Married at first sight

Beeld je in dat ik Ed Sheeran voor je zing?? :nauseated_face:
Ik zou al afhaken.

Ja blijkbaar, dat heb ik dus gemist. Ik zag die mensen (die nu zijn ouders blijken) wel in de aflevering gisteren, maar dacht dat dat andere familie was.

2 likes

Hahaha ik vind voor elkaar zingen ook altijd zo cringe en ik hoop nooit dat een aankomende echtgenoot het voor mij gaat doen. Ik zou me echt geen houding weten te geven.

Sylvia met ā€˜geen henkiewenkie’ hahahha de shade naar Chantal

24 likes

Ik vind de verhouding (niet het goed woord denk ik, maar kom er niet op) tussen Lars en Lizzy best vreemd. Hij lijkt meer een leider/mentor/vaderfiguur en ja, zij het kind zegmaar? Hij is constant aan het helpen en dingen toelichten en ja ik weet niet haha, het voelt niet gelijkwaardig

6 likes

Drankspel in dit programma kan overigens zijn iedere keer een teug als er iemand begint over ā€˜een klik’

6 likes

Klikklikklikklikklik, paparazzi style

Aflevering 6

Ik vind Danny en Rein in deze aflevering zooo ongemakkelijk. Steeds die geforceerde grapjes van Danny. Zag ook in vooruitblik van volgende week dat Danny in tranen is. Hopelijk wordt hij nog wat relaxter want denk dat hij echt een ontzettende lieverd is en ze echt een hele leuke match kunnen zijn.

3 likes

Mogelijke spoiler over Lars en Lizzy:

Ik ben Lars een paar maanden geleden tegengekomen op Tinder. Hoeft niet te betekenen dat 'ie ook actief is op Tinder. Volgens mij kun je zelfs de app verwijderen, maar als je je account niet opheft kom je nog steeds voorbij, terwijl je zelf denkt dat je van Tinder af bent. Dusse spoiler van niks. Maar toch.

Wat is die dochter van Sylvia irritant zeg. Hou je mond gewoon. Tis je moeders dag, niet de jouwe.
De zoon van Freddy doet me trouwens denken aan Johnny Bravo met zijn haar.

En de moeder en zus (nicht? een vriendin? idk) van Mick die al meteen begonnen over kinderen. En dat hij dan zei ā€œnou eerst ff genieten van elkaar hoorā€. En dat dat die moeder dan zegt ā€œnou het is nu ook wel klaar met dat ouwehoeren, tis nu wel tijdā€.
Rustig aan vrouw, ze zijn nog niet eens getrouwd en moeten elkaar eerst nog leren kennen? Dat is echt precies die ene vage tante op een verjaardag die een half jaar na je trouwdag vraagt of je nou al zwanger bent.

Wel leuk dat ze meerder wat oudere stellen hebben gematcht dit jaar, ik vind zo op het eerste gezicht Aron en Monique wel bij elkaar passen. Zie het al helemaal voor me dat ze na het golfen lekker aan het wijnen zijn op een terras, hij uiteraard in een kekke polo.

6 likes

Omg ja die tante vond ik ook veel te pusherig daar in. Dan moet je eerst überhaupt zelf kinderen willen en het moet nog maar lukken (medisch gezien). Wat irritant zeg. En ook dat zijn jongere broertje niet eerst kinderen zou ā€œmogenā€ krijgen want dan was het niet op volgorde. Nou en? Boeiend?

1 like

Over Mick: Oooh ik vind die tante van Mick helemaal niks. Ze zegt ook: ā€œMick zal zijn vrouw op handen dragen, ze zal echt een koningin zijnā€. Maar als ik Mick zie, geloof ik daar helemaal niks van, hij lijkt me juist super lomp :sweat_smile:

23 likes

Ik vind Sylvia zo’n enig mens! Heel benieuwd hoe het gaat tussen haar en Freddy.

7 likes

Ik vind haar ook heel leuk haha, vond ze eerst lijken op een oudere versie van Henk en Chantal qua uiterlijk maar in personaliteit zijn ze echt stukken beter. Ik hoop zo dat het tussen hun goed gaat komen ook, op hun leeftijd is het natuurlijk veel lastiger iemand te vinden. Bij die jongere deelnemers is het ook jammer als het mislukt maar die vinden wel makkelijker iemand anders.

Iedereen praat over Mick alsof hij zo volwassen is en toe is aan de volgende stap maar ik vind dat nog niet zo naar voren komen? Maar misschien komt dat meer naar voren als hij niet is omringd door zijn vrienden. Bij hem en Daisy kan ik echt niet inschatten hoe dat gaat lopen haha.

9 likes

Haha ja zo positief en (hyper)actief hahaha. Echt een leuk mens. Heel gezellig denk ik ook. Ben benieuwd hoe zij samen zijn

Volgens mij is er in de voorstukjes iets dat zij huilend zegt ā€œik wil gewoon nu naar huisā€. Hoeft niks te betekenen, maar misschien ook wel…

1 like

Geinig!

7 likes

Hahaha ah wat lijkt Rijn hier op zijn moeder!

1 like

Mijn gevoel zegt dat Mick nog een beetje een huisvrouwtje zoekt en zelf zn eigen plannetje wat trekt. Ik denk dat Daisy meer/anders te bieden heeft

Edit: ook omdat die tante ofzo zegt van, hij heeft iets nodig om voor te leven, om voor te gaan, een gezin. Maar dan denk ik nee dat moet een intrinsieke verandering zijn, hij moet zelf willen veranderen, dat moet je niet aan daisy ophangen

6 likes

Je hebt gelijk, ga er op letten.
Overigens wel mijn best bestede €9 van deze maand denk ik :sweat_smile:

4 likes

Weet iemand toevallig op welke locatie die stukjes zijn opgenomen waar Carlo met die experts zit en de nieuwe matches bekend worden gemaakt (dat ze die foto’s omhoog houden zeg maar)? Zo’n grote hoge ruimte met al dat glas. Heb geprobeerd te googelen maar kon niets vinden.

Ik moet bij die fragmenten altijd denken aan de Hortus bij Artis. Maar weet niet of het daar echt is.

1 like