Married at first sight

Hoe denken jullie over Femke? Ik snap niet dat zij blijft zeggen dat ze het een kans wil geven want dat gevoel heb ik totaal niet. En als ze ermee wil kappen, groot gelijk want Olof is gewoon een enorme lul. Dus heb toch wel het gevoel dat zij ook mee blijft doen voor de show.

En vind het ook wel jammer dat er bij hun niet meer werd gepusht op het elkaar zien? Dat hoort toch bij het experiment

1 like

Ja ongetwijfeld dat ze dit ook samen hebben afgesproken dat ze doorgaan voor screentime
En wat zouden er voor wurgcontracten aan verbonden zijn?

3 likes

Ik vind Olof echt een engnek en snap dat Femke er gek van wordt, maar ik snap zijn onzekerheid wel. Femke’s woorden komen totaal niet overeen met haar daden. Als zij iemand amper wil zien en spreken dan laat je niet echt zien dat je het wel een kans wil geven. Ze had het gewoon veel eerder af moeten kappen. Voelt een beetje als breadcrumbling wat zij doet.

1 like

Denk wel dat je hier iets ziet wat ook gebeurt als mensen zonder camera’s daten. Vaak zat dat iemand eigenlijk voor 99% wel weet dat het gewoon niks is of gaat worden maar de stekker er niet uit trekt. Kan alsnog goed dat ze voor de show mee doet hoor, maar vind het ā€˜fenomeen’ an sich niet zo wereldschokkend dat je denkt nou die moet mee doen voor de fame.

2 likes

Oh jakkes wat laat Dennis zich meeslepen door de mening en visie van Olof. Vraag me af of hij zonder de mening van Olof het ook zo vervelend gevonden had dat Stefan twee uur lang niet bij hem was geweest

7 likes

Dennis doet me heel erg aan Rogier van Frank denken.

4 likes

Whoops slechte afbeelding, deze dus:

2 likes

Oei, die is toch helemaal van het padje?

Over Femke en de fame; zei Olof nou iets over haar auto? Dat ze in een Porsche kwam aanrijden maar gewoon een citroen c1 heeft. Ik denk dat zij ook best voor de fame mee kan doen hoor; maar ze houdt het op beeld keurig dus kunnen we er niet veel van zeggen (overigens vind ik Olof vreselijk, maar als ik daar aan begin kan ik een heel epistel typen)

3 likes

Acteurs of echt compleet gestoord. Of allebeišŸ˜‚

1 like

Omg ok ben net pas begonnen aan MAFS Australia en wat een TYPES!!! Die Elliot. Moet zijn: Idiot.

6 likes

Oh meid ur in for a ride. Elliot turned out not the be the worst.

14 likes

Ohh veel plezier, dit is nog niks!

4 likes

Ik vind het zo jammer dat het laatste seizoen van MAFS AustraliĆ« klaar is nu. Can’t wait om vorige seizoenen terug te kijken.

Reünie MAFS Aus

Whatsup met Sierah trouwens? Wat was haar probleem nou eigenlijk? Man man die kwam me op hoge poten aanlopen. En zo ging ze plots ook weer weg.

3 likes

Ik ben begonnen met S6 van MAFS AUS (nog geen andere seizoenen gezien ook) maar vind het me toch lang duren hey :joy: Vind het echt wel leuk maar zo langdradig en kom er daardoor echt slecht doorheen. Afl 15 gehad nu, pff!!!

Nog maar zo’n 25 te gaan :joy:

Wow ik wilde ook beginnen door alle enthousiaste reacties hier maar zo veel afleveringen :face_with_spiral_eyes:

Ik kijk elk seizoen dus mij hoor je niet klagen :tipping_hand_woman:t3:

3 likes

Zo veel afleveringen zijn juist een cadeautje

7 likes

Echt zo :joy:

3 likes

Ja vreselijk daarom begin ik er niet aan

1 like