Ja, nu ja. Maar bij de opnames en dus het begin van hun “relatie” niet
Een huis en dikke bak komen niet zomaar uit de lucht vallen. Als je ervan uitgaat dat de opnames in het voorjaar startte zal ze zich ook toen wel prima hebben kunnen redden.
Edit: ik vind haar ook niet overkomen als het grootste zonnetje in huis, maar ik vind haar ook echt niet iemand die de boel niet goed genoeg op orde heeft en daardoor aanhankelijk is. Maar misschien krijg ik daar nog ongelijk in.
Ik denk idd dat ze wel alles goed op orde heeft enzo, het is denk ik ook een slimme meid. Ik denk alleen wel dat ze een beetje te saai is en dat ze op andere gebieden zoals relaties ervaring mist die Lars wel heeft.
Zo’n foto laat precies zijn wat de plaatser ons wil doen geloven #livingthelife
Ik denk dat ik wel bff zou kunnen worden met Danny hahaha heerlijk hoe hij zijn haar chaggie aan het doen is en zijn koffer inpakt en die discussies mer die zus (afl van dinsdag net gezien).
Die blonde vriendin van Rein is echt een m’n bec nu, vreeeeselijk. Die screenshot hierboven zegt genoeg.
Die Freddy en ? weet ik de naam niet van doen me echt denken aan Henk en Chantal maar dan tien jaar ouder hahaha. Die Freddy heeft ook echt hetzelfde kapsel als Henk en die vrouw heeft dezelfde stijl als die Chantal.
Weet niet of dat goed gaat komen. De zoon van Freddy overigens heb ‘m gevonden op insta
.
Dat nieuwe Amsterdamse koppeltje vind ik wel leuk.
En o ja, Lizzy vind ik echt heel erg saai en awkward overkomen, en Lars juist overenthousiast. Zie de match nog niet helemaal.
Oee aflevering 5 staat zelfs al op Videoland. Lekker met ontbijtje op de bank, nog even begin van de werkweek uitstellen
Ja ik moet zo lachen om Danny, ook met die fohn en waar die dan ligt: ja in de keuken, naast het snijblok denk dat je je met hem helemaal blauw kan lachen.
Jaaa inderdaad! Zo langdradig en elke keer hetzelfde. Vond dat leuker bij de Australische versie daar gaat gewoon snel en is het meer gericht op ná de bruiloft. En de drama en intriges die daarbij horen hahah.
Nieuwste aflevering, weet niet of dit in spoiler moet, maar doe het maar voor de zekerheid
Lizzy lijkt wel wat meer los te komen! Denk dat ze ook gewoon vrij stijf overkwam door de zenuwen? Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt.
Danny en Rein lijken ook wel te klikken!
Verder eens met de kritiek trouwens, het zijn zoooveel voorbereidingen. Vond het bij de Australische dan idd wat vlotter zoals @Sneakers ook zei
ik dacht eerst dat Rein het niet zou zien zitten maar ineens sprak hij na het jawoord toch wel erg positief! Ben echt benieuwd naar hoe het verder verloopt met hun
Ik lag echt dubbel om: Op elk potje past een dekseltje, maar Nick is een schaal.
Ik denk echt dat Nick te lomp en “grappig” is voor Daisy (heet ze zo? ben haar naam kwijt ) . Dat hij niet serieus kan doen en het daarmee verpest
Ja vind ik ook hoor, ik snap echt dat je denkt: ik had het zelf nooit gedaan maar echt suck it up en ga er zitten. Niet komen vind ik echt heel laag.
Ik zou het trouwens alleen maar heeeeel tof en stoer vinden als iemand in mijn omgeving mee zou doen. Vind het experiment an sich ook gewoon tof, of je op deze manier matches kunt maken die ook echt slagen. En voor hetzelfde geld ben je net als Patty en Bram of Nikolai en Chantal en komt er een hele mooie relatie uit.
Oh ik voel de ongemakkelijkheid om daar te staan met dat lied
Waarom zeggen jullie Nick, heet hij niet Mick
Zo rechtlijnig zit ik er niet in hoor. Ik zelf zou wel naar zo’n bruiloft gaan, want sensatieeeee, camera’s, lachen!!! Maar ik kan mij heel goed voorstellen dat er mensen zijn die uit principe niet achter het concept staan en vinden dat hun (klein)zoon/dochter of andere dierbare daarmee het instituut huwelijk te grabbel gooit.
Als het je echt veel verdriet doet dat een dierbare aan zo’n concept meedoet snap ik ook wel dat je er niet voor de vorm bij wil zitten.
Die ouders van Daisy zijn echt lief! Sowieso heerlijk dat platte Amsterdams bij Mick en Daisy.
Dit zeg ik dus ieder seizoen, als ik zou trouwen zou ik dat dus echt jammer vinden als mijn man een blauw pak kiest.
Precies hier had ik het vandaag met een vriendin over inderdaad. Allemaal blauw. Is dat de nieuwe trend ofzo. Jammer, vind blauw soms wel leuk maar zou m’n aanstaande toch liever in iets anders zien.
Het gaat ook allemaal zooo traag. Begin van de aflevering gisteren stonden Rein en Danny al op het punt te trouwen, en pas nu is het zover? Zo saaaaai. Ik wil drama-huwelijksreizen zien!!