Hahaha oh dat is mij ook helemaal niet opgevallen
Ik keek op haar instagram en ze is inmiddels goede vrienden met Danny
Ik heb dat toevallig gemist denk ik haha, kon me ook echt niet voorstellen dat ze dit zonder testen hadden gedaan.
Omg ik ben nu net begonnen met kijken via Videoland. Heb je die intro met Carlo die uit een boek voorleest, komt daarna Chantal achter hem weg als een of andere heksā¦
Had ze ook ff weer aandacht nodig?
Hahah het is ook een heks idd. Ik was daardoor even bang dat ze weer mee zou doen maar dat is gelukkig niet het geval.
Had zomaar zo kunnen zijn! Voor de sensatieā¦
Gelukkig is dat niet het geval
De zoon van Freddy mag er ook wel wezen, moet ik zeggen
Maar even⦠Hij zag er ook belachelijk goed uit in dat pak. Wat een knappe man!
Fair enough ja!
Was dat niet in een eerder seizoen ook, dat een vrouw helemaal verliefd was op haar gay vriend? Zij zei toen ook in elke zin 10x zijn naam weet even niet meer hoe die man heet
Maar Rein is inderdaad wel echt heel knap
Hahaha ik denk dat ik weet wie je bedoelt ja. Op een of andere manier heb ik Marcel in mān hoofd, maar dat slaat volgens mij nergens op
Peter! Het was Peter! en hij trouwde met Paul
Haha ja! Met zelfgeschreven lied⦠was het bij Ronald en Monique? Ik probeer het op te zoeken maar krijg het dus niet gevonden
Ohhh ja inderdaad
@Twijfelkont ik ben ook aan het zoeken haha dacht ook Ronald en Monique of Pascal en Mirjam⦠maar kan het niet vinden
Vind Lars sowieso nogal veel steeds. Ook qua (onzeker) lachen. Ben wel echt benieuwd naar hun reis en samenwonen, of hoe ze dat nu met Corona ook gaan doen
Nou kan die vriendin van Rein vast nog tijden op teren dat hij daar heeft geslapen
Nou idd en dat hij bijna zn broek uit deed voor dr neus
Oh wat cringe dit met die vriendin van Rein
Ondeugende en avontuurlijke randje bij Lizzy, dat zie ik nog niet voor me.