Married at first sight

Ik ben echt nog lang niet waar jullie zijn.

Maar ik stoor me elke keer zo aan de manier van monteren.
Je merkt aan alles dat de blikken bij lange stiltes of bepaalde reacties niet perse horen bij het moment dat ze laten zien. Het hoort het vast juicier te maken ofzo, maar ik vind het irritant.

9 likes

Nee nog lang niet haha 🫶🏻 ben bij 10 nu, dus ik zal het later lezen

1 like

Ja dat vond ik ook wel. Toen Rachel op een gegeven moment naar haar toekwam om het uit te praten en alles wou afsluiten, begon Bec gelijk weer in de aanval te gaan. En toen had ik echt zoiets van waaaaaaarom?! Laat het gewoon gaan en sluit het af :joy:. Bec weet gewoon NIET wanneer ze moet stoppen en haar mond moet houden. En voor Rachel heeft haar eigen reactie ook niet goed uitgepakt want ze zal nu forever miss finger bang blijven wanneer mensen terugdenken aan de cast van dit seizoen haha. En dat merch grapje had ze gewoon lekker tussen haar en Danny moeten houden. Ik snap gewoon absoluut niet waarom je daar tegen twee overduidelijke bitches gaat beginnen die je niet mogen :joy: Echt onbegrijpelijk hahah. En idd ik heb dat continu ook bij Gia. Dat Brooke en Juliette zich zo gedragen is al shocking naar zij zijn tenminste nog in de 20, zij is 35 en heeft een kind, echt bizar, grow up.

3 likes

Waar kijken jullie? Ik wil niet wachten op vrijdag en dan iedere week een aflevering ofzo.

Mijn vriend heeft gewoon alle afleveringen voor me gedownload haha. Ik had ook geen geduld. Op zich releast Videoland wel 4 afleveringen tegelijkertijd op vrijdag maar ik ging er gewoon te snel doorheen haha.

1 like

Ik kijk op shvideos (.com .co? ken link niet uit m’n hoofd maar moet wel lukken met google)

2 likes

Nou ik heb in 3 dagen 12 afl gebinged. Wat heerlijk! En bizar ook wajow. Iedereen is walgelijk.

Afl 12

wtf denkt Brook??? En al die meiden erbij. Wat een genante vertoning dit. Alsof ze onder invloed is en niet inziet hoe luid en achterlijk doet. Runaway bride gezeik. Ga naar huis als je wil. En schreeuw niet door iedereen heen.

Die Chris vind ik ook echt een lul met zijn uitsprake en gedrag. Alleen had ik het toch wat met hem te doen hier.

Ik snap niet dat de producers haar niet hebben verwijderd op een moment.

5 likes

Ik ben nu bij afl 7 en ik erger me zooooo aan mel, wordt dit beter??

1 like
antwoord aflevering 7

Verrassend genoeg, ja!

1 like

Ik kom best flink aangeschoten thuis, maar hoopte echt dat de nieuwe afleveringen al online stonden. Kan ik daar lekker snel mee in slaap vallen. Dacht komen vast pas om 12 u ofzo online, maar ze staan er al! Zo blij!

Lekker in slaap vallen, kan ik morgen goed/opnieuw kijken. Heerlijk

5 likes

Excuus dubbele post

Afl 13

Brook… wat een sneue bedoeling. Enige rede dat ze haar excuses een soort van aanbood is omdat de rest dat deed. Er zat nul oprechtheid in. Toen ze flink werd aangesproken op haar gedrag, vlucht ze. Echt bah wat een kutwijf.

Afl 14

Wtf die Tyson, gadverdamme trump boy. Ze is twee jaar ouder, dat wilde ik niet. Ik krijg woke vibes. Echt gadver gadver gadver.
Ze mag geen hoge bodycount hebben, maar wat is er mis met haar dat ze nog nooit een relatie heeft gehad.

Ik ben nog in de aflevering, maar alles wat uit deze vent zijn mond komt wordt erger en erger. Bah!

4 likes

Afl 14

Waarom komen er ineens 2 nieuwe koppels bij? Omdat er 2 zijn afgevallen? Maarja dat is toch het hele programma dat dat kan, dan ga je toch verder in op de andere koppels.

En die Tyson echt gadddddddddverdamme. Ik ben nog geen 5 min bezig, maar hij wil geen vrouw met groen haar. Hoeveel vrouwen met groen haar zie je :joy::joy::joy::joy::joy:

Gia gaat hem sowieso haten als ze hoort dat hij geen vrouw wil met kinderen.

En tijdens zijn auditievideo, het gezicht van die expert de hele tijd hahahaha

Ik gun hem echt geen vrouw, flikker op.

3 likes

Haha dat is elk seizoen zo

3 likes

Oh huh :joy:

HAHA die tyson wat een incestbek

6 likes

MAFS Australia is echt the gift that keeps on giving. Steeds als je denkt dat het niet veel erger kan staat wel weer een nieuw bruidspaar klaar waar je de mond van open valt. Gotta love it.

5 likes

Wat een creeeeeep, hij kan zo in de nieuwe Louis Theroux docu.

1 like

Lol die Tyson denk ook echt dat hij een bestelling heeft geplaatst voor een vrouw he

‘I asked for younger’ nou bel de klantenservice vieze pedo

3 likes
aflevering 16

Die Bec is ook echt gestoord? Zo mega onzeker en zich zo willen vastklampen aan haar ‘huwelijk’ dat ze maar om zich heen maait en iedereen er van langs geeft.
Ik weet niet of het nou hier was gezegd of dat ik het heb uit de podcast blind getrouwd, maar er lijkt ook zoveel alcohol gedronken te worden bij die dinner party’s. Ik kreeg bij Bec ook het idee dat ze echt niet nuchter was.

3 likes

Volgens mij was dat wel iets anders dan alcohol, ze was aan het kaakschaatsen vond ik. Man wat een types weer, ik word opgefokt van de helft van die lui

2 likes