Ik vind Sylvia zo’n enig mens! Heel benieuwd hoe het gaat tussen haar en Freddy.
Ik vind haar ook heel leuk haha, vond ze eerst lijken op een oudere versie van Henk en Chantal qua uiterlijk maar in personaliteit zijn ze echt stukken beter. Ik hoop zo dat het tussen hun goed gaat komen ook, op hun leeftijd is het natuurlijk veel lastiger iemand te vinden. Bij die jongere deelnemers is het ook jammer als het mislukt maar die vinden wel makkelijker iemand anders.
Iedereen praat over Mick alsof hij zo volwassen is en toe is aan de volgende stap maar ik vind dat nog niet zo naar voren komen? Maar misschien komt dat meer naar voren als hij niet is omringd door zijn vrienden. Bij hem en Daisy kan ik echt niet inschatten hoe dat gaat lopen haha.
Haha ja zo positief en (hyper)actief hahaha. Echt een leuk mens. Heel gezellig denk ik ook. Ben benieuwd hoe zij samen zijn
Volgens mij is er in de voorstukjes iets dat zij huilend zegt “ik wil gewoon nu naar huis”. Hoeft niks te betekenen, maar misschien ook wel…
Hahaha ah wat lijkt Rijn hier op zijn moeder!
Mijn gevoel zegt dat Mick nog een beetje een huisvrouwtje zoekt en zelf zn eigen plannetje wat trekt. Ik denk dat Daisy meer/anders te bieden heeft
Edit: ook omdat die tante ofzo zegt van, hij heeft iets nodig om voor te leven, om voor te gaan, een gezin. Maar dan denk ik nee dat moet een intrinsieke verandering zijn, hij moet zelf willen veranderen, dat moet je niet aan daisy ophangen
Je hebt gelijk, ga er op letten.
Overigens wel mijn best bestede €9 van deze maand denk ik 
Weet iemand toevallig op welke locatie die stukjes zijn opgenomen waar Carlo met die experts zit en de nieuwe matches bekend worden gemaakt (dat ze die foto’s omhoog houden zeg maar)? Zo’n grote hoge ruimte met al dat glas. Heb geprobeerd te googelen maar kon niets vinden.
Ik moet bij die fragmenten altijd denken aan de Hortus bij Artis. Maar weet niet of het daar echt is.
Haha oh ja je bedoelt die mannelijke? Die psycholoog?
Pablo?
Oh my God ja! Ik kon zijn stem niet zo goed handelen… heel sneu want hij kan er natuurlijk niks aan doen.
Hij zei in aflevering 1 inderdaad “ik ga wat meer naar de achtergrond”, maar vraag me af met welke gedachte dat is geweest.
Ik kan sowieso wel een goed drankspelletje houden als ik een aflevering kijk en bij elke keer “de wetenschap” of “de experts” een shotje neem. 
Haha ja ik voelde zelf altijd kriebelen in mijn keel als ik hem zo geknepen hoorde praten. Maar blijkbaar hoort het hij hem😬
Marcello ofzo toch?
Marcelino!
Ik kon ook niet goed naar z’n stem luisteren (lullig want kan hij niks aan doen natuurlijk), maar vond ‘m wel leuk om naar te kijken! 
Jaaa Marcellino inderdaad! Haha 
Ik heb bij Daisy en Mick ook wel flinke twijfels. Ik denk dat Mick iemand zoekt die voor hem zorgt en dat Daisy een meer zelfstandige man zoekt.
Iemand de nieuwste aflevering al gezien?
Ben benieuwd hoe het tussen Rein en Danny gaat uitpakken. Ik vond die scène tussen Rein en die te aanhankelijke vriendin een beetje naar, kreeg er mean girls vibes van. Hoop heel erg dat Danny niet wordt gekwetst, volgens mij is hij wel echt een goeie vent.
Ik heb dat stukje op gitaar doorgespoeld, ik trek die ongemakkelijkheid niet.
Ja same here… hij voelt direct een beetje onecht of onbetrouwbaar aan nu in z’n ‘leuke’ en enthousiaste gedrag naar Danny…