Zou beginnen met seizoen 6
Heb even snel door de aflevering gescrold en alleen de gesprekken met Svea/Joey en Giovanni/Hinke echt gekeken, want heb het idee dat het bij Eva/Bram en Femke/Olof vooral verwijten over en weer gooien is ![]()
Afl. 18
Maar Giovanni en Hinke
. Wie had dat gedacht, vind het echt heel cute.
Olofs vriend die zegt dat er vrouwenharten waren gebroken omdat hij ging trouwen
Hopelijk hebben die nu gezien hoe hij is. Ik haak al af door het uitspreken van elke âsâ als âsjâ maar goed.
Afl. 18
Had echt niet verwacht dat Hinke en Gio zouden werken uiteindelijk! Vind ze schattig hoor, echt knap dat zij zoveel geduld heeft met iemand die nog zo afhankelijk was/is van zân ouders. Ik zie die twee ook totaal geen seks hebben eigenlijk? Puur omdat hij zooo kinderlijk is nog. Nou ja, ik gun ze al het geluk dus niet mijn probleem verder :â)
18
Ik vind dat verhaal van Eva zo apart, het was toch duidelijk dat ze gewoon vanaf het begin niet aangetrokken was tot Bram? Nu gooit ze het helemaal op dat hij niet okee in mekaar steekt maar heeft ze het totaal niet over aantrekkingskracht die ze mist. We weten natuurlijk niet wat er precies is gezegd maar wat gaat dit langs mekaar heen zeg. Heb het met Bram te doen.
18
Waarom heeft niemand het nog gehad over de baard of whatever dat is van de broer van Hinke
Willen jullie ff bij de spoiler zetten waar t over gaat⊠Anders heeft het geen zin he
afl 17
Rare opmerking van Dennis hoor: âVolgend jaar geef ik me gewoon weer op, ga ik weer trouwenâ en ook gewoon die totale emotieloze kop de hele tijd en Stefan maar de schuld blijven geven, die gast speelt alleen maar een spelletje en snapt niet waarom hij afstand heeft genomen, hoe snap je dat niet? Hij is toch degene die de deur dicht heeft gegooid? Zelfs de experts snappen Dennis niet
.
Ik dacht dit ook!! Wat zijn dit voor mensen?! Waar halen ze ieder seizoen zoveel leipoâs vandaan
ik check ook altijd de insta profielen. Zo gek als een deur
Liep een beetje achter maar eindelijk aflevering 16 en 17 gekeken.
dennis en Stefan
Wat een neppe gast, wat een vreselijke acteur die Dennis. Alles wat hij zegt en zijn maniertjes, stilten laten vallen etc. merk je gewoon dat hij het ingestudeerd heeft. Echt knap hoe Stefan zo rustig kan blijven als ze op die bank zitten. Ik zou echt koken van woede. Vind het echt zielig dat Stefan dit door moest maken. Hoop echt dat de experts hier voortaan eens doorheen prikken.
Olof in afl 18: âIk vóél dat Femke zich niet voor 100% heeft ingezetâ hahaha deze man heeft echt nog zĂł veel te leren over emoties en communicatie.
Bij een goede afloop zeggen ze altijd: âHier doen we het voor!â Maar na dit seizoen denk ik bij die uitspraak wel steeds meer:
en al die gekwetste mensen dan? Er zijn deze keer volgens mij echt veel mensen waarbij de kras op hun ziel nog even een stukje dieper gemaakt is in dit programma.
Ik geloof niet dat ze bewust mensen matchen in de hoop dat het allemaal ellende wordt en mensen er slechter uitkomen. Uiteindelijk loop je precies dezelfde risicoâs als wanneer je zelf gaat daten met iemand dus vind ik dat nou ook niet echt de verantwoordelijkheid van de experts. Als deelnemer kies je er heel bewust voor om het hele proces aan het hele land te laten zien Ă©n weet je best wel dat de historie van het programma nou niet echt laat zien dat dit een heeeeeel succesvol programma is. Dan vind ik het ergens wel een beetje eigen risico.
Oh, dat geloof ik ook niet hoor! Ik vind het dit seizoen alleen nogal ongemakkelijk/misplaatst om te zeggen âhier doen we het voorâ alsof het alle ellende en pijn die dit format de anderen heeft opgeleverd waard is.
Zoals al bekend was Adrian echt een lul tegen Awhina en het is nog erger dan we op tv zagen. Awhina heeft dit verteld als gast in een podcast in 2 delen. Echt wĂĄt een lul.
Heb je een samenvatting? ![]()
Hij draaide alles om en was haar aan het gaslighten. Maar een samenvatting van 2 afleveringen wordt wat lastig! Heb de linkjes juist neergezet zodat de geĂŻnteresseerden zelf kunnen luisteren.
Ja snap ik hoor haha ik ben gewoon lui!
Nieuwe seizoen UK staat op Videoland, aflevering per week. Zin in!
Ik vind 1 aflevering per week zo stom. Ik heb streamingddiensten juist zodat ik kan bingen zonder reclame. En tegenwoordig moet alles 1x per week en sommige diensten ook nog inclusief reclame: oftewel ouderwetse tv
Shit nee ik bedoelde elke werkdag!! Sorry in mân enthousiasme mân bericht niet meer gecheckt.