Ben wel benieuwd of er nog iets opbloeit tussen Hinke en Giovanni. Denk het toch niet eigenlijk.
Bjorn en Marcella en Olof en Femke moeten er gewoon mee stoppen. Trekken aan een dood paard
Ben wel benieuwd of er nog iets opbloeit tussen Hinke en Giovanni. Denk het toch niet eigenlijk.
Bjorn en Marcella en Olof en Femke moeten er gewoon mee stoppen. Trekken aan een dood paard
Dat vind ik altijd zo irritant aan dit programma, dat ze altijd zo geforceerd door moeten gaan ookal is het 100% duidelijk dat ze niet bij elkaar passen en elkaar alleen maar ongelukkig maken. Echt wat een onnodige stress
Kijk bij Marcella en Eva gaat t m niet worden en ik snap opzich ook wel waarom. Maar ik vind t zo irritant dat zij met iedereeeeen communiceren behalve met hun partner. Maar t ligt natuurlijk aan iedereen behalve zichzelf.
Ik vind Eva zooooo onsympathiek. Echt een gemiddelde provinciemeid die zich heel wat voelt nu ze in Amsterdam woont.
Sowieso weinig sympathieke deelnemers. Alleen Mariska en Stefan vind ik leuke mensen. En Svea en Joey zijn ook prima
Ja inderdaad. Zoals dat dansen. Marcella zegt achteraf: ‘ik vond het wel gezellig. Was een leuk idee voor een date.’ Nee dat vond je niet. Je vond het super awkward.
Net als het gesprek bij Evelien: ‘ik mis diepgang.’ Nee je vindt hem niet aantrekkelijk.
Precies dit
En dan zaniken over dat ze dat gesprek eerder had willen hebben, had dat dan zelf gestart ?!
Ik kreeg echt medelijden met Bjorn. Hij struggelde er zo mee en zij bleef maar doorgaan over initiatief nemen terwijl zij is ook super passief.
Nieuwe aflevering op Videoland:
Ruimt lekker op
Ben heel benieuwd waar die switch bij Dennis vandaan komt
Geloven jullie dat Bram dat zo heeft gezegd? Zou het zijn accent en gebrabbel zijn waar het is misgegaan?
Sorry weet nooit wie wie is. Maar die gast met die muts. Heb het idee dat hij nooit in de afgelopen weken het achterste van zijn tong heeft laten zien. Wat een neppe gast is hij…
Je gaat toch niet zo voor de camera’s ineens dit break-up gesprek voeren?? Dat doe je dan toch gewoon op je slaapkamer waar geen camera’s zijn. Hij heeft inderdaad echt een toneelstuk opgevoerd afgelopen tijd.
Ik zou me voor kunnen stellen dat hij iets gezegd heeft als: als jij door situatie uit het verleden niet kunt zien hoe leuk je bent en je afsluit, ga je ook geen partner vinden.
En dat zij dat heeft vertaald als: jij verdient geen partner want je hebt een rugzak.
Los daarvan valt ze gewoon niet op hem en dat moet hij wel accepteren.
ik heb hem nooit geloofd. Ik vind hem één grote nare act.
Wel eindelijk een beetje drama/actie in die gezapige seizoen.
Ik vind het ook wel raar dat de experts wel erg meegaan in dat verhaal/perspectief van Marcella. Nu lijkt het alsof hij gefaald heeft, wat ik echt onzin vind. Lijkt wel alsof er alleen een spiegel voor Bjorn wordt gehouden en niet voor haar. Alsof de man altijd de assertieve veroveraar zou moeten zijn. Jammerlijk.
Ik ook. Het lijkt me een lieve jongen en daar is zo niks mis mee. Hij verdient zoveel beter dan dit. Wat een normatief geframe en gezeik.
Ze heeft gewoon een reden nodig voor haar eigen bitchgedrag
Echt jammer dat er geen camera’s bij waren.
Heb ook eerder het idee dat hij dingen wat onhandig zegt. Aan het einde van hun gesprek zei hij iets van ‘ik hoop dat je er iets van geleerd hebt’. Hij bedoelde vast ook zichzelf maar kwam er lomp uit.
14
Jezus die dennis wat een klein kind. Stefan verdient beter. Hij maakt echt van niks een enorm groot iets. Echt, waarom mag je niet 2 uur in een jacuzzi zitten met de anderen, hoe claimerig ben je dan? Je bent daar toch niet alleen voor elkaar, maar ook ervaringen te bespreken? Dus dat gezeur steeds over dat ze dat weekend alleen voor elkaar daar zijn vind ik echt onzin. Je bent daar ook om met de anderen te zijn, ervaringen te delen en hen te leren kennen. Echt kom op joh, fucking 2 uur en dan gaan ze al janken en ook de manier waarop ze dat dan aangeven. En Olof was al heel logisch dat ie weer zo ging doen dus verbaast me niks. Jaloers en claimerig gedrag, echt toxic. Ze doen het ook gewoon zelf, ze sluiten zichzelf buiten
Ook nog ff over Marcella, waarom moet alles vanuit Bjorn komen? Ze heeft echt al veel eerder gezegd dat er niks in zit qua relatie tegen de camera’s maar geen enkele keer heeft ze iets tegen hem gezegd. Zij had ook het gesprek kunnen beginnen erover? Zo irritant
Ik snap echt niet dat die experts Marcella en Eva niet even goed toespreken. Die mannen moeten vanalles, maar zelf wat doen? Ho maar
Snap ook echt niet wat Björn er nog in ziet. Hier doe je jezelf toch geen plezier mee?
15
Bah wat een lul is Dennis zeg, heeft echt een toneelstukje lopen opvoeren. Echt uit het niks opeens dit en dan ook op zo’n manier ? Maar wel beter voor Stefan, hoe sneller hij van hem weg kan gaan hoe beter.
En natuurlijk snapt Dennis weer niet waarom ie wegloopt, wat een plaat heeft voor zn kop.
Ik zie dan ook die vooruitblik dat Dennis de dag erna blijkbaar spijt heeft en blablabla, echt dat verbaast me totaaaal niet. Hij is zo impulsief denk ik. Elk conflict wil hij uit de weg gaan en hij kapt het dan gelijk af zonder er echt goed over na te denken. Ziet niet wat dit voor een ander doet, Stefan die al hele geschiedenis heeft met gekwetst worden houdt hij totaal geen rekening mee, enorm egoistisch. Gewoon de manier waarop hij dit allemaal heeft gedaan, hij vertelde het toen ook alsof het niks was ofzo? Terwijl er geen enkel moment was dat hij liet blijken hem niet leuk te vinden op die manier en dan opeens wil hij scheiden?
Die Dennis heeft het gaslighten uitgevonden, wat een verschrikkelijke engerd. Vond hem vanaf het begin al enorm onoprecht overkomen. Hadden de experts ook moeten zien bij het casten, nu is die arme Stefan enorm gekwetst. Snap ik helemaal.
Zelfde geldt voor Olof, had de casting niet moeten doorkomen. Maargoed, alles voor de kijkcijfers natuurlijk.
Vind Gio en Hinke wel lief nu, hoop het beste voor ze!