Wtf. Didnt see that one coming. Hij leek voor nu nog relatief normaal
PARDON
Ja WTF na de laatste episode ging ik ff clint opzoeken op insta zie ik allemaal die fotos hij is echt te leuk voor haar man
Kijkt iemand de Nederlandse versie?
Oeh het staat sinds vandaag op Videoland? Ik ga het vanavond kijken, heb er weer zin in!
Aflevering 34
Oh my god hahahahahah net als ik denk ugh nu wordt het saai met alleen maar de ‘stabiele’ koppels en nu moeten we ze net zoals bij Love is Blind nog 3 afleveringen ‘leuke dingen’ zien doen en daarna nog eens zien trouwen, gooien ze de andere matches erin!!! Yes yes yessssss dit programma understands the assignment
Jaaa!
Zet het nu aan
Ben blij dat die ene irritante man eruit is van dat panel (of waren het er twee?)
Ik vind Anne ook niks toevoegen tbh
Is dat die nieuwe? Kan ik nog niet over oordelen
Maar ja niets kan tippen aan die man van mafs aus
Nee die vrouw met de krulletjes. Volgens mij heet zij Anne.
Oh die eerste man wil een poppetje
Sta je daar in je trouwjurk en dan zegt je aanstaande “prachtige rij tanden, word ik wel blij van”. Oké dan
Hij is sowieso echt ontzettend hinderlijk
Wat een knappe vrouw die Mariska van 55. Ik weet dat het niet (stok)oud is, maar ik mag hopen er dan nog zo uit te zien. Doet me denken aan die Kim uit een eerder seizoen
Ja hij leek me op het eerste gezicht een leuke man maar hij is fysiek zo aanhankelijk bij Femke ook
Echt een tokkie type sorry😂 Met zijn neppe te witte tandjes. Dat stukje dat hij zingend het pashokje uit kwam ook. Wat genant
“je kijkt als een modelletje he”
Eeew vreselijke vent
Wat een slechte playback van Re-Play😅
Vind die bruiloften eigenlijk echt zo boring heb heel veel doorgespoeld
Echt veel ordinaire types weer