Married at first sight

Afl 11 oefffff die Rachel die zo onzeker is en helemaal flipt als Steven eerlijk zegt dat hij het nog niet helemaal voelt en dan zelfs het wc papier uit hun appartement weghaalt als straf?? Babe…

1 like

Kmoet zoveel moeite doen om niet op deze spoiler te klikken
Wil echt verder kijken!!! Vrijdag pas 5 tm 8

1 like

Ik zit nog in het staartje van seizoen 12 van MAFS aus dus ik wacht wel tot alles op videoland staat :joy:

Ik zit er helemaal in hoor.

Leuke podcast om over dit seizoen te beluisteren. Ze bespreken elke keer 4 afleveringen. Het wordt gemaakt door Martijn van Altijd wat je favoriete podcast met zijn beste vriendin Floor

4 likes

Aus afl 8

Summary

Is er een reden dat het koppel Julia en Grayson zo weinig in beeld komen? Ze worden bij alle opdrachten en persoonlijke stukjes overgeslagen

1 like

In vorige seizoenen was dat gewoon omdat ze dan later nog voldoende drama veroorzaken en dan screentime krijgen

2 likes

Net Giovanni en Hinke gespot at Schiphol

6 likes

Ik heb echt geen woorden voor ‘t gedrag van Mel damnnnn wtf

4 likes

Ik heb zo’n hekel aan haar gedrag en dat hoofd van haar

8 likes

Ben net pas 10 minuten bij aflevering 9 maar ik snap niet hoe Brooke zo is omgeslagen en in zo’n gemene vrouw is veranderd? Ik vind haar meteen ook niet meer mooi.

11 likes

Ja wow bij die red flag challenge sloeg zij ineens helemaal om leek wel?

1 like

Ik vond het eerst zielig met wie ze gematched was maar nu :flushed:

Maar die vent van haar is ook zo’n droeftoeter en het was zo duidelijk dat hij nog nooit zo’n mooie vrouw ook maar van dichtbij had gezien :joy: hij dacht echt dat hij de jackpot had en er was meteen niks meer over van zijn ‘stoere’ gedrag

5 likes

Dit is niet echt een spoiler dus doe het zo maar die zure bekken van Gia en Brooke op de banken terwijl de andere stellen daar zitten. Zijn ze dan stiekem vanbinnen zó ongelukkig dat ze andere mensen liefde misgunnen? Ik snap daar echt helemaal niks van. Bestaan zulke mensen echt? Waarom doen ze zo?

4 likes

Ik had precies hetzelfde. Ik vond haar zo knap en nu kan ik alleen nog maar die rare hoofden zien die ze steeds trekt :sweat_smile:

Gia is ook zo vermoeiend.

1 like

Ik snap niet hoe Bec ineens team Brook en Gia is terwijl ze eerst Gia haatte?

2 likes

Diep diep diep onzeker. Ze wil gewoon bij de populaire meisjes horen en als dat niet lukt dan haat ze ze.

4 likes

Ja echt hoor, zij is zó onzeker. Als Danny gedag zegt tegen de receptioniste in het hotel en hij lacht net iets te lang naar haar, dan is Bec meteen boos dat hij flirt. Het is eigenlijk best sneu.
Zij is echt mijn Bec.

5 likes

Kreeg echt de indruk dat ze leuk gevonden wil worden door Gia, omdat ze zon grote bek heeft. Toen viel haar commentaar goed bij Gia en ging ze echt full bitch mode

2 likes

Zo inderdaad, wat een loser. Hij zegt ook dat hij bijna niet met vrouwen in aanraking is geweest en dat is te zien ook.

4 likes

Ik vind het wel moeilijk om met jullie te praten nu want ik ben al helemaal bij met Australië dus weet niet wat ik wel en niet kan zeggen. :sob: Maar ja Bec is kut en blijft kut.