Married at first sight

Heftig hoor! En dan snap ik wel dat ze kiest om te stoppen met MAFS.

1 like

Haha niet teveel dan! Ik erger me nu aan haar overdreven mondbewegingen de hele tijd.

4 likes

Ja de hele tijd d’r tong uit d’r mond.

1 like

Ja of wijd open :weary:

1 like

Ze is nog zo jong ook, wat erg!

1 like

Ik ben ook helemaal bij :tipping_hand_woman:. Interessant seizoen weer…

Wat een vreselijk seizoen. Mafs on steroids. Ze hebben door dat drama werkt en nu wordt Ć­edereen tegen elkaar uit gespeeld. Ik vind het bijna niet meer leuk om naar te kijken, het is te stressvol.

1 like

Ik ga voor het eerst mafs kijken. Dat nieuwe aus seizoen. Kijk nu al op van het gedrag van die alissa en David

Maar is dit geen goed seizoen om mee te beginnen? Haha

1 like

Ooh jawel hoor. Gewoon lekker kijken. Maar wel eens dat het ieder seizoen iets extremer lijkt te worden. Mijn favo seizoen is het seizoen met Olivia/Liv en Jackson als koppel. Dat is ook een goede om mee te beginnen. Maar dan kun je niet meekletsen hier.

4 likes

Je moet het gewoon kijken om de drama, niet omdat je denkt ah leuk concept en ik hoop dat mensen helemaal verliefd worden op elkaar. Want voor dat laatste doen ze het al heel wat seizoenen niet meer bij mafs Australiƫ

5 likes

Welk seizoen is dit van mafs aus ookalweer: een van de mannen zeikt zijn vrouw compleet af tijdens het vrijgezellenfeest met de andere heren. Met echt grove opmerkingen. De andere mannen die houden hem volgens mij ook een beetje het hand boven het hoofd (of doen net alsof ze het niet gehoord hebben) en dan in een van de latere afleveringen wordt heel dat vrijgezellenfeest integraal uitgezonden door de experts voor de hele groep waardoor die vent compleet door de mand valt. Dat was echt zo fucking heerlijke tv, wil dat stuk eigenlijk terugkijken.

Waren dat niet Liz en Sam in 2019?

2 likes

Ik vind Gia toch zo’n vreselijk mens. Omg. Vind Bec ook echt verschrikkelijk maar Gia gaat echt net dat stapje verder.

1 like

Ik heb dat na een aantal afleveringen dus juist andersom. Dat ik nog bijna kan inkomen in Gia. Bec is zo onzeker dat ze de mean girl gaat uithangen.

Maar zie ze op socials gewoon samen, dus hoe erg dat dan scripted en geknipt is weet ik niet

En Mel pff daar heb ik al helemaal geen woorden voor :face_with_spiral_eyes: ik kan dat zure hoofd van haar ook echt niet uitstaan. Arme Luke

4 likes

Ja zou wel kunnen, ik denk dat het sowieso dat seizoen was als ik er stukjes van terugkijk want wtf was dat voor bizar seizoen :joy:

3 likes

Haha laat maar, het is gewoon echt een vals kreng

Ik zal mijn reactie in een spoiler zetten want weet niet of je al zo ver hebt gekeken als ik haha maar ik ben tot aflevering 24 nu.

Ik zie wat je bedoelt, maar Bec is tenminste nog door iedereen uitgespuugd op de retreat ( ook al was ik het hier in eerste instantie tot op zekere hoogte wel met Bec eens en vond ik Rachel echt wel heel overdreven doen?) Ik vond die opmerking ook wel grof, maar Rachel zei zelf twee minuten daarvoor:’ we didn’t bang yet!’ , snap niet dat je dan ineens zo in zak en as kan zitten als iemand het vervolgens over een finger bang heeft. Kan best dat je zo’n opmerking niet leuk vindt, en dat snap ik ook, maar ik vind haar reactie wel echt heel extreem en theatraal. Om dan de hele dag rond te lopen alsof er iemand is doodgegaan vind ik echt niet normaal :joy:

Verder vind ik ze allebei verschrikkelijk, maar Bec heeft gewoon geen controle over haar emoties en is gewoon onbeschoft en onbeholpen lijkt wel? En ook maakt ze beslissingen die ik echt niet snap. Wie gaat er nou over anderen roddelen en zo’n kut opmerking over merch maken bijvoorbeeld tegen iemand die je niet mag en continu woorden en ruzie mee hebt? Hoe kan je nou niet anticiperen dat dat niet goed voor je gaat aflopen? Haha. Gia daarentegen vind ik toch erger want ze is gewoon zooo ontzettend manipulatief. Ik kan het niet uitstaan dat ze iedere keer wegkomt met haar kut gedrag. Echt kudos aan Alyssa, Joel en Stella hoe zij met haar omgingen. Stella vond ik vooral echt een queen hoe zij met Brooke en Gia omging. Dat Gia nu zo vriendelijk tegen Alyssa doet bijvoorbeeld kan ik echt niet tegen na haar verschrikkelijke opmerkingen en gedrag tegen haar.

Gia laat verder ook iedere keer anderen haar drama creĆ«ren en is echt pathetic wanneer ze alleen staat. Toen Brooke wegging bijvoorbeeld ging ze ineens Bec bevrienden omdat ze anders niemand had om een mean girl mee te zijn . Echt hoe sad kan je zijn. Verder kan ik er ook zo slecht tegen hoe ze altijd iedereen tegen elkaar uitspeelt en dan mensen zichzelf op laat fokken terwijl zij dan ā€˜kalm’ blijft. Echt zo ontzettend toxic. En Gia kan het ook gewoon niet hebben als iedereen gewoon rustig hun salade aan het eten is haha. Dan MOET ze gewoon shit stirren en iemand voor de bus gooien voor haar entertainment. Ughh kan haar gewoon heeeeel slecht hebben merk ik. Bec is ook psycho hoor don’t get me wrong, maar vind Gia net wat meer berekend dan haar en vooral dat ze er iedere keer mee wegkomt kan ik niet tegen. Ok einde lange rant :joy:

5 likes

Eens

1 like

Helemaal eens met alles in je analyse maar wel nog een aanvulling op de ruzie op de retreat:

Ja vrij overdreven van Rachel. Maar als Bec gewoon meteen had gezegd: ā€œOja sorry was lomp, had ik niet moeten zeggen.ā€ Dan was er volgens mij NIETSSSSS aan de hand geweest. Bec bleef ook maar verder graven en het erger maken.

En over die merch: hier komt ook weer terug dat Bec diep onzeker is. Ze heeft haar gelijk bij Danny gehaald en daar voelt ze zich door gesterkt. Nu wil de haar gelijk halen bij de meiden door grapjes te maken om hun aan boord te kunnen krijgen. Maargoed, dat lukte niet dus toen zat ze klem. En een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Ik verbaas me vooral altijd zo over hoe ongelofelijk onvolwassen mensen op die leeffijd nog blijken te zijn. Ik snap dat de productie daar ook een beetje op selecteert maar bestaan deze mensen echt? :joy:

2 likes

Dit is echt Mean Girls in not real life maar toch Mean Girls Mate

2 likes