Married at first sight

Spoiler over Brook

Ze is zwanger en verloofd?? Wtf :joy: ze ging er rond augustus uit en was in november al zwanger dus dat is lekker vlot gegaan. Edit: ze is schijnbaar weer samen met haar ex waarmee het net uit was toen ze meedeed aan MAFS.

4 likes

Nieuw (NL) seizoen!! Iemand al gekeken?

1 like

Ik ben nu in afl 1, staan alweer 4 op zag ik

Ik heb het gevoel dat die Domenik al vaker op tv is geweest, First dates ofzo?

Ik heb alleen de 1e gekeken van het nieuwe NL seizoen maar ik moet altijd zo lachen om die mannen die meteen denken wauw wat een knappe vrouw, ik voelde meteen een spark etc
En dat de vrouwen iets hebben van hmm hij ziet er aardig uit. Maar er wordt volgens mij niet vaak gezegd van wat een knappe ventšŸ˜‚

1 like

Heel eerlijk, ik zie ook maar zelden een man waarvan ik denk woooow knappe vent. :joy:

14 likes

Bezig met 1e aflevering van NL seizoen. Maar de aflevering begint al met een paar voorstukjes waarin allerlei koppels ruzie hebben of dat er iets aan de hand is. Nou in de geschiedenis van het programma heb ik die relaties nog nooit goed zien komen. Dus ik verwacht weer een laag slagingspercentage…

1 like

Ben nu in aflevering 2. Wat een heerlijke lieve vent die Dominik!

Ik vind hem wel vrij intens :sweat_smile:. Heb inmiddels alle 6 de afleveringen op Videoland gebinged en na 2 dagen al helemaal verliefd zijn en zeggen dat dit voor altijd is, vind ik vrij snel. Ik hoop het wel voor ze, want ze zijn verder idd heel lief en open naar elkaar maar meestal loopt het tussen de koppels die snel van stapel lopen ook snel weer stuk.

4 likes

Spoiler over de finale vows

Zoveel respect voor David! Ik was echt bang dat hij zich weer zou inperken om Alyssa terug te krijgen, maar was blij dat ie haar gewoon lekker achterliet haha. Hoe ze toen die final vows vervolgens nog in de leegte aan die kamerplanten ging voorlezen bewees echt zijn punt dat het altijd ging om wat zij te vertellen had in de relatie en nooit om hem of zijn gevoelens.

En ik ben ook gewoon niet overtuigd van Rachel en Stevo. Sorry maar als een man zo lauwwarm jegens mij zou zijn als hij in het begin en (net zo lauwwarm als die wanstaltige nachos die hij had gemaakt overigens :joy:) zou ik er echt niet verder mee gaan persoonlijk. Hoorde ook dat ze niet meer samen zijn omdat het hem niet ā€˜lukte’ om haar te zien. Sorry hoor maar volgens mij is hij gewoon voor het programma bij haar gebleven maar had hij gewoon geen romantische gevoelens voor haar verder.

2 likes

Ik heb hem wel eens in mijn algoritme gehad op Instagram. Hij showt kleding uit z’n winkel.

1 like
Weet niet welke aflevering, maar 1 van de eerste 6

Wat is die Kirsten IRRITANT. Kan er bijna niet naar kijken met dat lachje de hele tijd.

3 likes

Ja jeeeeeezus dat irritante gegiechel!!! Erger me kapot.

1 like

Ja SAME, dat gegiechel is echt ongelofelijk irritant. En ze heeft ook echt een immens lange nek?

10 likes

God wat een aflevering vandaag

6 likes

Ik zie bij die man ook wel wat :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

5 likes
Sandra en Rob

Omg wat is die Sandra een onsympathieke vrouw. Die gemene vriendinnengroep ook waarvan er eentje 5 minuten voordat Rob naar het altaar moet zegt ā€˜ja ze houdt niet van kaal’. Ze zei sorry maar ze gaf echt geen fuck. Koningin van Hoofddorp

20 likes

Echt he!!! Ongelofelijk, wat een nare vrouwen. Rob dogded a bullet there :wave:t3:

16 likes

Ja echt hou gewoon je mond dan

2 likes
Sandra en Rob

Lol nee ze heeft er geen traan om gelaten, ik had ook de indruk dat het haar totaal niet boeide. En die blikken van al die vriendinnen bahhhhh, ze voelden zich allemaal veel te goed

9 likes