen voor hierna