Married at first sight

Mafs Australië aflevering 27

Samenvatting

Ok ik ben bij aflevering 27 en ik kan die Veronica echt niet meer aaaaan gewoon. Nooit gedacht dat ik team Elliot zou worden. Waarom praat zij tegen hem alsof hij een klein kind is? Hoop echt dat zij nogmaals flink op d’r nummer wordt gezet door de deskundigen. Tot nu toe geen enkele spoiler geopend en ook voor het eerst geen insta’s gecheckt maar Jamie en Dave… omg hij gaat toch niet ook een lul blijken te zijn hè. Ik kan die eeuwige grijns van Adrian ook niet meer aan, vind haar veel te leuk voor hem.

Kan niet wachten op de reünie.

7 likes
Aflv 7

Ik denk dat “de experts” hebben gehoopt dat Hinke Giovanni bij de hand zou meenemen (en zo te zien gebeurt dat ook) om te leren hoe het werkt in een relatie of überhaupt in een gesprek tussen 2 mensen? Dat is toch ook weer niet de bedoeling… ze hebben toch tientallen gesprekken met hem gevoerd op voorhand, kan me niet voorstellen dat hij toen wel lekker uit zijn woorden kon komen… Heel sneu voor hem dat hij daar steeds zo verloren bij zit, maar ik zou het gevoel hebben met een kleuter op pad te zijn.

En Olof… no words… kerel…

Morgen actie zo te zien :wink:

8 likes
Samenvatting

Ik kan er gewoon bijna niet naar kijken. Het lijkt wel alsof hij met een van de experts of zijn basisschooljuffrouw op huwelijksreis is. Vind het echt knap hoe Hinke nog probeert om er wat uit te trekken bij ‘m… maar er zit gewoon heel weinig in denk ik :sweat_smile:

4 likes

Ja echt heel lief van haar inderdaad. Dat hebben ze dan wel weer goed erbij gezet :wink:

1 like
7

Ik vind de manier waarop Hinke tegen hem praat juist megahinderlijk. ‘Maar wanneer is iets een goed gesprek als je elkaar al langer kent?’ Op een toontje alsof ze het tegen een 7-jarige heeft.

2 likes
  1. Ik dacht dit ook even bij dit stukje, maar dat komt m.i. toch echt doordat hij het allemaal niet lijkt te snappen? Dan maar in ‘kindertaal’. Echt een beetje verdwaasd zit hij er bij en zo van geef ik het goede antwoord :grinning:
    Ik snap ook echt niet hoe ze dat hebben gematcht, vind haar wel iemand met een sterke persoonlijkheid en iemand die stevig in zijn schoenen staat lijkt mij beter bij haar passen.
4 likes

Waar blijft aflevering 8?

Hij staat er bij mij ook niet als ik op de tv app kijk maar wel op de mobiele app!

1 like

Ik heb m gewoon al kunnen kijken?

Afl 8

Ik kan die besluiteloosheid van Marcella en Björn niet aan. En Marcella die dan zegt dat ze t fijn zou vinden als hij in t vervolg wat meer de leiding pakt zonder zelf ook maar een seconde een mening te hebben of keuze te maken :smiling_face_with_tear:Z. Also waarom praten zij alleen maar over bier??

3 likes

Ik zie m ook niet staan :weary:

2 likes

Even zeiken over Olof :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post: ik hoop eigenlijk dat ze snel stoppen en hij niet meer in beeld komt. Zo’n vreselijke man en zij is veel te leuk voor hem

12 likes

Ik ook nog steeds niet… :sob:

4 likes

Hij staat er nu op!

3 likes

Ook dat hij zegt “ik moet wat doen aan … maar dat geldt ZEKER ook voor jou”
Zo’n kutopmerking, dan erken je toch niet helemaal je eigen issues

8 likes

Hij is buiten een asshole eigenlijk ook gewoon niet om aan te gluren

7 likes

Ik ben mafs aus gewend, kan ik dit alsnog kijken? Is het entertainment gehalte hoog genoeg?

• Ja ga kijken
  • Nee tis te saai

0 stemmers

Ja het is gewoon typisch Nederlands, beetje tam
Je moet ervan houden maar ik spoel geregeld wat door

Echt niet te vergelijken haha, ik kijk eigenlijk nooit meer de Nederlandse versie. Ik wil drama dinner parties en commitment ceremonies.

1 like

Man man man wat een saaie lambal is die Giovanni zeg, ik had mn koffers al gepakt

10 likes

Ik weet niet eens wie Giovanni is lol dat zegt waarschijnlijk ook wel genoeg

Edit: oja die kleuter, even opgezocht

4 likes