Married at first sight

Rob & Sandra

Ik vond het echt wel sneu voor hem, lijkt mij wel een lieve man.
Poppenkast wat die moeder ook zei.
Waarom doe je ook mee? Je zegt je dat je verder wil kijken dan ‘toyboys’, maar blijkbaar niet dus. Tuurlijk kan zoiets gebeuren, maar ze luisterde niet eens naar zijn werk en al die dingen over hem.
Hopelijk krijgt hij een tweede kans.
Wel echt goed van Eveline dat ze even de waarheid zo zei

8 likes

Rob & Sandra

Samenvatting

Zo goed hoe Rob reageert. Even bij haar checken: ‘gaat het?’ Mee gaan met wat zij wil, de rust bewaren. Echt haar loss dit hoor. En dat zij als een soort “slachtoffer” door Carlo mee wordt genomen. Echt doe even normaal hoor :joy:

5 likes

Ja dat vond ik ook zo irritant, dat Carlo zo met haar wegliep :roll_eyes:

4 likes

Ik vind Kirsten zooo vervelend, zij maakt alles ongemakkelijk en dan ook de hele tijd dat gegiechel.

Ik kreeg ook echt bad vibes over iets wat die moeder zei toen ze Luigi mocht ontmoeten. Dat je zag dat hij buitenlands was maar Italiaans was dan wel goed. Krijg sowieso de kriebels van iedereen die zichzelf als ~nuchter~ omschrijft want volgens mij zijn dat de meest oordelende mensen😂

22 likes

Zij zou goede vriendinnen met die Linda zijn, die lacht ook alles weg terwijl ze aan het oordelen is, zo uptight allebei.

En ze lijkt me ook xenofoob/racistisch? Wat betreft Marokko is alles bijzonder maar ze bedoelt duidelijk iets anders.

9 likes

Ja ze zei “ja buitenlands typ maar ja Italiaans dus prima toch”
Dus als het iets anders was geweest was het niet prima

6 likes

Zo inderdaad! Zij komt over als een giechelende 17-jarige ofzo. Vind het sneu voor Luigi dat hij is gekoppeld aan zo’n suffig en kinderachtig typ.

Bedenk mij nu trouwens ook die Linda. Zij vindt zichzelf volgens mij heel knap, fit en te goed voor haar match.

6 likes

Kon wel een shotjes spel doen hoe vaak zij “apart” zei :joy:

2 likes

Oh ja dat was het woord!

1 like

Ik moest ook lachen toen Kirsten zei dat ze ‘hem geen hoop wil geven’, meidddd weet je wel voor welk programma je je hebt opgegeven? Ze gedraagt zich alsof ze geforceerd is om daar te zijn.

Ik vraag me wel af waar het vandaan komt dat als (veelal) de vrouwen zich in eerste instantie niet seksueel aangetrokken voelen tot de man, ze daarna ook niet meer gewoon vriendschappelijk met diegene kunnen omgaan. Zoals bij Linda of Kirsten, waarom het jezelf nog zoveel moeilijker maken door zo spastisch ongemakkelijk te gaan doen. Of in Kirstens geval gewoon haast onvriendelijk. Snap dat het anders is als je in de situatie zit, maar dit gebeurt in zoveel seizoenen, op deze mogelijkheid kan je je toch wel een klein beetje mentaal voorbereiden?

7 likes

Nouja ik snap ook wel dat t gewoon bijzonder ongemakkelijk is allemaal als je met een wildvreemde die je niet aantrekkelijk vindt op vakantie bent. Je zit de hele dag op elkaars lip, tis niet dat je na een date van 2 uur zegt bedankt ik ga lekker naar huis.

Ik denk dat mensen vooral heel sterk onderschatten hoe belangrijk iemand aantrekkelijk vinden is. Dat geouwehoer over ja ik val op innerlijk blijkt gewoon 9 van de 10 keer niet waar te zijn. Wat ik snap, want ik zou dat ook hebben, maarja dan moet je dus niet aan zoiets mee doen.

4 likes

Nee dat snap ik ook zeker! Ik bedoel ook niet de romantische klik, ik ben er eigenlijk ook van overtuigd dat dit soort experimenten niet werken als er geen (seksuele) aantrekkingskracht is. Maar ik persoonlijk kan het met veel types mensen wel gewoon vriendschappelijk gezellig hebben als het moet. Ik snap niet waarom ze de moeite niet doen om het iig voor jezelf wat leuker te maken door een beetje te ouwehoeren en gewoon normaal vriendschappelijk om te springen met de ander.

5 likes

Ja ik denk dus echt dat dat geen hele dag is vol te houden. Dat zou ik een paar uur nog kunnen maar daarna zou ik ook denken joh ik ben er wel even klaar mee om interesse te tonen in iemand die ik niet aantrekkelijk vind en als je hier aan mee doet heb je ook niet de intentie om nieuwe vrienden te maken.

1 like

Ja, nee, ik snap dat eigenlijk niet. Ze hebben zichzelf opgegeven. Ga gewoon een leuke tijd hebben met een vreemde. Doe een beetje spontaan en gezellig, dan wordt het namelijk vaak vanzelf leuk. En als je daar niet zo goed in bent is dit programma denk ik niets voor jou? Ik vind het echt een beetje armoe eigenlijk dat sommigen zo star en zelfs onvriendelijk doen. Doe gewoon gezellig, trap wat lol en dan kun je zien of die romantische klik nog komt. Maar het komt sowieso niet als je de hele tijd niets zegt of zeurt

Ik vind dat echt een kwaliteit die los staat van of de ander leuk/knap is. Iedereen heeft wel wat interessants waar je op in kan gaan of wat je kan ontdekken. Wijntje erbij en je dag is leuk

Je merkt gewoon dat een aantal mensen (in dit seizoen vrouwen maar in andere seizoenen ook mannen) de handdoek in de ring gooien als ze de ander niet knap vinden en dat vind ik in de context van dit programma echt grof. Nogmaals: geef jezelf dan niet op

32 likes

Ja dat zei evelien toch ook tegen sandra, had gewoon ja gezegd en ga lol maken, wie weet gebeurt er wat. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat ik dat op een date al niet kan, laat staan op een vakantie met een wildvreemde. Ik ben dan toch mezelf niet.

2 likes

Ja dat kan dat jij daar anders in zou staan. Ik bedoel alleen te zeggen dat alle seizoenen inmiddels wel bewezen hebben dat mensen vaak denken dat ze verder dan het uiterlijk kunnen kijken, maar dat gewoon niet kunnen.

3 likes

Maar dat is precies mijn punt: het is denk ik niet ‘kan niet’ maar eerder ‘wil niet’ en dat vind ik echt heel onaardig en lelijk. Want ik geloof niet dat deze mensen dit niet weten van zichzelf en toch geven ze zich op. Jullie weten het ook van jezelf

(Overigens heb ik het niet over de mensen die verlegen of ongemakkelijk zijn)

*Ik snap overigens wel wat je zegt: voor sommige mensen is uiterlijk gewoon belangrijk. Ik zeg ook niet dat ze getrouwd moeten blijven, maar iemand knap vinden zou geen voorwaarde moeten zijn voor leuk en aardig tegen iemand kunnen doen voor een paar dagen

5 likes

Ja misschien heb ik dan ergens toch nog de positieve hoop dat iemand als bijv Kirsten zich nu pas realiseert hoe belangrijk fysieke aantrekking voor haar is. Van een Sandra bijv geloof ik ook niet dat ze dit niet wist.

4 likes

Haha nee die hoopte nog steeds dat een van de Roelvinkjes bij het altaar zou staan :clown_face:

Kirsten is echt mijn BEC, maar Luigi is ook wel bijzonder delulu met zijn positieve analyses van de situatie.

2 likes

Man man man wat een matches… Goed werk weer van die experts, niet dus

1 like