Married at first sight

Zie dat ze ook contact heeft met Danny. Wat leuk!
Vind dat altijd grappig/leuk dat deelnemers dan bevriend met elkaar raken. Lijkt me best gezellig om op die manier nieuwe mensen te leren kennen

3 likes

Was er vorig jaar niet ook een foto met allemaal mensen uit de koppels waar bij stond dat ze allemaal uit elkaar waren? Misschien zijn Lizzy en Danny ook op die manier bevriend geraakt :joy:

2 likes

Wat ik me trouwens afvraag: zou alles voor de deelnemers betaald worden? Dus ook het pak/de jurk die ze kiezen? Of de ringen? Of zal hier een bepaald budget aan zitten en als ze daar overheen gaan dat ze de rest zelf betalen?

Ik vind Lizzy echt een beetje te ‘sloom’ voor Lars. Denk dat een vrouw met wat meer pit beter bij Lars past! Maar we gaan het zien :slight_smile:

12 likes

Ik denk het wel, gezien alles ook bijna van dezelfde winkels komt.

Ik zie ook foto’s voorbij komen op Danny zijn instagram waar ook de broer van Lizzy op staat. Misschien dat Danny nu de zwager van Lizzy is?

20 likes

Oeh wie weet!!

Haha en ik vind dat zij (Daisy) echt precies zo praat als Julia Mekkes!

1 like

Ik denk dat Lizzy enorm wordt neergezet als zelfstandig, maar enorm op hem zou moeten leunen. Zijn huis, zij studeert nog deels, weinig eigen vrienden. En dan samen met iemand die alles goed op orde heeft met een sociaal leven, lijkt me lastig(of larstig)

18 likes

Dat zou echt leuk zijn :heart_eyes:

32 likes

Hahahaha :joy: knallend het weekend in

3 likes

Ze heeft een eigen appartement in aanbouw , baan en een mercedes? Volgens mij red die meid zich prima.

2 likes

Ja, nu ja. Maar bij de opnames en dus het begin van hun “relatie” niet

Een huis en dikke bak komen niet zomaar uit de lucht vallen. Als je ervan uitgaat dat de opnames in het voorjaar startte zal ze zich ook toen wel prima hebben kunnen redden.

Edit: ik vind haar ook niet overkomen als het grootste zonnetje in huis, maar ik vind haar ook echt niet iemand die de boel niet goed genoeg op orde heeft en daardoor aanhankelijk is. Maar misschien krijg ik daar nog ongelijk in.

1 like

Ik denk idd dat ze wel alles goed op orde heeft enzo, het is denk ik ook een slimme meid. Ik denk alleen wel dat ze een beetje te saai is en dat ze op andere gebieden zoals relaties ervaring mist die Lars wel heeft.

3 likes

Zo’n foto laat precies zijn wat de plaatser ons wil doen geloven #livingthelife

Ik denk dat ik wel bff zou kunnen worden met Danny hahaha heerlijk hoe hij zijn haar chaggie aan het doen is en zijn koffer inpakt en die discussies mer die zus (afl van dinsdag net gezien).

Die blonde vriendin van Rein is echt een m’n bec nu, vreeeeselijk. Die screenshot hierboven zegt genoeg.

Die Freddy en ? weet ik de naam niet van doen me echt denken aan Henk en Chantal maar dan tien jaar ouder hahaha. Die Freddy heeft ook echt hetzelfde kapsel als Henk en die vrouw heeft dezelfde stijl als die Chantal.
Weet niet of dat goed gaat komen. De zoon van Freddy overigens :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: heb ‘m gevonden op insta :joy:.

Dat nieuwe Amsterdamse koppeltje vind ik wel leuk.

En o ja, Lizzy vind ik echt heel erg saai en awkward overkomen, en Lars juist overenthousiast. Zie de match nog niet helemaal.

4 likes

Oee aflevering 5 staat zelfs al op Videoland. Lekker met ontbijtje op de bank, nog even begin van de werkweek uitstellen :sweat_smile:

3 likes

Ja ik moet zo lachen om Danny, ook met die fohn en waar die dan ligt: ja in de keuken, naast het snijblok :joy: denk dat je je met hem helemaal blauw kan lachen.

3 likes