Ik vind hem ook echt te te veel. Hele tijd dat ‘schatje’ etc. Zo ongemeend. Dit houdt echt geen stand.
Samenvatting
En what about Dennis, dit hoeft niet eens in een spoiler eigenlijk want hij is al die tijd al zo dubbelzinnig… Maar vindt hem echt ZO too much met zijn opmerkingen, vind dat ook helemaal niks voor die Stefan die veel ‘normaler’ is
Pfff die Femke en Olof hebben binnen een huwelijksreis al vaker ruzie gehad dan ik en mijn vriend in zes jaar, wat een verschrikkelijk duo. Vooral hij, bloedirritante gast.
Heb medelijden met die Lennart dat hij al dat onzinnige drama en gezeik van die twee moet aanhoren
Man dat juffen en meesterskoppel. Ja misschien sla ik vandaag wel een arm om haar heen, schat als je op dit tempo doorgaat ben je dood voor je met elkaar naar bed gaat. Uit haar komt ook echt precies niks aan enig enthousiasme
Aflevering 2 NL
bloedarmoede een heftige tijd?? Ik snap er niets van
Ja Bram is leuk! Alleen zijn beste vriend vind ik helemaal niks
Echt saaie stellen dit jaar.
Marcella en Bjorn zijn vervelend, van die zouteloze mensen die geen woord over de grens spreken. En dat staat dan voor de klas
Zij zijn echt prototype basisschooljuf/meester, 99% van de leerkrachten is zo
Mafs Australië 31
Samenvatting
Jacqui is ook echt de gift that keeps on giving hè. Niet dat ik nou zo’n fan van Ryan ben maar ik ga stuk om hoe ze dan weer vanuit het niets volledig in tranen is om die souvenirs van Ryan. En dat ze dan binnen no time dat hele bord volgekalkt heeft met taken. Vond de laatste keer de deskundigen iets te soft naar haar, volgens mij is zij ook niet erg open minded en wil ze een soort van perfect mens van hem creëren, echt eng. Ieder seizoen denk ik weer hoe kunnen ze dit weer overtreffen qua type mensen.
Zij is echt een freakshow. Terecht crazy eyes genoemd, die guy had het al door.
mafs NL aflevering 10
Voor mij lijkt die Bram constant bezopen, hoe die praat en hoe die kijkt of zo?
Die karaokebar met die zoutzakken, kreeg echt lang leve de liefde vibes
Giovanni heeft het Sims bed denk ik
Als ik naar Giovanni kijk dan moet ik denken aan Abraham Lincoln:joy:
Ik snap gewoon NIET hoe die match tussen Hinke en Gio is bedacht?? Hij is zo simpel, oppervlakkig en wereldvreemd?
MAFS aus 38
Ik had het al 100 jaar geleden op TikTok gezien maar: GO CARINA GO
Jaaaaa
Alleen Awhina GIRL
MAFS NL aflevering 13
Bjorn hoe kun je zo simpel zijn en zo niet doorhebben dat Marcella niks van je moet hebben. Vind het ergens ook wel zielig. En dat zijn moeder komt helpen met zijn huis schoonmaken I can’t
Ik ben ziek dus kan lekker Bingen en ben nu ook aan MAFS Australia begonnen
Lauren vind ik eng maar Eliot zo mogelijk nog enger
Sierah en Billy vind ik leuk! Jamie en haar man ook
Heeft iedereen in Australië neptieten en hun gezicht volgespoten met botox/filler?
Waarom doe je mee aan dit programma als je een bepaald type/uiterlijk zo belangrijk vindt?
OMG wat een kneeeeusje
Maar zij is ook echt zo stijfjes, waarom is zij niet eerlijk tegen hem
Ja zij wil dat hij initiatief neemt en dat ie peper in zn reet nodig heeft maar dat heeft ze zelf net zo goed
Ja zo onvolwassen. En dat hij z’n kussensloop verkeerd deed. Hoe doe je dat überhaupt verkeerd?