Married at first sight

Oeh door al jullie spoilers (die ik niet lees!) heb ik extra veel zin in vanavond!

Lol ook echt dan Monique Smit een vriendin van Mick is? :joy: Of eigenlijk haar vriend dan maargoed haha. En dat zij hem hebben opgegeven. Ze vond het ook echt een beetje ongemakkelijk dat Carlo haar naam zo hard riep tussen alle gasten :laughing: Ben echt heel benieuwd hoe het tussen hem en Daisy gaat uitpakken. Tot nu toe “zie” ik het nog niet echt eigenlijk. Behalve dat plat Amsterdamse dan

Tussen Lars en Lizzy lijkt het tot nu toe wel leuk en gezellig. Maar zie het nog niet echt heel erg opbloeien eigenlijk

1 like

Haha jezus m’n spoilers lukken niet, boehoe. Dan maar zo

Samenvatting

Ik vind Lars en lizzy zo lief, hebben het echt leuk met elkaar :heart_eyes:

Rein heeft denk ik nu wel wat van z’n ware aard laten zien. Hoop dat Danny een kans krijgt

Ik vind de twee van het nieuwe, laatste stel allebei heel sympathiek overkomen. Hoop dat ze een match gaan zijn

Ik zie trouwens dat MAFS Belgie op Videoland staat. Is dat een aanrader?

Jaaa blind getrouwd is echt 1000x leuker dan de Nederlandse versie vind ik! Zeker kijken! Veel minder langdradig qua voorbereiding enz. Gewoon trouwen, feest en dan alles daarna. Vond de deelnemers op een of andere manier ook allemaal veel leuker/sympathieker overkomen. Voor mijn gevoel is er in de NL versie toch nog wel wat nadruk op sensatie en “theater” en is het in de Vlaamse variant veel meer gewoon “echt” ofzo

2 likes

Helemaal eens met bovenstaande. In blind getrouwd moeten ze ook langere tijd samenwonen. Is qua inhoud veel interessanter.

1 like

Ik kijk nu al maar Tante Anneke is echt zwaar irritant.

6 likes

Ik vind hem hierdoor gelijk een stuk onsympathieker. En die vriendin man man man volgens mij echt zo’n type die gelijk helemaal jaloers is op zijn geliefde omdat zij dan minder aandacht krijgt

4 likes

Oh is dit ook op een andere plek dan Videoland te bekijken? Klinkt heel tof!

Het seizoen van vorig haar heb ik gekeken via de VTM Go app. Helaas staan de andere seizoenen er niet op en geen idee of er al een nieuwe is. Maar die erop staat was erg leuk!

1 like

Aaah die reactie van freddy :heart_eyes:

4 likes

Nou dat vond ik ook inderdaad, ik vind het al te langdradig maar het lijkt dit seizoen nog wel erger dan eerst. Er zijn pas 2 stellen getrouwd en de 3e dan vandaag bijna maar jezus wat traag.

Vooral die stomme vriendin deed naar vond ik. Zij ging van alles zeggen over Danny’s haar terwijl Rein alleen maar zei dat hij het chill vond dat hij in bed kon blijven liggen en z’n haar niet hoefte te föhnen i.t.t. Danny. Ging ze weer roepen dat ze het liefst bij de huwelijksnacht wilde zijn en dat ze in een gat valt nu Rein op huwelijksreis gaat, ik kreeg er weer helemaal de kriebels van. Ik hoop enorm dat Rein een beetje voorzichtig met Danny omgaat.

21 likes

Ik vind Danny echt een lieve man, vind het ook grappig dat op de insta van Lizzy zoveel foto’s van hun samen staan en dat zij vrienden zijn. Geinige combinatie

11 likes

Haha het zal ook eens niet :joy:

Gelukkig is michella kox wel heel leuk en betrouwbaar :face_with_hand_over_mouth:

18 likes

Ze zal ook eens iets positiefs over anderen zeggen

Ze zal die relatie ook niet verzonnen hebben, maar misschien ligt het wel genuanceerder. Dat er meerdere redenen zijn geweest om de relatie te beëindigen.

2 likes

Is vast niet het hele verhaal! Wel toevallig dat zij nichtje van zijn ex is

Wat zijn ze allemaal saai en degelijk zeg en wat gaat het programma langzaaaaaaaaaam. Ik heb te veel naar de Australische versie gekeken denk ik

9 likes

Ik moet bijna naar het opbiechttopic denk ik maar ik vind Lars en Lizzy echt heel leuk samen. Er is niks mis met dat burgerlijke/truttige toch? :see_no_evil::heart:

5 likes