Married at first sight

Ben allang blij dat we eindelijk af zijn van die eindeloze introducties met vrienden, familie, werk, hobbies etc. Vervolgens eindeloos jurk uitkiezen met vriendinnen en moeders en een vreselijk vrijgezellenfeest. Sommige stellen waren bij wijze van spreken na 8 afleveringen nog niet getrouwd. Nu gaan we tenminste gewoon vrijwel gelijk naar de bruiloft.

10 likes

Ja wel beter zoveel meer tempo in die afleveringen. Maar zelfs het jurken uitkiezen spoel ik door haha! Staan volgens mij al 3 of 4 afleveringen op Videoland dus ik ben al lekker op weg!

Femke en Olof:

Ik zou me echt kapot ergeren aan Olof. Zijn vrienden noemt hij ook de hele tijd ā€œvriendjeā€ en ā€œmaatjeā€. :face_vomiting: En tijdens de huwelijksreis ook de hele tijd tegen Femke ā€œschatā€. Zij probeert hem ook nog een beetje op te voeden want ze vindt hem eigenlijk best wel lomp qua Engels en hoe hij zijn champagne naar binnen klokt. Maar dit gaat geen lang huwelijk worden want zij trekt er straks de stekker uit…

6 likes

Waarom praat Olof zo vreemd? Ja, hij heeft een Brabants accent, maar er zit ook een soort slis in ofzo? Kan er niet naar luisteren.

afl 2

Ben nu halverwege, maar die Peter is volgens mij echt wel een lieverd maar dat pak maakte hem heel oud/saai. Hij stond een beetje knullig voor het altaar

5 likes

Ik ken iemand die uit zijn inner circle komt en hoewel ze steeds zegt ā€œik mag niks zeggenā€, hint ze er wel op dat het geen stand heeft gehouden.

3 likes

Echt onaardig maar ik vind het zo jammer dat Carlo het presenteert. Hij is zo druk en doet de hele tijd ā€œkomischā€. Hoeft echt niet

9 likes

Mee eens vind hem ook altijd onsympathiek Hoezo is er überhaupt een presentator nodig, heeft totaal geen meerwaarde

7 likes

Ik vond Peter van de Vorst altijd wel leuk, niet zo overdreven iig

1 like

Ik zit in de 1e aflevering maar snap de Olof-haat hier niet zo? Gewoon een uitbundige persoonlijkheid

1 like

Dat komt nog wel

10 likes

Ugh nee vind het echt zo’n kwal. Die verkleinwoorden ook de hele tijd :nauseated_face:

2 likes

Ik wil Peter vd Vorst terug, die vond ik het veel beter doen. Niet zo overdreven ofzo @Vaiana

Edit: oh wat @Spaarlamp zegt, nog jiet verder gelezen :sweat_smile:

4 likes

Ik heb mijn eerste seizoen MAFS uit, bravo, wat een vakmanschap. Ik neem een sabbatical om de andere 11 Australische seizoenen te kijken

12 likes

Welkom bij de club meid, geniet van alle oude seizoenen. Parels zijn het.

7 likes

afl 3

Wat een dom gedoe over die schoenmaat van Stefan. Plaatsvervangende schaamte

Kwam nog een juicy comment tegen op feeeesboek (over Olof)

9 likes

Verbaast me niets eigenlijk

aflevering 5

Die vader van Giovanni bleeeeef maar janken :joy: Jesus christ je zag wel waarom die zoon een zacht ei is
Ook geen verrassing dat hij enig kind is

En bij die naam ook ā€œhinke… oh ja… apartā€

Ze lijken elkaar gelukkig wel leuk te vinden

Interessant vooruitblik ook daar valt onze Olof al door de mand houdoe

8 likes

Huh? Ik kijk dit niet eens :smiling_face_with_tear:

1 like
Samenvatting

Ik kreeg Monique en zoon vibes bij hen (b&b winter vol liefde. Hoe heet die gozer ook al weer)

3 likes

De aflevering van vandaag, krijg zo de kriebels van die man.

2 likes

Mikeeeeeee

1 like

Dankje!

2 likes