Married at first sight

Haha ja moest ik ook meteen aan denken! Vreselijk.

Ik cringe nu al.

Ik denk ook idd dat dit geen match is

Die vrouw moet zelf ook meedoen aan MAFS, om van die ongezonde obsessie voor Rein af te komen

11 likes

Ze hebben de obsessie voor flamingo’s iig gemeen

5 likes

Ze gaat liever ergens anders op zitten denk ik

2 likes

Hahaha ik ga stuk.

Van de ene kant zit ze op hem te geilen en van de andere kant gedraagt ze zich een beetje als een moedertje voor hem ofzo

8 likes

Is hij 31, wow. Ik vind hem zoveel ouder overkomen

Zo droog ook: Ma, we hebben binnenkort een bruiloft.
Met die stem en dat accent deed t me beetje denken aan Johnny Flodder hahaha omdat hij zo “ma” zegt. Wel lekker droog luv it.

1 like

Ik vind Mick een schatje. Als het een mismatch is meld ik me graag aan.

1 like

Hij woont wel mooi bij het water daar hoor

Een zilveren trouwjurk, ben benieuwd

Wil de vrouw met de hoed anoniem blijven hahaha dat zat zo voor haar ogen

2 likes

Oh geen idee eigenlijk!

Hmm denk ook dat ze elkaars type niet echt zijn. Ik vind Rein qua uiterlijk wel knap maar ik denk dat ik Danny qua persoonlijkheid leuker vind. Rein vind ik een beetje, knap maar hij weet het zelf ook type ofzo.

4 likes

Oeh die lippen van Lars zagen er niet smakelijk uit bij die kus haha

6 likes

Ik denk dat Rein en Danny daarom ook als enige wat verder uit elkaar wonen, de dating pool is veel kleiner als homo dus ik denk oprecht dat ze beide al veel mensen uit hun omgeving zouden herkennen :joy:

Valt me wel op dat ze het veel over de korte afstanden hebben, zou dat afgelopen jaren veel gedoe zijn geweest? Of hebben ze naar boer zoekt vrouw gekeken

2 likes

Aflevering 4

dat liedje bij Lars en Lizzy. Wat ongemakkelijk

2 likes

Lizzy kijkt ook constant zo ongemakkelijk :joy:

7 likes

Ik keek even op de instagram van Lizzy en zag dat ze een appartement heeft gekocht in oktober. Nu is samenwonen geen vereiste voor een geslaagde relatie/huwelijk natuurlijk, maar wel opvallend.

https://www.instagram.com/p/CGxtYFWlP29/

1 like

Hah duurde ook zo lang he.

poeeeh ik denk dat Rein en Dannny het niet gaan redden, de eerste ontmoeting is zoooo awkward omg :joy::joy: cringe voor het leven

4 likes