aflevering 6
Wat lult hij nou met z’n niet sjiek
Hij heeft zelf allemaal van die ordinaire opmerkingen lopen maken over haar vriendinnen
Wat lult hij nou met z’n niet sjiek
Hij heeft zelf allemaal van die ordinaire opmerkingen lopen maken over haar vriendinnen
Oooh sorry! Ik bedoel @Alchemy alleen ik dacht door die profielfoto dat jij het was maar zit in de war met jouw renesmee
Bram komt echt als een liefje over. Hij lijkt ook kenorm op zijn zussen. Hoop dat Bram en Eva gaan slagen!
Olof gebruikt zoooveel verkleinwoorden. Ik kan het niet meer niet horen nu.
Olof doet me denken aan een bekend iemand of een of ander tekenfiguur maar ik kom maar niet op wie ik dan zie ik hem
Oh en die Giovanni vind ik echt zo’n sulletje, wat onaantrekkelijk
?
Hahahaha god ja dit kan t maar zo zijn met die wijd opengesperde ogen
Hij doet me ook een beetje denken aan Jeroen van Koningsbrugge, maar dan in de vorm van een typetje
Oh man, ik ben jaloers. Wat zou ik graag willen dat ik sommige seizoenen weer voor het eerst kan kijken.
MAFS Australië afl 24/25
Daaaamn het gedoe tussen Lauren/Jamie/Carina/Rhi. Ben wel benieuwd naar de mening van de experts. Vond Jamie altijd wel leuk maar wow, mean girl vibes indeed.
Welk seizoen van MAFS Aus moet ik als eerst kijken?
Het seizoen met Olivia/Liv
Seizoen 6 om in te komen
Edit: ik zie nu pas dat er heel veel seizoenen verwijderd zijn??? Wtf?? Waar zijn 7 en 8?!
Ik kijk er dus heel anders naar. Ja ik vind dat Jaimie zich laat gaan en haar toon is echt niet handig, maar ze spreekt Lauren wel aan op gedrag wat echt belachelijk is? Lauren is mega verheven en kijkt neer op de rest. Ik vond het wel mooi hoe Jaimie het zei, dat het oké is voor iedereen om haar voor hen te laten schreeuwen maar dat niemand het voor haar terug doet. Nogmaals, toon kan beter, maar punt ben ik het mee eens.
Dat van Lauren staat buiten kijf. Helemaal eens. Maar uiteindelijk is het mega opgeblazen omdat het probleem vooral was dat Jamie hetzelfde gedrag/dezelfde acties van anderen verwacht als zijzelf doet. Zo werkt het natuurlijk niet. Soms zijn beiden waar; ja Lauren was fout bezig, maar je kunt ook zelf aangesproken worden op je gedrag zonder dat het betekent dat de ander het meteen voor Lauren opneemt. En voor Jamie leek dat onderscheid niet te bestaan. Niet opnemen voor mij = je bent het helemaal eens met Lauren. Daarnaast had ik zelf vooral het idee dat andere meiden gewoon geen zin hadden om tijd/energie in Lauren te steken en er per sé een verhaal uit te moeten trekken. Leek me initieel niet zo verkeerd.
Fair. Maar ik vind de term ‘mean girl’ daarin niet passend. Ze komt altijd voor iedereen op, dat vind ik geen mean girl gedrag. Dat geschreeuw is ook zeker niet mijn stijl verder.
Maf australia: Ryan heeft ook zooooo’n fragiel egootje he
en daarbij vind ik dat zij haar als vriendinnen daar persoonlijk op aan kunnen spreken. Ik snap haar frustratie wel, maar inderdaad de manier waarop ze het duidelijk probeerde te maken was niet nodig. Om haar publiekelijk zo aan te spreken op haar gedrag, waar inderdaad haar “vijand” lauren bij zit is niet chill. Je zag ook aan lauren dat zij daarvan genoot.
Ik vond de nieuwste commitment ceremony ook wel verhelderend daarin! Had het ook wel te doen met Carina die zich zo klein en dom voelde. Goed dat de experts de spiegel voorhielden bij Jaimie en ook goed hoe ze het oppakte!
Helemaal eens! Vind het cool als je ziet dat er gereflecteerd kan worden en een mens ook weer leert. Kun je ook weer door.
Love de experts van MAFS Australië, vind dat ze echt goede dingen zeggen.