Ben jaloers dat je 't allemaal nog kan kijken
Oh my god ik word zo blij van deze posts!!!
Nu ik het nieuwe seizoen aan het kijken ben mis ik Lucinda van vorig jaar!! Met haar heerlijke stem en ze bracht een soort rust ook al waren er alsnog trainwreck koppels. Love haar, eerste zweverige vrouw die niet in m’n allergie zat.
De eerste aflevering van haar dacht ik echt: wat is dit voor figuur? Maar daarna echt van haar gaan houden
Oh my GOD hoe kan ELKE aflevering weer zo juicy zijn??? Ik keek net aflevering 12 en dacht ok ok lekker ruzie maken met die gekke Morena die volgens mij gewoon altijd lam is, en dan zitten er aan het einde nog even stiekem twee te voetjevrijen?? Hahahahahahahahahah amazing ik heb echt niet zo van een reality tv show genoten sinds Jersey Shore seizoen 1
Maak je agenda maar leeg want je hebt nog wat pareltjes van afleveringen te gaan!
HEB IK DIT GEMIST?!!!
Ja ik weet niet of dit nog terugkomt want ik zit (uiteraard) de volgende aflevering te kijken en dacht dat het echt 100 keer in flashbacks voorbij zou komen?? Want God love deze editors, subtiliteit komt niet in hun woordenboek voor.
Love it ook dat die vent van Jacqie heeft gevraagd die val niet te tonen aan de productie en dat dat stukje dan 50 keer wordt getoond
Hahahahaha jaaa en ook zo veelzeggend dat hij zich daar zo druk om maakt
Hahaha ja die edit was echt heerlijk. Ook dat hij zei dat was om haar niet voor schut te zetten. Zo doorzichtig.
Morgen eindelijk weer nieuwe afleveringen
Goddd cant wait tot ik weer bij mn partner in UK ben, dan kan ik weer alles bingen terwijl hij op kantoor is. Ben nog steeds bij alf 4 of 5 (van Australië) en een oud seizoen kan ik ook wel waarderen.
Hierom word ik altijd blij wakker op vrijdag want dat is ook mijn vrije dag dus ik zit alweer in de commitment ceremony
Aflevering 21
Omg Awhina wattttttt. Hoezo kiest ze voor stay na die family & friends bijeenkomst?!
Jaa die had ik ook echt niet aan zien komen!
Over Lauren (afl 21/22)
Ze is me nu echt kwijt hoor, met haar alfaman-gebeuren. Ik was zoooo benieuwd naar ‘het voorval’ waardoor zij ging twijfelen aan hun relatie. Bleek het te zijn omdat zij hem betrapte op het doen van de afwas, echt next level. Hoe krijg je dat überhaupt zo serieus gezegd. Vraag me ondertussen af of die mensen een script moeten volgen ofzo.
Alf. 21/22
Voelt alsof we iets gemist hebben? Op de bank zat hij nog te bevelen dat ze niks mocht zeggen. Maar de aflevering erna verteld ze er nog wel dat er seksuele aantrekking is… ik snap het echt niet
Reactie over Awhina
Samenvatting
Ik denk dat ze blind is van verliefdheid en dat ze in z’n woorden en manipulatie trapt. Hij heeft ook geen reet gedaan om zich te bewijzen.
Dikke vette eind spoiler
OMG Jaqcui en Clint zijn verloofd