Jezus Kyle met je zure hoofd zuur te doen. ‘In onze gesprekken raken we elkaar niet’ nee omdat jij nog geen 3 woorden hebt gezegd
Volgt hier iemand nog de Australische versie? ![]()
jaaaaa
Yesss!
Ja echt hoor, jezus Kyle
Gelukkig! Ik vind niks aan de Nederlandse versie.
Ik ben nu bij met de NL Videoland (Afl 32) en ben er wel echt achter dat gewoon niemand leuk is die mee doet. Zelfs Rachel en Steve niet. Al is er op zich niks “mis” met ze natuurlijk en zijn het gewoon aardige mensen. Ze zitten toch in mijn irritatiezone.
Ik heb helaas al bijna alles gespoiled gehad van het einde, ik probeer het niet te bekijken dus niet alles is correct wellicht.
Niet openen als je geen spoilers voor het einde van het seizoen wil. (wie er nog samen zijn etc.)
Ik geloof dat alleen Stella en Filip nog door gingen samen, al viel het wel te verwachten dat niemand anders matchde.
Ook blijkt Danny echt een enorme misogyne lul te zijn. Er komt in AUS allemaal “unseen footage” uit waar hij er echt niet goed uit komt. Heel eerlijk, vind ik dat wel jammer. Ik had hem niet echt hoog zitten, maar dit valt mij wel echt van hem tegen.
Alyssa wordt blijkbaar ook nog een extreem gehaate villain in het seizoen de komende afleveringen. Ben heel benieuwd wat daar is gebeurd is.
Kijken jullie trouwens ook die after the (dinner) show/behind the scenes afleveringen? Ik zie dat steeds voorbij komen, maar ik geloof niet dat dat wordt uitgezonden in NL.
Ja die after the dinner show krijg ik steeds op TikTok, daar kwamen wel veel spoilers in maarja ik kijk het zelf
vond het wel mooi hoe ze Gia hadden geconfronteerd met dr leugen haha
Ik kijk ook nog steeds! En voor wie de podcast Getrouwd op het eerste gezicht ook luistert, de vraag wat de amuse van de week is betekent kwam van mij, waarbij hij eerst m’n naam wel en toen niet goed uitsprak ![]()
Die after dinner skip ik snel want ik wil geen spoilers maar @Spaarlamp de vraag aan Gia, bedoel je dat ze zei dat Danny haar aantrekkelijker vond? Als het daarover ging, wat zei ze? Verder geen spoilers hoor! ![]()
Hahah heerlijk, ik was ook benieuwd waar het vandaan kwam. Vind het echt een heerlijke podcast!
Oh zo wereldvreemd? Bij echt alles: ‘zo apart…’ en over Marokko ‘daar kom je toch echt niet op om heen te gaan’. Ik vind haar echt heeel irritant😂
“Crème fraiche??? Dat klinkt echt heel vies”
Ze is echt onuitstaanbaar
Ik vind het van MAFS Australië zo bizar dat ze allemaal zo rijk (lijken te) zijn?? Scott die een mega huis heeft aan zee en Gia vindt dat te klein en heeft een groter huis. En Bec met een huis van 3 miljoen wat is afbetaald tot een paar ton.
Ik zat echt zo te kijken: ???
As vrijdag denk ik de laatste afleveringen!!!
MAFS NL pakt me weer niet. Heb een poging gedaan maar het gaat echt te traag voor me.
Ja mee eens! Al hoorde ik ergens dat Bec dat huis heeft geërfd. Maar inderdaad hoe komt een verpleegster (Gia) aan zoveel geld? Of die Chris met zijn mooie boerderij.
NL: wat een doodvermoeiende aflevering vandaag zeg mij himmel. Kunnen ze voor volgend seizoen niet in eerste instantie even screenen op wie dit experiment uberhaupt aan kan en ook wil ![]()
![]()
![]()
Ja ik werd onwel toen Kirsten zei: het gaat te snel allemaal (of Luigi moet daar ‘s avonds laat plots allerlei toespelingen maken maar ik kan dat me eigenlijk niet voorstellen) en al helemaal toen het voorstel van Luigi om te koken als ze een lange dag heeft gehad tijdens het samenwonen werd beantwoord met nou zullen we even dingen in een normaal tempo doen ???
En Kyle is echt een ongekend saaie jankerd, hoe hij ook daar rond liep… alsof er iemand met een pistool achter de camera stond en hij daar onder zware dwang moest zijn.
Kyle:
Afl. 10 Kirsten
Jeeemig hoe onvolwassen is zij? Kan niet eens een normaal gesprek voeren met Luigi terwijl hij hele normale vragen stelt over of zij vindt dat het te snel gaat etc.
Kan me niet voorstellen dat de “experts” bij Kirsten niet door deze flex van haar hebben doorgeprikt in alle voorgesprekken ![]()
Ik begin steeds meer te denken dat heel weinig mensen zich opgeven en dat ze qua matchmakng maar gewoon ‘het beste ervan maken’
In de eerste seizoenen zag je ook de selectiedagen met honderden mensen, dat zie je nu niet meer. En vroeger lag de focus meer op ‘matchen via de wetenschap’ (niet dat ik dat helemaal geloof) en nu op ‘matchen op basis van de gesprekken’. Die gesprekken zijn natuurlijk niet zo veel waard als je weinig zelfreflectie hebt
Ik kijk de Australische versie trouwens ook maar ik vind dat kneuterige van de Nederlandse versie juist leuk.
afl 11
Ik heb de aflevering nog niet afgekeken, maar die Kyle schijnt echt te denken dat hij een soort fitboy is terwijl het lijkt alsof hij een mega ongezonde relatie met voeding en gewicht heeft.
Ik zei precies het zelfde tegen mijn vriend vanochtend: hoe hij zo heftig reageerde op het feit dat zij genoot van het hotelontbijt (gewoon een uitgebreid ontbijt, op vakantie) en dat hij ‘dit niet nodig heeft’ en zij hem uit zijn ritme haalt… lijkt alsof hij echt een ongezonde relatie heeft met voeding en zo bang is om terug te vallen als hij ook maar iets ‘ongezonds’ eet. Ik vind het ergens wel zielig dat hij zichzelf zó tegenkomt, maar ik kan ook niet te veel medelijden hebben omdat hij zich zo onsympathiek uit