Oeh door al jullie spoilers (die ik niet lees!) heb ik extra veel zin in vanavond!
Lol ook echt dan Monique Smit een vriendin van Mick is?
Of eigenlijk haar vriend dan maargoed haha. En dat zij hem hebben opgegeven. Ze vond het ook echt een beetje ongemakkelijk dat Carlo haar naam zo hard riep tussen alle gasten
Ben echt heel benieuwd hoe het tussen hem en Daisy gaat uitpakken. Tot nu toe âzieâ ik het nog niet echt eigenlijk. Behalve dat plat Amsterdamse dan
Tussen Lars en Lizzy lijkt het tot nu toe wel leuk en gezellig. Maar zie het nog niet echt heel erg opbloeien eigenlijk
Haha jezus mân spoilers lukken niet, boehoe. Dan maar zo
Samenvatting
Ik vind Lars en lizzy zo lief, hebben het echt leuk met elkaar 
Rein heeft denk ik nu wel wat van zân ware aard laten zien. Hoop dat Danny een kans krijgt
Ik vind de twee van het nieuwe, laatste stel allebei heel sympathiek overkomen. Hoop dat ze een match gaan zijn
Ik zie trouwens dat MAFS Belgie op Videoland staat. Is dat een aanrader?
Jaaa blind getrouwd is echt 1000x leuker dan de Nederlandse versie vind ik! Zeker kijken! Veel minder langdradig qua voorbereiding enz. Gewoon trouwen, feest en dan alles daarna. Vond de deelnemers op een of andere manier ook allemaal veel leuker/sympathieker overkomen. Voor mijn gevoel is er in de NL versie toch nog wel wat nadruk op sensatie en âtheaterâ en is het in de Vlaamse variant veel meer gewoon âechtâ ofzo
Helemaal eens met bovenstaande. In blind getrouwd moeten ze ook langere tijd samenwonen. Is qua inhoud veel interessanter.
Ik kijk nu al maar Tante Anneke is echt zwaar irritant.
Ik vind hem hierdoor gelijk een stuk onsympathieker. En die vriendin man man man volgens mij echt zoân type die gelijk helemaal jaloers is op zijn geliefde omdat zij dan minder aandacht krijgt
Oh is dit ook op een andere plek dan Videoland te bekijken? Klinkt heel tof!
Het seizoen van vorig haar heb ik gekeken via de VTM Go app. Helaas staan de andere seizoenen er niet op en geen idee of er al een nieuwe is. Maar die erop staat was erg leuk!
Aaah die reactie van freddy 
Nou dat vond ik ook inderdaad, ik vind het al te langdradig maar het lijkt dit seizoen nog wel erger dan eerst. Er zijn pas 2 stellen getrouwd en de 3e dan vandaag bijna maar jezus wat traag.
Vooral die stomme vriendin deed naar vond ik. Zij ging van alles zeggen over Dannyâs haar terwijl Rein alleen maar zei dat hij het chill vond dat hij in bed kon blijven liggen en zân haar niet hoefte te föhnen i.t.t. Danny. Ging ze weer roepen dat ze het liefst bij de huwelijksnacht wilde zijn en dat ze in een gat valt nu Rein op huwelijksreis gaat, ik kreeg er weer helemaal de kriebels van. Ik hoop enorm dat Rein een beetje voorzichtig met Danny omgaat.
Ik vind Danny echt een lieve man, vind het ook grappig dat op de insta van Lizzy zoveel fotoâs van hun samen staan en dat zij vrienden zijn. Geinige combinatie
Haha het zal ook eens niet 
Gelukkig is michella kox wel heel leuk en betrouwbaar 
Ze zal ook eens iets positiefs over anderen zeggenâŠ
Ze zal die relatie ook niet verzonnen hebben, maar misschien ligt het wel genuanceerder. Dat er meerdere redenen zijn geweest om de relatie te beëindigen.
Is vast niet het hele verhaal! Wel toevallig dat zij nichtje van zijn ex is
Wat zijn ze allemaal saai en degelijk zeg en wat gaat het programma langzaaaaaaaaaam. Ik heb te veel naar de Australische versie gekeken denk ik
Ik moet bijna naar het opbiechttopic denk ik maar ik vind Lars en Lizzy echt heel leuk samen. Er is niks mis met dat burgerlijke/truttige toch?