Hmm denk ook dat ze elkaars type niet echt zijn. Ik vind Rein qua uiterlijk wel knap maar ik denk dat ik Danny qua persoonlijkheid leuker vind. Rein vind ik een beetje, knap maar hij weet het zelf ook type ofzo.
Oeh die lippen van Lars zagen er niet smakelijk uit bij die kus haha
Ik denk dat Rein en Danny daarom ook als enige wat verder uit elkaar wonen, de dating pool is veel kleiner als homo dus ik denk oprecht dat ze beide al veel mensen uit hun omgeving zouden herkennen
Valt me wel op dat ze het veel over de korte afstanden hebben, zou dat afgelopen jaren veel gedoe zijn geweest? Of hebben ze naar boer zoekt vrouw gekeken
Aflevering 4
dat liedje bij Lars en Lizzy. Wat ongemakkelijk
Lizzy kijkt ook constant zo ongemakkelijk
Ik keek even op de instagram van Lizzy en zag dat ze een appartement heeft gekocht in oktober. Nu is samenwonen geen vereiste voor een geslaagde relatie/huwelijk natuurlijk, maar wel opvallend.
Hah duurde ook zo lang he.
poeeeh ik denk dat Rein en Dannny het niet gaan redden, de eerste ontmoeting is zoooo awkward omg cringe voor het leven
Zie dat ze ook contact heeft met Danny. Wat leuk!
Vind dat altijd grappig/leuk dat deelnemers dan bevriend met elkaar raken. Lijkt me best gezellig om op die manier nieuwe mensen te leren kennen
Was er vorig jaar niet ook een foto met allemaal mensen uit de koppels waar bij stond dat ze allemaal uit elkaar waren? Misschien zijn Lizzy en Danny ook op die manier bevriend geraakt
Wat ik me trouwens afvraag: zou alles voor de deelnemers betaald worden? Dus ook het pak/de jurk die ze kiezen? Of de ringen? Of zal hier een bepaald budget aan zitten en als ze daar overheen gaan dat ze de rest zelf betalen?
Ik vind Lizzy echt een beetje te ‘sloom’ voor Lars. Denk dat een vrouw met wat meer pit beter bij Lars past! Maar we gaan het zien
Ik denk het wel, gezien alles ook bijna van dezelfde winkels komt.
Ik zie ook foto’s voorbij komen op Danny zijn instagram waar ook de broer van Lizzy op staat. Misschien dat Danny nu de zwager van Lizzy is?
Oeh wie weet!!
Haha en ik vind dat zij (Daisy) echt precies zo praat als Julia Mekkes!
Ik denk dat Lizzy enorm wordt neergezet als zelfstandig, maar enorm op hem zou moeten leunen. Zijn huis, zij studeert nog deels, weinig eigen vrienden. En dan samen met iemand die alles goed op orde heeft met een sociaal leven, lijkt me lastig(of larstig)
Dat zou echt leuk zijn
Hahahaha knallend het weekend in
Ze heeft een eigen appartement in aanbouw , baan en een mercedes? Volgens mij red die meid zich prima.