Eerst alleen uiterlijk maar nu ook wel qua gedrag. Die standaarden van hem en hoe hij zo uittunede tijdens het eten.
Ik denk dat het tijd is om the opposite te gaan doen.
Eerst alleen uiterlijk maar nu ook wel qua gedrag. Die standaarden van hem en hoe hij zo uittunede tijdens het eten.
Ik denk dat het tijd is om the opposite te gaan doen.
Met ook de vooruitblik van de volgende aflevering begin ik het idee te krijgen dat Kyle in het beginstadium van manosphere videos is beland. Nog niet zodanig dat hij heel extreem is in denkbeelden, maar sommige dingen die hij zegt icm dat werken aan zichzelf op een rigide manier klinken soms wel als het sentiment in zulke bro-filmpjes.
Hij kan beter weer even in zn disney-adult kant gaan, dat past hem veel beter.
Zijn die niet juist ook vaak eng
Ach ik vind het ook zo sneu voor Danique, vind haar zo’n lieverd en dan wordt ze aan zo’n pannenkoek gekoppeld
Jawel maar harmless eng
Ik vind dat ze hier zo knap en volwassen mee omgaat steeds. En ik weet niet wat die Kyle verwacht, maar ik vind haar écht een hele leuke meid. Zo zonde dat ze hiermee zit opgescheept.
Ik kijk vooruit op videoland en krijg echt een beetje de kriebels van al het gehuil van de 2 mannen :’) nu al teksten als “dit is het begin van: voor altijd” en “dit is échte liefde”. Dat kan op de lange termijn toch niet goed gaan? Of ben ik dan te pessimistisch?
Echt heel sneu. Ze probeert het echt en blijft positief, maar heb het echt met haar te doen. Aan het begin dacht ik dit kan nog wel een match zijn.
Vond die stare/zone-out echt naar bij dat etentje
Ik geloof hier eigenlijk juist wel in. Ik denk dat liefde echt wel zo kan zijn als het klinkt en je jezelf openstelt. Maar goed, het kan natuurlijk nog gebeuren dat ze kanten van elkaar gaan zien die ze minder vinden en ben wel benieuwd hoe ze daar dan mee omgaan. Het is allemaal inderdaad heel snel maar ik vind ze wel echt leuk en lief en zie geen red flags in hoe ze met elkaar omgaan oid
Ja das waar. Nou we gaan het zien! Hoop het voor ze want ze zijn wel heel schattig haha
Ja dat, vorig jaar had je ook die boy bij Hinke, die zei ook uren niets. Maar die keek gewoon altijd blij, deze jongen kijkt continue alsof hem iets verschrikkelijks aangedaan is door hem aan haar te koppelen en ergens kijkt hij ook op haar neer ofzo
Ja inderdaad, die was wel echt vrolijk en zo leuk dat ze nog samen zijn
Maar hij stond er ook voor open, maar was vooral ook heel onhandig. Deze gast krijgt helemaal stress ofzo. Vond dat zijn vrienden ook wel echt goed advies gaven.
Vind het heerlijk om naar zulke gelukkige en dankbare mensen te kijken! Ik raak alleen maar gedeprimeerd van scènes met Kyle en Danique
Australie:
Mening over Scott:
Ik heb wel echt een beetje een zwak voor hem. Ja het is een beetje een sukkel/ei met heus moeilijke keuzes en overtuigingen. Ik vind hem toch wel echt een aardige vent die Gia niet verdiend. Hij kan niks goed doen bij Gia, of uberhaupt een mening/gevoel hebben. Je ziet de afgelopen afleveringen hoe erg hij gekwetst is, vind ik wel echt verdrietig
Lol die white Lotus muziek bij Kuil en Danique
Aflevering 10 Luigi en Kirsten
Oké ik stel mijn mening bij over Luigi. Kirsten was zo infantiel in hun gesprek samen. Keek hem niet aan, halve antwoorden geven. Hij moest maar een beetje raden wat ze bedoelde. Vond hem heel rustig en respectvol. Haar echt ongelofelijk kinderlijk. Kom op, spreek je uit, kijk hem aan. Dat is het minste dat je kunt doen
Hahahaahhah Kuil
Er valt zo veel meer te zeggen over de aflevering van vandaag maargoed.
Ik vind het zo irritant dat mensen Linda’s ogen mooi vinden. Wtf is er mooi aan? Zit 0 uitstraling in. Lelijke make-up er nog bij. Ugh.
Pff, hoe dominant Dominik zijn visie bij anderen probeert op te leggen tijdens het koppelsdiner (doen ze geen koppelsweekend meer?). Alleen maar omdat het toevallig bij hem wel gelukt is - voor nu althans - denkt hij te weten hoe anderen het moeten doen. Kreeg er echt de kriebels van.
Ik vind haar ook gemeen. Allemaal ‘verbeterpunten’ noemen terwijl het duidelijk aan haar ligt
@Amarens ik ben misschien een Dominic stan maar ik vond juist dat hij goede punten had en ik vond het lief dat hij wilde helpen. Had ook niet het idee dat de anderen het onprettig vonden. Behalve toen hij zei dat Kuil (sorry @Alchemy dit ga ik nu voor altijd zeggen) terughoudend is omdat hij verlegen is