Married at first sight

Hij draaide alles om en was haar aan het gaslighten. Maar een samenvatting van 2 afleveringen wordt wat lastig! Heb de linkjes juist neergezet zodat de geïnteresseerden zelf kunnen luisteren.

2 likes

Ja snap ik hoor haha ik ben gewoon lui!

1 like

Nieuwe seizoen UK staat op Videoland, aflevering per week. Zin in!

2 likes

Ik vind 1 aflevering per week zo stom. Ik heb streamingddiensten juist zodat ik kan bingen zonder reclame. En tegenwoordig moet alles 1x per week en sommige diensten ook nog inclusief reclame: oftewel ouderwetse tv

1 like

Ik vind dit juist chill want anders hou ik het gewoon niet meer bij :face_exhaling:

@Cam Oh er staat elke werkdag?

Shit nee ik bedoelde elke werkdag!! Sorry in m’n enthousiasme m’n bericht niet meer gecheckt.

1 like

Kijkt iemand hier ook al het huidige Australische seizoen? (Lekker via de reddit pagina steeds gecodeerde links om te kijken).

1 like

Ja, ook lekker aan het decoderen hier.

Tweede dinner party

Wat een heftige aflevering. Het had de producers gesierd als ze op een gegeven moment hadden ingegrepen, want dit was echt pestgedrag en ging te ver. Drama om de kijkcijfers is leuk, maar dit was gewoon beschamend. Kon het niet aanzien, wat een kinderachtige vrouwen die Brooke en Gia. En Becca is net zo erg, ineens pesten en meepraten als je onderdeel bent van de clique. En Mel loopt er als een mak schaap achteraan…

2 likes

Het ging in een behind the scenes after show nog 10x verder. Wat een walgelijke types :nauseated_face:. Las ook al dat iemand die met Brook op de middelbare zat ergens wat had gepost dat ze daar extreem pestgedrag vertoonde met meiden die van school vertrokken tot gevolg. En Gia is gewoon moeder van een dochter :sob: wat ben je dan voor een onmens echt

1 like

Omg, dit seizoen is echt een trainwreck :sob: Ik heb de behind aflevering niet gezien, maar verbaast me niets. En Gia is inderdaad het meest slechte rolmodel voor haar kind. Ik las ook al verhalen over Chris en dat er buiten de scènes een akkefietje had plaats gevonden, waardoor hij van de show verwijderd moest worden. Dat Brook dus opstapte (en nu ineens zwanger is van haar ex!?) kwam dus handig uit en het schijnt dat die huil scène aangedikt is om zijn vertrek te verklaren. Ik juich alleen nog voor Stella en Alissa, hopelijk overleven die relaties het wel.

1 like

Omg ik wil ook! Waar vinden jullie dit?

Vanaf 27 feb sowieso ook gewoon op videoland te kijken!

5 likes

Op reddit is een thread die down under TV heet en daar post iemand elke dag dat er een aflevering is een gecodeerde link die je via iets als base64decoder oid kan laten omzetten in links waar je de afl kan downloaden of streamen :grimacing:

2 likes

Ik heb inmiddels al een nog makkelijkere manier gevonden!

Ik weet wat ik ga doen dit weekend. :sunglasses:

2 likes

Ohhh de aflevering van gisteren, nummer 14. Ik wilde echt mijn telefoon door mijn TV heen mieteren.

1 like

Aflevering 15 van vandaag is bijna nog erger :sob::sob::sob: