Married at first sight

Alle terugblikken/herhaling gewoon doorspoelen helpt ook al!

3 likes

NL Aflevering 17

‘Het is echt kwetsend hoor, als iemand opeens de deur dichtgooit.’ Aldus Dennis die de relatie met Stefan plotseling heeft doorbroken.

Wat een figuur.

17 likes

Maar echt. Spoort deze man niet of is er een hoop gebeurd dat wij niet gezien hebben? Ik snap er in ieder geval niets van

7 likes

Ja, ik denk dat het eerste, want het tweede kan ik me niet echt voorstellen.

1 like

Echt n gaslighter

7 likes
17

Ik denk dat Dennis vindt dat Stefan hem te weinig aandacht heeft gegeven
Stefan trok in dat huis veel naar o.a. Femke toe en Dennis zelf lag vgm veel minder goed in de groep
Heel raar om dan ineens het huwelijk te beëindigen en dan verbolgen zijn dat Stefan hem dan helemaal niet meer wil spreken, vanuit Dennis denk ik gewoon een kinderachtige schreeuw om aandacht geweest
Vond het echt knap hoe rustig Stefan bleef

Giovanni kan ik nog steeds niet goed aanzien, hij lijkt wel een kleuter en Hinke de juf

Ik had helemaal niet door dat het nu al final vows was?!

Dachten ze nou echt dat die slomo’s van een boksende Bjorn hot waren :rofl:

11 likes

Haha ja dat van Gio en Hinke. Die kloppen echt niet in mijn hoofd. Hij gedraagt zich als haar slaafje. Zegt alles wat zij wil horen. Maar dit kan toch niet serieus wat worden? Ik zie hier echt niks in.

3 likes

Gio is vreeeeeeselijk. Wat een baby. Ik word er gewoon ongemakkelijk van.

10 likes

Dennis heeft echt een steekje los zitten. Holy shit

11 likes

Ik zie de nieuwe aflevering niet op Videoland staan. Zouden we daar nu dan een week op moeten wachten? :sweat_smile:

2 likes

Ja ik zie ook niets :sob:

3 likes
17

Ja dat dus!! Hij was zo jaloers dat koppelsweekend. En heb ook het gevoel dat hij heel erg op al die mensen neerkeek. Hoe hij als enige niet meedeed bij de Hollandse karaoke enzo. Hij voelt zich daar te goed voor. Dus als Stefan het dan wel gezellig heeft, is Stefan dan wel de man voor hem?
Wat een toxische vent. Zelf zonder aankondiging al de conclusie hebben getrokken dat je het uitmaakt en dan boos worden dat Stefan wegliep??

7 likes

Op de site van RTL staat wel dat de laatste aflevering vandaag op Videoland komt…

“Op donderdag 15 mei zal namelijk de laatste aflevering van Married at First Sight te zien zijn bij RTL 4. Op Videoland is het populaire tv-programma al vooruit te kijken, daar zal de seizoensfinale op donderdag 8 mei al te zien zijn.”

Zie nu dat de afl volgende week woensdag om 22 uur online komt.

1 like

Waar zie je dit? Bij mij staat 18 aflevering nu online namelijk

2 likes

Ik vind dit echt een raar seizoen, heel kort ook. Tweederde kapot saai en dan ineens heel erg afgeraffeld in de laatste paar afleveringen.

Aan dit topic te zien kan ik beter aan Aus beginnen :joy:

5 likes

Denk een foutje dus zou hem snel kijken als ik jou was haha

1 like

Bij mij nu ook!

4 likes

10000%

4 likes

Welk seizoen :eyes: