Ja vind ik ook!
En die vrouw die hen trouwde vind ik ook altijd zo leuk.
Wel leuk altijd als ik die wetenschappers hoor praten. Zelfde leeftijd, zelfde soort energie, allebei grote vriendengroepen. Nou goede voorwaarden voor een huwelijk. Voor meer dacht ik soms bij dates al dat het goed matchte wat uiteindelijk weer een grote deceptie werd
Aron komt echt over als een grote kwal
ja mijn ervaring is dat met de kerels waarmee ik goed klikte op papier ik ze in real life vooral erg booooooring vond
maar huh is dit nu herhaling van gister of niet? heb gister niet alles gezien
Nee is een nieuwe!
Ik heb nog nooit yoga gedaan maar geitenyoga lijkr me echt een keer fantastisch
Wow deze feesten en activiteiten enzo waren ook gewoon al in Corona tijd… kan het me nu al helemaal niet meer voorstellen, maar dat kon toen eigenlijk ook al niet meer
Edit; of ja misschien nog wel. Groepsgrootte van 30 ofzo? Weet het amper meer. Weinig afstand in ieder geval
Huh wat deed die man in zijn thee. Hij zette earl grey, en het werd cup a soup tomaat om te zien
Oh haha ik doe altijd veel meer melk, dan wordt het natuurlijk veel lichter vond het er vreemd uitzien!
Dit idd, het gaat zo traaaaaaag mensen schiet op ik wil gewoon de drama en intriges op de huwelijksreizen etc zien. Dit vind ik altijd het saaiste deel en het duurt veel te lang.
Hoe die Aron ook loopt, zo’n zwabberend macho loopje. Gewoon normaal doen
Iedereen blijft ook maar doorgaan over hoe knap Rein is. Er is toch meer dan dat.
Hè die ouders van Rein wilden er toch niet bij zijn? Ik begrijp er niets meer van.
Ja echt. Bloedirritant! Daarom loopt die gast ook zo naast z’n schoenen en vindt hij zichzelf ook zo leuk denk ik
Nou idd terwijl hij ziet er goed uit maar het is nou ook weer niet de knapste man ever, maargoed smaken verschillen natuurlijk.
Beeld je in dat ik Ed Sheeran voor je zing??
Ik zou al afhaken.
Ja blijkbaar, dat heb ik dus gemist. Ik zag die mensen (die nu zijn ouders blijken) wel in de aflevering gisteren, maar dacht dat dat andere familie was.
Hahaha ik vind voor elkaar zingen ook altijd zo cringe en ik hoop nooit dat een aankomende echtgenoot het voor mij gaat doen. Ik zou me echt geen houding weten te geven.
Sylvia met ‘geen henkiewenkie’ hahahha de shade naar Chantal
Ik vind de verhouding (niet het goed woord denk ik, maar kom er niet op) tussen Lars en Lizzy best vreemd. Hij lijkt meer een leider/mentor/vaderfiguur en ja, zij het kind zegmaar? Hij is constant aan het helpen en dingen toelichten en ja ik weet niet haha, het voelt niet gelijkwaardig