Ik zie online (reddit) ook allemaal speculaties dat ze alcoholist zou zijn. Nu lijkt dat mij wat overbodig om te gaan concluderen, maar ze lijkt wel overmatig onder invloed. Zeker als haar gedrag zo extreem explodeert als ze aan wijn zit.
Ik zie dat Mel vandaag helaas is overleden in het bijzijn van haar geliefde.
Ohhh nee wat erg! ![]()
Het is heel erg snel gegaan. Wat verdrietig zeg ![]()
Kan iemand aub de oren en ogen uit en van mijn kop rukken, ik kan tyson gewoon niet meer aan en hij is er pas 1 aflevering bij
Nee, dat straalt te veel mannelijke energie uit dus je bent maar gewoon onderdanig en luistert naar hem.
Afl 17: Greyson en Luke mogen beide tegelijkertijd bij mij komen uithuilen hoor. De hotties van het seizoen voor mij. đ«Ł
Agree. Weet echt niet wat er mis is met Mel.
Wat een gemene rare nare vrouwen zitten er in dit seizoen zeg, mijn God
Uhhh Gia zat die ex van Scott belachelijk te maken dat ze OF heeft en nu gaat ze het zelf ook doen ![]()
Whaha ja verschrikkelijk
Afl 20
Juliette is kk dom I canât even
Ik had alleen even gemist of Joel nou wel of niet had gezegd over die ster.
Hij had gezegd: you donât see the star in me.
Hij heeft ook nog aan haar geprobeerd uit te leggen dat het een metafoor was om te zeggen dat zij niet inziet wat hem drijft.
Het wordt ook maar 5 keer herhaald om te laten zien hoe stom ze is ![]()
Maar die deed het âvoor maar $8â, Gia doet het misschien wel voor $10
Heel typisch inderdaad nadat ze daarom zo expliciet op zijn ex zat af te geven.
Wat laat ze zich kennen inderdaadâŠ
Maar⊠ik vind het ook echt heel raar dat Joel dan niet even duidelijk maakt wat hij wel gezegd heeft?
Of kan iemand even spoileren en komt dat nog?
Ik denk dat dat er uit is geknipt
Dat komt wel nog in een latere aflevering tijdens een commitment ceremony als ik het me goed herinner.